Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann99 schreef:Kaus schreef:Wie heeft er ervaring met het wisselen van de pil?
Ik word regelmatig 2 à 3 uur na het innemen van de pil ontzettend misselijk, duizelig, licht in m'n hoofd, gevoel van flauwvallen en buikpijn. Na +- een halfuurtje is dit weer over. Nu weet ik niet zeker dat dit door de pil komt maar ik kan geen ander patroon ontdekken. Ik wil dus op zich wel graag wisselen van pil om uit te sluiten dat het hier door komt of hopelijk is het de oplossing.
Ik slik ethinylestradiol levonorgestrel. Ik ga morgen sowieso de huisarts bellen want ondertussen is beangstigt het me enorm hoe ik me soms voel, zo erg dat ik soms in staat ben om naar het ziekenhuis te gaan omdat ik bang ben dat er iets serieus mis is. Maar meestal duurt het gelukkig maar een half uur en heb ik verder nergens last van.
ik had deze nu ook van de ha gekregen maar, vind hem eng. Heb liever een andere als ik die bijwerkingen zie, heb al een rare bloeddruk.
Heb je nu al een andere en is die beter?
hebben hier mensen ervaring met de NuvaRing?
Resfeber schreef:Ik slik al jaren dezelfde pil zonder enige problemen. De laatste maanden merk ik dat ik mijn stopweek niet meer kan uitstellen. Ook moet ik exact op het zelfde tijdstip mijn pil innemen. Een halfuurtje later resulteert gelijk in een menstruatie.
Nu ben ik bij mijn dokter geweest voor een zwaardere of andere pil. Deze wilt ze niet geven omdat dit het probleem vaak niet veranderd. Ik moest er mee leven dat mijn baarmoederslijmvlies gewoon erg dun is en makkelijk los laat.
Iemand ervaringen hiermee? Ik wil het hier eigenlijk niet bij laten.
Emmaa_ schreef:Of helemaal geen oestrogenen, zoals bij een implanonIs niet te merken he, dat ik er enorm fan van ben en het iedereen aanraad
Gianti schreef:Emmaa_ schreef:Of helemaal geen oestrogenen, zoals bij een implanonIs niet te merken he, dat ik er enorm fan van ben en het iedereen aanraad
Maar dan ben je qfhankelijk van je eigen hormonen of het nog echt opgebouwd wordt en zo ja of dat stabiel is. Zelfde als mirena en dat sommige nog steeds bloedingen hebben
JenW schreef:Ik heb nu voor 2 maanden geleden mijn spiraal laten zetten, alleen bloed ik nog steeds, tis niet veel maar toch genoeg voor een tampon omdat het anders teveel word..
Is dit normaal of?
Heb donderdag de hercontrole voor de mirena maar vind het wel verdomd lang duren.