Inderdaad respect voor de wandelaars! Ik wilde ook een paddenstoelenwandeling doen hier in het bos, maar het is letterlijk nog niet droog geweest vandaag..
noordje
Geplaatst: 27-10-23 17:16
Gaaf die paddestoelen juust SusanH! En dat is het 'voor'deel van een hond hebben, je moet altijd even naar buiten
Wat leuk dat je een egel hebt gezien Lizard. En mooi daar bij kasteel Eerder.
Mini van Goof
Leuk Pien die kraanvogels. Met bijbehorend geluid?
Hier wilde ik een klein rondje doen nadat ik stroopwafels had afgegeven bij die aardige mensen waar ik kersen had geplukt Klein rondje werd ruim 7km Maar Nala deed het goed, ze is nu moe, maar nog geen gemank gezien, dus hopelijk blijft het zo. Anders toch maar even naar de DA volgende week. Het was een beetje grijs, met een beetje sneeuw. Beneden zijn ze bezig met nieuwe spoorlijn
Goed van Nala en wat lief dat je stroopwafels naar de mensen van de kersen bent gaan brengen. Grijs maar mooi bij jou, Noordje. Krijg er een beetje kerststemming van
Ik ben lekker met de lab gaan wandelen vanmorgen. Wat een heerlijk weer vandaag zeg!
Ik ging even koffie drinken, maar het was zo gruwelijk warm binnen dat ik lekker op het terras ging zitten, maar daar bleef ik de enige.... da's toch een beetje suf