Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Moet deze even delen. Vind hem hilarisch met dat muziekje er onder
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5270132218
Karl66 schreef:Diezelfde mensen hadden anders op zondagmiddag bij hun locale voetbalclub gereld. Het gaat maar om een klein percentage van de bevolking en een percentage dat niet direct heel veel invloed op de rest van Nederland heeft. Het grootste risico is nog dat iemand met charisma hiermee op de loop gaat, maar daar zou ik me met mensen als Engel of Baudet ook niet al te druk over maken.
Karl66 schreef:Diezelfde mensen hadden anders op zondagmiddag bij hun locale voetbalclub gereld. Het gaat maar om een klein percentage van de bevolking en een percentage dat niet direct heel veel invloed op de rest van Nederland heeft. Het grootste risico is nog dat iemand met charisma hiermee op de loop gaat, maar daar zou ik me met mensen als Engel of Baudet ook niet al te druk over maken.
secricible schreef:Popstra schreef:Moet deze even delen. Vind hem hilarisch met dat muziekje er onder
ongetwijfeld is de gemiddelde reactie van team Wappie daarop "wat een lafaards die politie, durven ze wel in de rug aan te vallen blaaablaabraak"
Roodvos schreef:Popstra schreef:Moet deze even delen. Vind hem hilarisch met dat muziekje er onder
Bedankt voor dit filmpje Popstra. Het is mij nu wel veel duidelijker geworden. Betreffende persoon heeft duidelijk ongemak van zijn onderbroek (0:06-0:08). Wekenlang last hebben van een knellende boxer en je kan niet even snel naar de Zeeman of Action om iets te halen wat meer comfi is. Dat is natuurlijk ook wel om gek van te worden
.
[/sarcasme uit]
pien_2010 schreef:Heftige verhalen over de genade klap voor veel middenstanders met dank aan de relschoppers die hun zaak vernielden:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... extra-klap
Sizzle schreef:Een burgermeester wordt niet betaald om enkel geschikt te zijn in leuke gezellige tijden van opzomeren, je neemt managers (burgemeesters) aan om ook moeilijke tijden proffessioneel door te komen.
Niks niet och arme burgemeester, aai aai. Hij krijgt daar loon voor en daar staat een verwachting tegenover.
Sorry, but not sorry.
Momo94 schreef:Wat ik vandaag toch mee maakte..Ben er wel een beetje van ontdaan..
Ik werd net door een oudere vrouw uitgescholden voor van alles en nog wat in de apotheek ik had mijn telefoon vast voor de code en moest even op de afbeelding drukken. Hangt ze over mij heen en ik vraag of ze afstand wil houden. Zegt ze dit is afstand vast ik zeg dat is geen 1,5 meter. Ja afstand zat en zegt ze ook ik weet mijn code wel. Ik draai me verder om om die code in te toetsen en ik wordt gewoon uitgescholden.
Hoop voor haar dat ze zelf corona krijgt op de ic beland en nog een lange revalidatie te gemoed komt...
En de apotheek medewerkers stonden daar als een stel dooie te kijken.. weet wel als dit in mijn winkel gebeurt ik mijn mond echt wel open trek..
Toch bizar?
Cer schreef:En er gaat natuurlijk weer discussie in de kamer komen over zijn uitspraken "kuiper zegt..." .. :|
Ik vond het idd ook niet heel handig.. ik zou liever de garantie op 2 spuiten hebben, dan 1 en misschien ooit nog een keer de 2e die dan misschien wel nutteloos is omdat de 1e te lang geleden was en dus ook nutteloos is. dan heb je 2 spuiten verprutst?
Thioro schreef:In Parijs worden er om de haverklap auto's in brand gestoken en gereld om te rellen. Nog nooit heeft die burgemeester het over een oorlog gehad. Grof geschut erop en klaar.
.
Cer schreef:Ik vond het idd ook niet heel handig.. ik zou liever de garantie op 2 spuiten hebben, dan 1 en misschien ooit nog een keer de 2e die dan misschien wel nutteloos is omdat de 1e te lang geleden was en dus ook nutteloos is. dan heb je 2 spuiten verprutst?
secricible schreef:Cer schreef:En er gaat natuurlijk weer discussie in de kamer komen over zijn uitspraken "kuiper zegt..." .. :|
Ik vond het idd ook niet heel handig.. ik zou liever de garantie op 2 spuiten hebben, dan 1 en misschien ooit nog een keer de 2e die dan misschien wel nutteloos is omdat de 1e te lang geleden was en dus ook nutteloos is. dan heb je 2 spuiten verprutst?
Ik begreep dat als de tweede spuit te lang duurde je weer bij 0 moet beginnen, dus dan heb je 1 spuit verspilt. Wat in zoverre minder erg is als je dan massas op voorraad hebt natuurlijk. Maar niemand weet precies hoe en wat als je de tijd er tussen te lang maakt, dus het kan zijn dat je jezelf gruwelijk in je billen bijt.
En dat is ook een beetje het probleem, afwegen tussen sneller vaccineren, zonder dat je precies weet welke consequenties daar aan hangen.