Pepperrr schreef:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Pepper, hoe is het met je? Alweer aan de beterende hand?
Berdien schreef:Wij zijn vanavond uit eten geweest. En echt.. bizar. Groningen is áltijd druk en veel restaurants zitten op vrijdag echt stampvol. Was niks te doen in de stad nu. Restaurant waar we zaten had 6 (!!) tafels bezet. Idioot.. Wat een klap voor de horeca is dit.
Wij hebben afgesproken dat we nu maar wat vaker uit eten gaan, horeca beetje steunen.
Warboel schreef:Ik heb wel een beetje gehamsterd vandaag moet ik eerlijk zeggen. Vanmiddag te horen gekregen dat m’n vader kanker heeft en waarschijnlijk niet meer te behandelen heeft dus ik wil het risico niet lopen om iets op te lopen want dan mag ik niet meer naar hem toe. Hij is al risicogroep ivm COPD maar nu dus al helemaal. ik hoop dat ik gewoon niet ziek word, zodat ik toch nog wat tijd met hem door kan brengen
Berdien schreef:Wij zijn vanavond uit eten geweest. En echt.. bizar. Groningen is áltijd druk en veel restaurants zitten op vrijdag echt stampvol. Was niks te doen in de stad nu. Restaurant waar we zaten had 6 (!!) tafels bezet. Idioot.. Wat een klap voor de horeca is dit.
Wij hebben afgesproken dat we nu maar wat vaker uit eten gaan, horeca beetje steunen.
F_Orumster schreef:Berdien schreef:Wij zijn vanavond uit eten geweest. En echt.. bizar. Groningen is áltijd druk en veel restaurants zitten op vrijdag echt stampvol. Was niks te doen in de stad nu. Restaurant waar we zaten had 6 (!!) tafels bezet. Idioot.. Wat een klap voor de horeca is dit.
Ik vond de stad gisteravond ook al erg leeg.