[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:59

Hoi, ik heb even wat advies nodig.
mijn dochter, 12 jaar, heeft op internet zonder dat ik het wist ergens een zelfpierce apparaatje gekocht. Ze heeft zelf 3e gaatjes geprikt, dat ging op zich goed.
Nu heeft ze gisteravond geprobeerd een helix te prikken, en die zit op de verkeerde plek, te ver in het oor. (ongeveer op de plek waar de bovenste van MuSLi zit).
Ze is dus niet blij, en ik hoop echt dat ze geleerd heeft en dit soort akties niet meer doet. Maar wat nu.
Ik heb gezegd dat ze het er maar beter uit kan halen en dicht laten groeien, en dan ooit in de verre verre toekomst bij een professionele piercer een helix kan gaan laten zetten.

Hoe kunnen we de wond het best behandelen? ze zegt dat het wel ontsmet is, met zoutoplossing, maar ik betwijfel of het echt hygiënisch genoeg is gegaan.

Jester_

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Gewoon eruit halen, goed schoonhouden dan is het binnen een dag dicht

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:31

En dat ding verbranden :=
Dat ze dat soort dingen verkopen (vooral aan jongeren) blijft me verbazen

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:20

juval schreef:
Hoi, ik heb even wat advies nodig.
mijn dochter, 12 jaar, heeft op internet zonder dat ik het wist ergens een zelfpierce apparaatje gekocht. Ze heeft zelf 3e gaatjes geprikt, dat ging op zich goed.
Nu heeft ze gisteravond geprobeerd een helix te prikken, en die zit op de verkeerde plek, te ver in het oor. (ongeveer op de plek waar de bovenste van MuSLi zit).
Ze is dus niet blij, en ik hoop echt dat ze geleerd heeft en dit soort akties niet meer doet. Maar wat nu.
Ik heb gezegd dat ze het er maar beter uit kan halen en dicht laten groeien, en dan ooit in de verre verre toekomst bij een professionele piercer een helix kan gaan laten zetten.

Hoe kunnen we de wond het best behandelen? ze zegt dat het wel ontsmet is, met zoutoplossing, maar ik betwijfel of het echt hygiënisch genoeg is gegaan.

Ik weet, het is totaal niet grappig, maar moet wel een beetje lachen om hoe ondernemend je dochter is!

Dat groeit gelukkig echt razendsnel dicht, eruit halen en goed proper houden zou ik doen.

juval

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:22

bedankt voor de tips. Het apparaat is inmiddels afgepakt, en de oorbel is eruit.