[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98Jarig

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 19:04

Ik dacht eerder een keer gelezen te hebben dat de inkt voor de katten giftig is. Heb het artikel nu niet gelezen :P

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 20:01

Ik geloof niet dat het echt is

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 23:26

Als het echt is ben je ziek in je hoofd.

Ik zit met een vraag, ik heb vorig jaar een tattoo laten zetten op mijn ribben en mijn bh band zit er vaak net overheen. Ik heb hem toen sowieso al binnen 8 weken moeten over tattooeren omdat hij iets vager werd en nu heb ik weer hetzelfde probleem. Het is nu bijna een jaar geleden.
Zal dat komen door mijn BH band en omdat de lijnen dun zijn? of is het dan niet zo goed gezet?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 01:45

Ik hoop dat dat linkje van die kat niet waar is :oo

En dat herken ik niet Deijs. Ik heb die op mijn ribben in juni laten zetten en hij is nog steeds net zo mooi en fel als toen hij net gezet was. En bij mij zit er ook een deel onder mijn bh-bandje.

Naomiponne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:22

Hai!

Ik ben gisteren weer geweest, helaas nog vrij ziek dus met slechte weerstand wat zorgde voor een helse pijn, dit heb ik normaal gesproken dus niet en was voor mij erg schrikken.
Dit was de eerste keer dat het tattoeeren me pijn deed en hopelijk de laatste gezien ik een vrij hoge pijngrens heb!

De cupcake, het diamantje en de hoefijzer zijn nieuw. Heb nu even pauze en ga pas in mei weer, even financieel andere dingen die voor gaan! :J

Sorry voor de slechte foto's!
Afbeelding

Afbeelding

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:06

wat strak zeg! lekker vrolijk vind ik ze ook.

Oei ja slechte weerstand, dan heb ik al last als ik mijn wenkbrauwen moet epileren :')

@goldenarrow; bedankt voor je reactie! Dan ga ik eens even navragen hoe dit mogelijk is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:13

Dat van de kat kan best waar zijn.. Er zijn wel meer mensen die gekke dingen bedenken en uitvoeren.

Al vind ik het wel ontzettend sneu!
Dat beessie kan niet kiezen, en die tattoo's geven hem ook geen voordeel in zijn kattenleventje..

Emma, mooie stijl heeft je tattoo ;) zoals Gillbo al zei: het lijkt wel een potloodtekening!'

Naomi, je arm wordt al lekker vol :D Ziet er vrolijk uit! Jammer dat je niet fit was en het zetten daardoor echt niet tof was.

Naomiponne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:22

Ja het schiet al op! Lijk nu alleen net een oude man die overal een plaatje geplakt heeft omdat het nog niet opgevuld en gekleurd is. Maar wil eerst alle plaatjes erop voordat ik daaraan begin. Dan is m'n arm vast 'vol' voordat we gaan opvullen haha.

En bedankt voor de leuke reacties! :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:02

Afbeelding

Ik ben gisteren weer geweest, ben zo blij! In het midden gaan we nog qua achtergrond een mandala zetten, onderaan een klein ornamentje en onder het blauw/oranje paard komt nog een portret van mijn Falco :-)

(Verhoudingen kloppen, is echt van de foto's overgenomen, maar de paarden waren toen beide jaarling, dus ik denk dat het daar aan ligt :+ Ook heb ik gemerkt dat de hoek veel doet, het is geen recht oppervlak, die rug/schouder.)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:03

Wauw <3 Was een lange zit, of niet?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:04

ohhh prachtig! <3

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:04

Weer 5,5u :') Wel meer pijn gehad dan de vorige keer, maar ben wat vermoeid ook.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:07

Waar heb je je tat laten zetten Tieneke? Vind hem erg knap! En zie dat je ook van België bent.. Dus ben wel benieuwd naar de artiest. :)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 12:08

Jules Blomen bij Tattoo Joey in Geldrop bij Eindhoven, niet ver dus :-)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:50

Echt gaaf Tieneke!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:11

Bedankt voor de leuke reacties :D

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 15:29

Heel mooi Tineke! Hele gave stijl ook. Hoe groot gaat ie dan uiteindelijk worden?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 16:40

Ja de stijl vind ik uniek, het is watercolor maar heel figuratief.
Bovenaan in het midden komt een mandala dan tussen de twee paarden richting nek. Onderaan opgevuld tot ongeveer gelijk met het onderste been van het paard, links daarvan komt het portret, zo groot mogelijk tot mijn zwembandje :D

Jules werd er ook heel blij van. Best ook wel grappig als er in de shop een stuk of zes mannen rond je staan te kijken, haha.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:04

Wat gaaf Tieneke! :D Ik zie je idee ook al helemaal voor me, gaat echt mooi worden. :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:45

Gave tattoo's komen er weer voorbij!

Ik heb even een vraagje..
Dinsdag komt mijn 2e tattoo! Verwacht wordt een sessie van 5 uren, eigenlijk volledig in kleur. De artist komt uit het buitenland en spreekt dus geen Nederlands. Hoe tf moet ik mij 5 uren gaan vermaken? :Y) Wat doen jullie zoal tijdens het zetten? Hij komt op mijn kuit, dus zal nog vrij fatsoenlijk kunnen zitten denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 17:48

Ik ging spelletjes doen op mijn telefoon en had een tijdschrift mee. En mijn zusje en ex waren mee maar gingen ondertussen even weg. Muziekje op of engels praten? Bij mijn eerste tattoo hadden ze een tv in de prikkamer

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:18

Ik nam een iPad mee voor wat series de eerste keer, boek kan je meenemen. Mobiel. Genoeg opties :Y)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:26

Kan me wel wat redden, maar hele gesprekken in het Engels zullen er niet in zitten :+ Telefoon maar mee met een volle batterij, maar zou veel te bang zijn dat ik teveel beweeg := Ga er alleen heen met het ov.
En voor de mensen die een tattoo op het been hebben, hebben jullie gewoon voor het zetten even een andere/korte broek aangedaan? Mijn been wordt afgekneld als ik mijn broek zo lang omhoog zou moeten houden :')

Maar het is dus niet aso als je wat vermaak voor jezelf meeneemt haha

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:34

Hiraeth schreef:
Wat gaaf Tieneke! :D Ik zie je idee ook al helemaal voor me, gaat echt mooi worden. :D

Ja ik ook! Hij heeft het ook met afwasbare stift getekend en daar een foto van gemaakt. Toen had ik dadelijk zoiets van ja, vet!!!

Yvankaxx, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb tijdens mijn twee dagsessies niks gedaan dan gepraat, geluisterd naar de conversaties rond me (en geprobeerd niet te hevig te lachen :') ) en vooral ook gefocust op mijn ademhaling bij het pijnlijkste stuk. Ook gekeken naar de andere artiesten voor afleiding.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 18:35

Yvankaxx schreef:
Kan me wel wat redden, maar hele gesprekken in het Engels zullen er niet in zitten :+ Telefoon maar mee met een volle batterij, maar zou veel te bang zijn dat ik teveel beweeg := Ga er alleen heen met het ov.
En voor de mensen die een tattoo op het been hebben, hebben jullie gewoon voor het zetten even een andere/korte broek aangedaan? Mijn been wordt afgekneld als ik mijn broek zo lang omhoog zou moeten houden :')

Maar het is dus niet aso als je wat vermaak voor jezelf meeneemt haha

Heb je geen broek met wat wijdere broekspijpen?