Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iriscope schreef:gribaldi schreef:Ik plaats voorlopig even geen lijstjes.
Iris zijn het leuke oefeningen?
Ondanks het "ontgiften" voel ik mij goed
Ja ik vind ze wel leuk om te doen hoor!
Ik ben even gefrustreerd over het dieten. Ik doe hard mn best maar zie weinig tot geen verschil.
Ga me er even wat minder op focussen dus geen lijstjes meer bijhouden etc.
Maar wel minder eten en gezond blijven eten zoals ik de laatste weken heb gedaan.
Het is echt lastig om vol te houden als je totaal niet aan jezelf kan zien dat er verschil is.
Gisteren wel gesport en vandaag ook weer naar de sportschool, blijf gewoon kracht oefeningen doen zodat ik wat meer gespierd word.
Stral, ik ben inderdaad streng voor mezelf en nog zie ik geen verschil. Als ik minder streng zou zijn zou er helemaal niks gebeuren, helaas weet ik van mezelf maar al te goed dat ik met 1500 calorien per dag binnen krijgen niet afval. Ik moet echt rond de 1000-1200 gaan zitten wil ik een verschil zien en dat is wel heel weinig om vol te houden.
_lauraaa_ schreef:Lijstje van vandaag:
O: pas tegen half 12 opgestaan![]()
L: 2 gekookte eieren, 3 kleine geroosterde tarwe boterhammen met in totaal 33 gram appelstroop (afgewogen)
A: klein stukje van een kotelet (vind ik niet zo lekker)met wat picalilly saus, 1 gekookte aardappel met klein beetje jus en veeeel spinazie a la creme, 1 glas ranja.
T:150200 gram volle yoghurt met 1 dessertlepel gebroken lijnzaad en een scheutje ranja
B: half uur met de hond stevig gewandeld, vanavond 3 kwartier spinning.
Britt_Sisi schreef:@[naam] ik heb daar met mijn ritalin dus helemaal geen last van haha.
Ik probeer stevig te ontbijten goed te lunchen en zo min mogelijk tussendoor te kanen. Als ik bezig ben(werk) of helemaal niets doe gaat dat maar als ik bijvoorbeeld moet leren niet. Ja leren op een lege maag kan niet he..