Dat is dat gezichtsschoonmaak apparaatje, die ik ook in order had staan vorig jaar. Ben benieuwd hoe die bevalt Sem_ ! Ik heb mijn order toen geannulleerd omdat het echt superlang duurde.
Als ik thuis ben die tutorial ook maat eens kijken ik heb nu het sleek contour palette en die kleur is echt prachtig, een beetje een koele schaduw kleur maar toch mooi bruin. Niet zo roodbruin als bronzer naar mijn idee vaak is
Hoi! Even een vraagje: bestellen jullie wel eens bij feelunique? Ik had het naked 2 palette en een naked flushed compact besteld. Net is de pakketbezorger geweest en blijkt dat ik 30 euro moet betalen. Verzend FU niet vanuit Engeland? Want dan hoef je toch niet al die douane kosten en invoerrechten etc te betalen, waar komt dit bedrag dan vandaan? Ik kan er zo gauw niets over vinden op hun site en bij postnl staat dat voor bezorging binnen de EU niets betaald hoeft te worden. Iemand ervaring?
Djilna
Geplaatst: 20-03-15 15:39
Ik bestel regelmatig bij FeelUnique en heb nog nooit extra hoeven te betalen. Alleen heb jij denk ik niet voor standaard verzending gekozen maar die met Track & Trace? Die kost inderdaad wel geld.. Edit, nu kan ik die optie nergens meer vinden. Maar ik heb iig bij mijn 5 of 6 bestellingen daar nog nooit extra betaald.. Kun je er in je account niets over terug vinden bij je order?
Laatst bijgewerkt door Djilna op 20-03-15 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Van die dagen dat je echt keiveel makeup inspiratie hebt en dat je makeup echt voor geen ene meter wil zitten waardoor ik me juist slechter voel ipv beter Achja, dan maar een blotebillengezicht vandaag
Hvelreki
Geplaatst: 20-03-15 16:02
No no no, ik had ergens een staaltje van een YSL mascara gekregen en nu vind ik hem natuurlijk geweldig. Prijskaartje 30 euro Ik koop anders mascara van maximaal de helft..
Djilna, dat heb ik ook! (Al heb ik mijn haar niet geverfd ofzo) Vond het vroeger niet nodig. En nu is dat iets dat ik zelfs doe als ik amper make-up draag (beetje concealer, mascara en wenkbrauwen).
Touchem
Geplaatst: 20-03-15 16:04
Vreemd, ik heb de standaard verzending gekozen, had geen track and trace. Zou er ook niet van te voren betaald moeten worden voor die manier van verzenden? Misschien even een berichtje/belletje doen naar postNL of FeelUnique dan..
Hvelreki, door zo'n tester koop ik nu niet ander meer dan Lancome Hypnose mascara
Anoniem
Geplaatst: 20-03-15 16:07
Geen idee, nog nooit bij FU besteld, maar volgens mij zou je daar geen invoerrechten over moeten betalen. Vertelden ze niet wat voor kosten het waren?
Welke YSL mascara is het? Ik zou wachten tot ze weer de 40% korting hebben en dan inslaan. Dat doe ik ook altijd
Ik gebruik nu steeds 3 mascara's, 1 drugstore en 2 high end
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-03-15 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Hoop dat die nog op voorraad is zodra mijn werk mn loon overmaak . dan ren ik meteen naar iciparis. twijfel nog wel erg tussen de bruine en de zwarte.
Djilna
Geplaatst: 20-03-15 16:11
Hvelreki YSL mascara is fijn hè Ik heb ook een tester. Ben er erg zuinig mee Ik heb vandaag een paars lijntje langs mijn bovenste wimperrand, bruin op de onderste. Flink mascara en Rebel lipstick op. Maar mijn wenkbrauwen niet gedaan. En ik kan er maar niet aan wennen Dus heb een beetje dat gevoel wat Tytonidae heeft vandaag. Mislukt
Tauchem, wat staat er in je order van FU? En via twitter reageert FeelUnique super snel op vragen/opmerkingen. Maar bellen kan inderdaad natuurlijk ook. Heb je van de postmedewerker geen bewijs oid gekregen waarvoor het was? Ik vind het maar raar!
Hvelreki
Geplaatst: 20-03-15 16:17
DnT Lijkt me het beste idee inderdaad Het is de "gewone" (volume effet faux cil). Ik koop elke keer een andere mascara omdat ik nooit tevreden ben (wimpers kleven altijd aan elkaar), dus heb er al heel wat gehad. Maar allemaal drugstore omdat ik veel te bang ben dat zo'n high end mascara dat ook doet. Maar deze separeert echt prachtig. Wachten op de kortingsactie dus
Anoniem
Geplaatst: 20-03-15 16:18
Ik heb YSL Babydoll en die vind ik echt super fijn, maar ik heb nog nooit een mascara gehad die zo snel uitdroogde als deze...
Hvelreki
Geplaatst: 20-03-15 16:23
Oh nee bah. Wat is snel? Want ik gooi mijn mascara sowieso wel weg na +- 3 maanden omdat ik dan echt merk dat hij weg moet (nog één van de redenen waarom ik geen dure mascara wou ).
Touchem
Geplaatst: 20-03-15 16:32
Nou net de klantenservice van postNL gebeld, de vrouw aan de lijn zegt dat het douanekosten zijn. Toen ik zei dat binnen de EU normaal geen douanekosten worden gerekend kon ze me niet verder helpen.. FeelUnique kan hier denk ik ook niet echt veel mee?
edit: In de order van FeelUnique staat verder niets anders dan wat ik besteld heb, het totaalbedrag van de bestelling en dat de bezorgkosten 0,00 zijn.
Een week of 5 - 6. Hij doet het nog wel hoor, maar het was sowieso al een heel droge formule.
Hvelreki
Geplaatst: 20-03-15 16:39
Dat is inderdaad snel. Eens kijken hoe lang mijn tester het uithoudt
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 20-03-15 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Djilna
Geplaatst: 20-03-15 16:39
Oeps, dan is het een fout van PostNL. GB is echt binnen de EU dus ze mogen je helemaal geen Douanekosten rekenen! Dus toch weer PostNL bellen en vragen hoe je dit terug kunt vorderen.
Hvelreki
Geplaatst: 20-03-15 16:40
Touchem, heel vreemd hoor.. Heb er zelf verder geen ervaring mee. Hopelijk kan je het terugvorderen.