Ik heb best wat spierpijn, maar ga me nu omkleden en dag 2 doen.
Rebel_Jits
Geplaatst: 26-02-13 17:36
Bah, geen zin meer in m'n extra workout. 14 km fietsen en ripped vind ik wel genoeg voor vandaag Had trouwens een avocado gekocht om te proberen. Dus ik op toast gedaan met wat schouderham, komkommer en peper/zout. Niet mijn ding Dan mag het nog zo gezond zijn, ik hou het wel bij m'n komkommertjes en tomaatjes
Ik las iets over warme choco met slagroom? Dat is ZO goddelijk he! Kcal-arme (en maar iets minder lekkere) variant: nestle oplos-choco met water of magere melk. Nu heb ik zin in VEEL chocola
Britt90
Geplaatst: 26-02-13 17:37
Hmm, drink eigenlijk nooit cola, maar als ik het drink, kies ik ook altijd voor de light variant.
Gelukkig drink ik het eigenlijk alleen bij het uitgaan/kroeg, i.c.m. drank.
Ik ben (weeral) heel fout bezig, maar heb er van die dagen tussenzitten dat het zo druk is, dat ik niet eens weet wanneer ik shredden moet, en gemiddeld om 9u weer op de bank in slaap val. zoals vandaag vrij, en loop eigelijk hele dag al heen en weer, haha beweging krijg ik wel. maar zo maar weer opnieuw starten. Heb er nog een dag werken bijgekregen nu, pony die klaar moet voor de keuring en alle vrije tijd wordt weer opgeslorpt.
dag 1 van level 3 overleeft! Pittige grondoefeningen!!!! Morgen weer pijn denk ik! Maar wel blij dat ik het gedaan heb!
Jolien87
Geplaatst: 26-02-13 18:07
Britt90 schreef:
Alles waar je 'te' voor zet is ook niet goed.
Behalve tevreden.
Bolivia
Geplaatst: 26-02-13 18:09
Moet vandaag dag 3 doen van level 2 maar ben hartstikke ziek. Wil zo graag maar ben nu al aan het trillen en zweten dus het lijkt me niet zo'n goed idee
De pakettenman komt altijd als we nog op het werk zijn....... Ben ik een keer thuis komt ie laat!! Gggrrrrrr dan maar na het eten hoepelen, ben nu helemaal fit en actief!
zometeen dag 10 van L1 doen. Ik ben al bang voor morgen level 2 Gaan jullie gewoon door naar het volgende level ook al gaat het vorige level nog niet helemaal gemakkelijk? Alles lukt nu wel (behalve push ups die doe ik nu half anita half die andere)alleen die dat je met 1been voor en 1been achter en dan moet buigen met gewichtjes in je handen.
ik vond dag 1 minder zwaar dan dag 2, had tijdens het shredden vandaag toch wel een beetje spierpijn...
Anoniem
Geplaatst: 26-02-13 20:49
Rebel_Jits
De yoga is leukk! Doe 'm zelf ook regelmatig. Hij is vrij zwaar, maar omdat je alles rustig doet, is hij ook wat ontspannend. Ideaal om je training en dag mee af te sluiten
Anoniem
Niet van mij, alleen laten zien dat gewicht niet alles is.
Elise95
Geplaatst: 26-02-13 20:52
Vandaag opnieuw begonnen met dag 1, wil het proberen om het nu echt strak vol te houden. Vorige keer is een beetje een potje geworden
Heb nu ook alles opgemeten, gewoon omdat ik wel nieuwsgierig ben wat er nou veranderd.
En als ik er weer een potje van maak, wil iemand mij dan komen slaan?
x_Jeanine_x
Geplaatst: 26-02-13 20:53
Heel slecht vandaag. Lange school dag gehad, veel gezeur, avond eten wat weer eens in de weg zit, en last van mijn knie :s