Roosch, gewoon die bikini aan doen!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mootje schreef:Avaluna, wat heb je dat je al een paar weken ziek bent?
Toralone, WelkomMisschien datgene wat overblijft direct in een bakje doen voor in de vriezer/koelkast of precies voor 2 personen koken. Mueslireep/fruitreep zou ik vervangen voor bijvoorbeeld rauwkost of yoghurt. Wil je vriend meedoen, of wil hij nog wel snaaien voor de tv? Als je het niet in huis haalt, hoef je maar 1x sterk te zijn, en datis in de supermarkt
zo doe ik dat ook. Ik snack dan nu met bleekselderij, appelchips, olijven, augurkjes ofzo.
Negerzoen schreef:Joh Roosch, niemand kent je dus ik zeg gewoon doen!
Toralone schreef:Als ik het geld zou hebben, zou ik ook zeker naar een fitness gaan oid, maar helaas, zit er nu niet in. Misschien maar elke avond stukje fietsen ofzo... Hoewel het zo verdraaide makkelijk is om de scooter of auto te pakken. *schopt motivatie terug het lijf in*
Oke, met iets minder wind, dan gaan we opbouwen, eerst maar een kwartiertje, denk dat dát wel genoeg inspanning is voor een eerste keer weer
Roosch schreef:Als ik een advies mag geven: Ga inderdaad hardlopen of fietsen, en doe daarnaast wat oefeningen die bij jou passen.
Naoom_ schreef:Toralone welkom. Misschien kun je ook gewoon krachttraining doen thuis. Buikspier oefeningen of jumping jacks in je huiskamer, dat kan je dan ook steeds meer opbouwen. En zoals hierboven al is gezegd is fietsen ook een goede als je dat voorheen weinig deed. Of lopend naar de supermarkt ipv met de auto (alleen als dit kan ivm de hoeveelheid boodschappen dan).
Safiera schreef:Madeira_ schreef:Laura?Ik snap hem niet haha.
Ik heet Laura