[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:38

Gerbenfroh schreef:
Twaalf november ontwerp uitwerken met m'n artist, can't wait!

Koel koel, doe ook meteen zijn logo tatoeren, dan krijg je levenslange korting _O-

Bij mij begint het toch ook weer te kriebelen :') Mij schoot weer het idee binnen om rozen te laten zetten maar dan in kant. :)

Merk al gauw dat lace roses niet echt mooi kunnen worden, vind dit dan bijv wel ontzettend gaaf!
Afbeelding

Sall

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:56

Wauw Joolien, die is cool!
Gerbenfroh, ik ben erg benieuwd! Tot nu toe vind ik je smaak/stijl prachtig!
Ik ben ook iets verder met mijn tattoo...
Ik ga het uit handen geven :+
Wel zeer ervaren handen uiteraard, ik ben benieuwd naar het ontwerp en ik ga binnenkort de afspraak inplannen, dat wordt iig 2014

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:13

Qura wat een gave tat !
Lonneke die zijn echt heeeeeeeeel erg mooi en gaaf he :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:14

Joolien schreef:
Gerbenfroh schreef:
Twaalf november ontwerp uitwerken met m'n artist, can't wait!

Koel koel, doe ook meteen zijn logo tatoeren, dan krijg je levenslange korting _O-

Bij mij begint het toch ook weer te kriebelen :') Mij schoot weer het idee binnen om rozen te laten zetten maar dan in kant. :)

Merk al gauw dat lace roses niet echt mooi kunnen worden, vind dit dan bijv wel ontzettend gaaf!
[ Afbeelding ]

Ik vind het altijd erg mooi als een tattoo doorloopt op een hand, marsha heeft een hele grote roos op haar hand, vind dat zó mooi alleen dat gaat mijn baas denk ik nét iets te ver :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:16

Ik vind het wel erg riskant idd. Ik heb tot nu toe juist tattoos laten zetten die ik goed kan bedekken :P Maar deze is wel erg gaaf!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:30

Ik heb ze wel op mijn armen en verder ook een vast contract maar ik werk in de zakelijke markt dus veel directeuren en zakelijke evenementen.. maar anders... oef! héél verleidelijk.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:40

Zo die vent is een ware kunstenaar zeg... zit ff op zn Facebook te kijken maar wauw...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 04:14

Ik vind de Roos heel mooi, maar de rest niet.
Net een ijzeren handschoen of malienkolder.
Wellicht mooier op een plek als een bovenbeen maar dat vind ik veel te grof/aanwezig voor een hand.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 08:31

Gave tattoo van de vlinder enorm veel sterkte vandaag met zetten en genezen

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:01

Goedemorgen.

Ik ben vannacht wel een paar keer wakker geweest. Maar opzich is het allemaal goed te doen. Ik was voordat ik ging slapen wat misselijk. Uiteindelijk ook op de tattoo geslapen :') waardoor k een mooie vlek op m'n onderlaken heb. Hij voelt wat beurs maar niet meer zo erg als gisteren. :) heb m iedereen al geshowd ze vonden hem erg groot maar ook erg mooi. Ze begrepen wel waarom die zo groot moest( ter info mijn familie is totaal niet van de Tattoo's :D ).

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 10:04

wat een pracht exemplaren komen er weer voorbij! dat hand met die roos vind ik erg gaaf is wel zeer gewaagd maard vind hem erg mooi!

na het zetten van mijn eerste tattoo deze zomer begint het toch al weer te kriebelen ! maar ik heb mezelf wel voor genomen te wachten tot ik 19 of zelfs 20 ben.. graag zou ik nu iets willen dat mijn liefde voor Lord of the Rings en JRR Tolkien uitdrukt.. misschien kan 1 van jullie wel op leuke ideetjes komen ?

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 12:31

Hallo, lees al een tijdje mee en bij mij kriebelt het ook weer. Zeker als je vele tattoo programma's kijkt :')

Ik heb de naam van mijn zoon in LotR taal (Elfish) op mijn pols en een tribal vlinder op mijn schouder.
Zoek nog iets leuks voor mijn andere schouder(kop)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 13:55

ik ben aan het denken om een roos tussen mijn schouderbladen te laten zetten. alleen het is zo moeilijk om precies in beeld te krijgen wat ik wil. rustig aan dus maar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:13

xMyrth schreef:
ik ben aan het denken om een roos tussen mijn schouderbladen te laten zetten. alleen het is zo moeilijk om precies in beeld te krijgen wat ik wil. rustig aan dus maar :)

Bedoel je welke stijl of welk plaatje? Anders een op foto's van rozen googlen om een mooi voorbeeld te krijgen?

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:43

wauw Joolien erg mooi dat plaatje van de tattoo..

ik zei van de week gek scherend tegen mn vriend dat ik wel een tweede tattoo wou , nu zei hij het volgende : Mag jou mannetje dan zelf eerst nog want jij hebt er net 1 :=

dus ik wacht nog maar even , een tweede zou ik ook nog niet weten wat ik zou willen laten zetten eerlijk gezegd .. wie weet als we straks ooit een keer kindjes hebben dan de namen in de vorm van een armband oid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:29

Na lang denken en twijfelen heb ik een aantal weken geleden besloten om mijn idee uit te laten werken. Ben daarvoor bij de persoon als Joolien en Gerbenfroh geweest. Wat een fijne man is dat!
Nu een datum zien te vinden waarop ik hem kan laten zetten :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:45

maroescha schreef:
Na lang denken en twijfelen heb ik een aantal weken geleden besloten om mijn idee uit te laten werken. Ben daarvoor bij de persoon als Joolien en Gerbenfroh geweest. Wat een fijne man is dat!

Hè leuk je te zien hier :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:02

xMyrth schreef:

ik heb al heel wat gegoogled :) van verschillende plaatjes wil ik een stukje. geen enkel plaatje is perfect. maar de tijd zal me wel leren wat ik precies wil. ik heb geen haast :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:08

xMyrth schreef:
xMyrth schreef:

ik heb al heel wat gegoogled :) van verschillende plaatjes wil ik een stukje. geen enkel plaatje is perfect. maar de tijd zal me wel leren wat ik precies wil. ik heb geen haast :)

Kan je dan zelf geen ontwerp maken voor het idee wat je wil en dan later uit laten werken

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:27

Hij staat er *\o/* .. Maar verdorie wat deed die pijn :D (enkeltattoo)
Hij begon wat boven mijn tenen. Dat viel op zich goed mee, voelde ik bijna niets van. Maar hoe meer hij naar boven ging, hoe meer pijn het begon te doen.. -O-
Maar al bij al ben ik superblij met het resultaat!

Zal sewens ook even een foto plaatsen!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:35

Ben benieuwd !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:37

maroescha schreef:

Leuk Maroesch :D Gerrit is idd relaxed. Was je nog bij hem thuis of is zijn shop al af?

Myrth, anders goed kijken welke stijl of welke artiest je wilt en dan een aantal plaatjes meenemen en hem uitleggen wat je wilt. Dan kun je er je eigen draai aan geven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:48

Was nog bij hem thuis! Shop was wel al in de verf, maar ze waren nog volop aan t bouwen :)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:22

Voor wie t Oostblok te ver reizen is. In noord Frankrijk zit ook wel een goeie.
Street tattoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:40

Goh dit pakt me misschien nog wel meer dan Adam :oo
<3 <3
Afbeelding