Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoetJJs schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik verf regelmatig mijn haar rood, maar het vervaagt zo snel. Ik heb speciale shampoo voor gekleurd haar en dit houdt het wel iets langer rood, maar helaas is het na 2 weken toch al erg goed zichtbaar dat het niet meer mooi rood is maar richting oranje gaat. Ik weet dat rood een kleur is die snel vervaagt, maar zo snel zo erg?![]()
Ik gebruikte eerst Garnier Olia nr. 6.60 intens rood maar ben overgestapt naar L'Oréal Paris 6.66 Booster Zeer intens rood. De laatste blijft het langste zitten, maar dus ook niet heel erg lang.
Nu ben ik benieuwd welk merk eigenlijk het langste mooi blijft zitten? Permanente verf. Ik zou graag jullie ervaringen hierover lezen
jasz schreef:Ik was mijn haar elke wasbeurt met zilvershampoo en dan 5 minuten, daarmee houd je het goed bij.
Als je echt kleurverschil wil zien zou ik het een keer iets van 15 a 20 minuten laten zitten. Wel als het er in zit af en toe even checken of het er al uit kan.
Emmaa_ schreef:Er zit vast wel een kappersgroothandel in Eindhoven toch? Die vind je dan niet in het centrum, maar vaak net iets erbuiten op een industrieterrein. Als je specifiek die merken wilt in het centrum zou je bij een kapper naar binnen moeten lopen die gebruik maakt van die producten, en ze daar kopen. Is vaak een stuk duurder dan als je naar de groothandel gaat.
En ja het is redelijk blijven zitten! Ik heb het alleen ondertussen weer bruin geverfdWas het roze een beetje zat.