Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoetJJs schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik verf regelmatig mijn haar rood, maar het vervaagt zo snel. Ik heb speciale shampoo voor gekleurd haar en dit houdt het wel iets langer rood, maar helaas is het na 2 weken toch al erg goed zichtbaar dat het niet meer mooi rood is maar richting oranje gaat. Ik weet dat rood een kleur is die snel vervaagt, maar zo snel zo erg?![]()
Ik gebruikte eerst Garnier Olia nr. 6.60 intens rood maar ben overgestapt naar L'Oréal Paris 6.66 Booster Zeer intens rood. De laatste blijft het langste zitten, maar dus ook niet heel erg lang.
Nu ben ik benieuwd welk merk eigenlijk het langste mooi blijft zitten? Permanente verf. Ik zou graag jullie ervaringen hierover lezen
jasz schreef:Ik was mijn haar elke wasbeurt met zilvershampoo en dan 5 minuten, daarmee houd je het goed bij.
Als je echt kleurverschil wil zien zou ik het een keer iets van 15 a 20 minuten laten zitten. Wel als het er in zit af en toe even checken of het er al uit kan.
na 4 minuten is mijn haar paars ipv geel haha. Die werkt soms iets TE goed
Evt kan je er thuis nog een paarse/witte toner overheen gooien. Hebben ze bij de kappersgroothandel.. Maar zou eigenlijk eerst kijken of een masker van zilvershampoo (als het tijdens het wassen niet goed pakt kan je er ook gewoon een flinke laag van aanbrengen op droog haar en dan drie kwartier ongeveer laten zitten). Mocht dat nou echt na een paar keer wassen geen verschil maken zou ik pas naar een toner grijpen

Maar ik weet dus echt niks over dat soort kapsels. Hoe onderhoud je 't? En stel dat het me vreselijk staat, krijg je het ooit weer terug naar normaal?
Hoe is je haar zelf? Dik, dun, fijn, geverfd, kort, lang?
. Enigszins pluizig maar dat past er wel bij eigenlijk.
zit er in Eindhoven centrum een kappers winkeltje met shampoo merken als tigi, goldwell, redken etc waar je als particulier gewoon kan kopen? En is Chi shampoo ergens in een winkel verkrijgbaar? Wil ze graag eerst ruiken maar tot nu nog niet gevonden.. Hoe is het roze blijven zitten Emma?
Was het roze een beetje zat. Emmaa_ schreef:Er zit vast wel een kappersgroothandel in Eindhoven toch? Die vind je dan niet in het centrum, maar vaak net iets erbuiten op een industrieterrein. Als je specifiek die merken wilt in het centrum zou je bij een kapper naar binnen moeten lopen die gebruik maakt van die producten, en ze daar kopen. Is vaak een stuk duurder dan als je naar de groothandel gaat.
En ja het is redelijk blijven zitten! Ik heb het alleen ondertussen weer bruin geverfdWas het roze een beetje zat.
roze stond in ieder geval super gaaf Haha! In Breda heb je zo'n winkeltje wat eerst hairzone heette, is een klein winkeltje in het centrum met kappersshampoo enzo, maar wel duurder dan de groothandel. Kan je bij een groothandel gewoon binnen lopen of is dat meer net zoals bij de makro voor bepaalde mensen?
Die in Utrecht is iig gewoon open voor publiek, je betaalt dan alleen wel belasting erover natuurlijk.