Deijs schreef:Ik ga MAC speak louder toch verkopen! ik vind hem niet meer mooi staan bij mij!
Iemand interesse? anders zet ik hem op MPPB voor interesse!
Nope sorry, niet mijn kleurtje!
Pittig kapsel idd Nelleke

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Ik vind Speak Louder echt een gaaf kleurtje, maar ik betwijfel of ik hem kan hebben.
Sla dus ook even over.
Mascara, zelf zweer ik bij Diorshow Iconic Overcurl!
Super leuk kapsel Nelleke, ik hou wel van dat soort korte koppies
Zelf kan ik het echt niet hebben, veel te bolle toet.
Verder zag ik nog mooie nieuwe aanwinster voorbij komen en een hele hoop meer wat ik al weer kwijt ben omdat jullie zo veel geklept hebben
lieveli schreef:Anthea schreef:Eh, ongevraagd foto's gebruiken van anderen, makeup opnieuw verpakken met haar label erop, comments verwijderen, dreigen mensen aan te klagen voor negatieve reviews, non vegan makeup verkopen als vegan, verkleden als Hitler.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Mwoah, er is over zoveel beautybloggers en indiemakeupchicks negatieve oliebol te vinden. Ik maak me er niet zo druk om, ik koop geen LC make up omdat ik Doe Deere aardig vind, ik koop LC make up omdat het fatsoenlijk blijft zitten, gave kleuren en de velvetines zijn nog matte ook.
edit: Lin, heb je die tekst zelf gelezen? Dat kun je toch niet serieus nemen?
Emmaa_ schreef:Oh Nadien ik wil trouwens wel een foto zien van Velvet Teddy bij jou! Afhankelijk van hoe veel salaris ik krijg volgende week en of pa en ma me nog een centje toestoppen wil ik hem ook gaan halen, maar wil wel even weten hoe hij staat bij een wat lichtere huid!
Verder ben ik mijn Matchmaster helemaal zat. Hij wordt super cakey en blegh. Moet een nieuwe maar weet echt niet welke
DnT schreef:Ben ik de enige die Velvet Teddy echt gewoon niet mooi vind?
Misschien is hij irl wel heel mooi, maar ik vind hem zo... bruinig...
SuSem schreef:Mijn wishlist wordt langer en langer door jullie
Hebben jullie trouwens ervaring met de kwasten van MAC? Ik vond ze erg fijn aanvoelen gisteren. Ik heb nu een aantal gezichtskwasten van RT, maar de expert face brush valt extreem uit bij mij
DnT schreef:Ik vind hem wel fijn, maar het hangt wel echt van de foundation die je er mee aanbrengt af.
Mijn healtymix werd ontzettend streperig, zo erg, dat ik die niet meer wil dragen.
Maar mijn True Match brengt hij wel heel mooi gelijkmatig aan.
Er zijn een paar MAC kwasten die ik graag zou willen, maar ik vind ze echt zo ontzettend duur!
Ik koop dan liever Zoeva kwasten, die zijn ook echt heel fijn en ook nog eens betaalbaar.
Melis_x schreef:Hebben jullie ook ervaring met de Kat von D tattoo liner?