Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terrabeertje schreef:nou hier ben ik weer hoor.. pfoe word er soms echt moe van, vrouw zijn.
ik ben dus 11 dagen geleden begonnen met de pil, op de eerste dag van mijn menstruatie.
de eerste 2 dagen werd mijn menstruatie alleen maar minder en minder totdat het de 3e dag helemaal weg was. het is daarna gewoon weer zoals normaal teruggekomen, helaas tot nu toe nog niet gestopt. ik zit nu dus op de 11e dag en het verschilt heel erg per moment hoe hevig ik ongesteld ben.
slim om naar de huisarts te bellen of moet ik het nog even wat tijd geven?
ik had al even gegoogled en misschien dat mijn lichaam even niet weet wat hij met de hormonen moet doen?
Sharon89 schreef:Nuvaring heb ik ook nog overwogen.. wat zijn die dingen duur zeg.. schrik ervan!
Ik heb weer een vraagje.. Haha
Ik ben precies 15 dagen geleden weer begonnen met de pil, na 2,5 maand te zijn gestopt.
Ik ben wel gewoon op een willekeurige dag begonnen met de pil omdat ik toen geen menstruatie had. Weet iemand wanneer de pil nu veilig is?
Gianti schreef:Sharon89 schreef:Nuvaring heb ik ook nog overwogen.. wat zijn die dingen duur zeg.. schrik ervan!
Ik heb weer een vraagje.. Haha
Ik ben precies 15 dagen geleden weer begonnen met de pil, na 2,5 maand te zijn gestopt.
Ik ben wel gewoon op een willekeurige dag begonnen met de pil omdat ik toen geen menstruatie had. Weet iemand wanneer de pil nu veilig is?
Na 7 dagen slikken
amoj schreef:Ik wil over stappen op een andere pil, namelijk de cerazetta zonder oestrogenen.
Ik word namelijk een heks bij andere pillen, heb al verschillende geprobeerd en nu wil ik deze proberen zonder oestrogeen.
Maar nu lees ik op internet wat ervaringen en begin ik te twijfelen. Je moet heel stipt innemen en niet vergeten anders ben je weken ongesteld...
Zijn hier bokkers die deze pil gebruiken?
amoj schreef:Ik wil over stappen op een andere pil, namelijk de cerazetta zonder oestrogenen.
Ik word namelijk een heks bij andere pillen, heb al verschillende geprobeerd en nu wil ik deze proberen zonder oestrogeen.
Maar nu lees ik op internet wat ervaringen en begin ik te twijfelen. Je moet heel stipt innemen en niet vergeten anders ben je weken ongesteld...
Zijn hier bokkers die deze pil gebruiken?
Fair schreef:De vorige keer ben ik naar huis gestuurd toen ik om een koperspiraal vroeg omdat ik te jong was? Hopelijk sturen ze me nu niet weer naar huis.
Kaus schreef:Wie heeft er ervaring met het wisselen van de pil?
Ik word regelmatig 2 à 3 uur na het innemen van de pil ontzettend misselijk, duizelig, licht in m'n hoofd, gevoel van flauwvallen en buikpijn. Na +- een halfuurtje is dit weer over. Nu weet ik niet zeker dat dit door de pil komt maar ik kan geen ander patroon ontdekken. Ik wil dus op zich wel graag wisselen van pil om uit te sluiten dat het hier door komt of hopelijk is het de oplossing.
Ik slik ethinylestradiol levonorgestrel. Ik ga morgen sowieso de huisarts bellen want ondertussen is beangstigt het me enorm hoe ik me soms voel, zo erg dat ik soms in staat ben om naar het ziekenhuis te gaan omdat ik bang ben dat er iets serieus mis is. Maar meestal duurt het gelukkig maar een half uur en heb ik verder nergens last van.