Wat een heerlijke herfstige foto's met paddenstoelen, regen en mist. Ik heb helemaal niet gewandeld de laatste tijd. Of het regent, of het is donker, of ik heb andere activiteiten. Het weekend wel 2 leuke ritten te paard gemaakt dus wel lekker actief geweest.
pien_2010
Geplaatst: 26-10-23 13:53
De honden trekken zich nergens iets van aan. Haha. Mooie herfst foto's.
Vanochtend met een klein groepje gewandeld. En de eerste kraanvogels gezien!!
Vind ik ook! Hij heeft winterjassen en een regenjas, dus hij gaat uiteindelijk wel mee. Maar hij vindt er geen reet aan dan. De lab merkt niet eens dat het regent, die wil altijd mee naar buiten. Lekker makkelijk.
Ik weet het eerste jaar dat Polie vanuit het zonnige zuiden naar Nederland was verhuisd ze ook een deken kreeg van stalgenoten want ze was te koud. Vond ik ook zo bizar en grappig een merens met een deken op.
Ja, hij heeft een dunne vacht en heeft het gewoon echt snel koud. Nou ja, dan maar een jasje. Hij vindt dat fijn en hij wil dan wel lekker uren mee naar buiten.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-10-23 18:38
Prima toch?
Pien mooi. En kraanvogels ook op de foto. Bijzonder.
Egeltjes zijn zo leuk. Ik had vroeger heel veel cavia's. Die lopen ongeveer hetzelfde als egeltjes. Ik dacht dus de eerste keer dat ik een egel zag dat er een cavia in het gras liep.