) maar over 2 weken is het zo ver. Mijn partner en ik laten de namen van de kinderen in een monogram tatoeëren. De tattoo komt op de binnenkant van de onderarm, tussen pols en elleboog. Mijn vriend heeft het stencil al op zijn arm gehad en weet zeker dat hij hem op rechts wil, ik blijf een beetje twijfelen. Meestal ben ik erg van het vertrouwen op m'n intuïtie/gevoel en dat zegt nu links, maar ik schrijf bv met rechts. Mijn vriend is dan weer links en schrijft met rechts. Horloge heb ik links, daar zal het misschien vandaan komen.
 ) maar over 2 weken is het zo ver. Mijn partner en ik laten de namen van de kinderen in een monogram tatoeëren. De tattoo komt op de binnenkant van de onderarm, tussen pols en elleboog. Mijn vriend heeft het stencil al op zijn arm gehad en weet zeker dat hij hem op rechts wil, ik blijf een beetje twijfelen. Meestal ben ik erg van het vertrouwen op m'n intuïtie/gevoel en dat zegt nu links, maar ik schrijf bv met rechts. Mijn vriend is dan weer links en schrijft met rechts. Horloge heb ik links, daar zal het misschien vandaan komen.Don't know waarom ik dit vraag want het is heel persoonlijk (duh) maar ben toch benieuwd naar eventuele inzichten.

Geplaatst: 14-02-25 22:42
               Geplaatst: 14-02-25 22:42				         

)
 )