[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:28

Ik denk dat tattoo artisten zelf ook wel begrijpen dat je uiteindelijk op mails moet reageren om klanten te krijgen/houden. :+ En je hebt artisten die dagelijks honderden mailtjes binnen krijgen, die zouden dus nooit iets op social media kunnen zetten want mail gaat voor. :')

Maar zoals eerder aangekaart, als het te lang duurt zijn er nog honderden andere artiesten. Wil je persé deze artist? Dan is het geduld hebben. Het staat ten slotte voor de rest van je leven op je lichaam, wat maken die paar weken/maanden nou uit. En als je nooit wat hoort weet je ook genoeg. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:34

Mail gaat niet voor op alles, maar het hoort er domweg wel bij. Er zijn ook zat artists die wel binnen een normale termijn kunnen reageren en ook bedolven worden onder mailtjes. Als die het kunnen, waarom een ander dan niet.

Ieder zijn eigen keuze waar je op wacht. Maar ik vind het een afknapper als je na een maand nog niks hebt gehoord en er ook geen automatische reply aanstaat.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:40

Ik vind idd dat je best een auto reply kan aanzetten dat het lang kan duren voor je antwoord krijgt.
Dat kost je 1x een paar seconden om dat aan te zetten en je potentiele klanten weten waar ze aan toe zijn.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:48

Mee eens hoor! Zo'n automatische reply is inderdaad wel zo handig. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:52

Ik ben sowieso niet van het mailen, de beller is sneller ;) En anders rij ik langs, maar zelf vind ik een week ook wel een redelijke termijn om te antwoorden.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:53

__Sannne schreef:
Mee eens hoor! Zo'n automatische reply is inderdaad wel zo handig. :j

Waar dan ook meteen in staat waar niet op gereageerd gaat worden en waarom. Dat is wat ik dus gewoon van mijn artist meteen terug ontving stond zi’n beetje alle info in.
Minimale grootte die geaccepteerd werd, dat er geen kosten werden gegeven via de mail of telefonisch, hoelang de wachttijden zijn en zo voorts
Lekker helder.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:50

Hey, even een stomme vraag. 4nov heb ik een tattoo op mijn been laten zetten. Been was netjes geschoren etc. Maar vanaf waarneer mag je eigenlijk je been weer scheren, tenminste bij de tattoo? Ik heb een hekel aan been haar, en het ziet er niet uit. Zo´n kale been met behaarde tattoo :') . Ik vraag het eventjes zo wellicht hebben jullie daar ervaringen mee, anders bel ik straks de tattoo artiest hahaha

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:25

Wanneer je tattoo genezen is. Je hem niet ip de huid voelt en niet meer prikt . Genezen dus.
Inkoppertje maar zo is het wel

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:28

Xanthippe schreef:
Deel je geen foto, Maaike? :)

Eens kijken of me dat lukt! Hopelijk wordt ie niet mega groot.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:30

Maaike schreef:
Xanthippe schreef:

[ [url=m/tm7jOv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf <3

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 15:57

Zo zit ik met twee onbruikbare armen :') . Rechterarm zo’n pijn van mn sleeve en linker sleutelbeen net gebroken. Geweldig bezig ik 8)7

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:17

Je herkent wel Binkie z'n blik erin, mooi hoor!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:29

Hallo, ik lees al een tijdje mee, jullie hebben allemaal prachtige tattoo's <3

Ik wil er ook ooit een laten zetten, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik een mooi ontwerp zou kunnen vinden dat echt bij mij zou passen. Ik wil dan iets wat echt betekenis heeft (zoals de meeste van jullie ontwerpen) maar ik kom nu nooit verder dan iets dat iemand al heeft. Ik heb ook niet direct iets dat symbolisch voor mij zou zijn, behalve (de namen van of symbooltjes voor) mijn 2 kinderen en het moet iets met vrijheid en kracht te maken hebben.

Soms heb ik ineens een tekst die ik heel mooi vind en acuut zou laten zetten, maar de week erop kan dat zo weer anders zijn. Lijkt me niet handig 8-)

Hoe zijn jullie tot je ontwerp gekomen?

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:45

Maaike schreef:
Xanthippe schreef:

[ [url=m/tm7jOv.jpg]Afbeelding[/url] ]

WAUW <3

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:03

WowAmigo schreef:

Ik wil er ook ooit een laten zetten, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik een mooi ontwerp zou kunnen vinden dat echt bij mij zou passen. Ik wil dan iets wat echt betekenis heeft (zoals de meeste van jullie ontwerpen) maar ik kom nu nooit verder dan iets dat iemand al heeft. Ik heb ook niet direct iets dat symbolisch voor mij zou zijn, behalve (de namen van of symbooltjes voor) mijn 2 kinderen en het moet iets met vrijheid en kracht te maken hebben.

Soms heb ik ineens een tekst die ik heel mooi vind en acuut zou laten zetten, maar de week erop kan dat zo weer anders zijn. Lijkt me niet handig 8-)

Eerst ben ik gaan zoeken naar een artist die aansloot bij de stijl die ik zocht, Ik heb mijn artist aangegeven welk verhaal ik kwijt wilde en hij heeft ontworpen en mee gedacht.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:05

Noblesse_ schreef:
Zo zit ik met twee onbruikbare armen :') . Rechterarm zo’n pijn van mn sleeve en linker sleutelbeen net gebroken. Geweldig bezig ik 8)7

Sterkte... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? -O-

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:06

Aah ok, dat klinkt goed, dat lijkt me dan tzt wel wat. Tja zullen toch creatieve mensen zijn he :)

Ehh Noblesse sterkte daarmee!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:11

WowAmigo schreef:

Ik zou gaan zoeken naar een artiest die de stijl zet die je wil. Dan kan je met de artiest gaan overleggen wat je wil en kan die artiest een ontwerp maken. Je kan dan ook laten zien wat je mooi vind en hoe je het ongeveer wil. Daar kan een artiest echt heel veel mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:25

Ik heb één tekst die ik graag nog wil laten zetten, weet ook precies hoe en waar :) Verder wisselen die echt per week ook :')
Maar verder sluit ik mij aan bij wat Lau zegt :D

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 20:10

MuSLi schreef:
Noblesse_ schreef:

Sterkte... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? -O-

Dankje.
Eventjes balans verloren met de motor, waarschijnlijk omdat t wegdek nat was en er lagen veel bladeren etc. Door balans te verliezen kreeg ik een snok aan m’n rechterarm... en laat die rechterarm nou net de gas bedienen -O- . Dus hand trok even de gas open, en knalde mooi tegen een paar boompjes aan waar ik net langs reed.
Mooiste van t verhaal is dat ik gewoon in 1ste versnelling zat en nog geen 20km per uur ging. Tot ik dus een trok aan mn rechterarm gaf. -O-

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 20:57

Stille meelezer en motorrijdster wenst je sterkte Noblesse (precies de reden waarom ik vandaag met de auto was. Ookal ben ik geen trein, blaadjes zijn bagger!)

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:14

Thanks voor de toffe reacties, ik ben zo gelukkig met het resultaat :)

Noblesse beterschap, die blaadjes zijn verraderlijk!

WowAmigo ik ga met voorgaande adviezen mee, bedenk wat je mooi vindt en zoek daar een artiest bij. Ik vond het erg belangrijk dat ik me goed voelde in de shop waar ik naartoe zou gaan, ik hou nl niet van duister, donker, lugubere plaatjes, dat standaard idee. En dat is helemaal goed gekomen. Mooie, ruime lichte shop, geweldige artiesten. Ik had een foto waarvan ik mijn tattoo wilde en een idee daarbij wat het ongeveer moest worden. Daar is een super mooi en passend ontwerp uit gekomen. Artiesten weten echt wel wat ze doen en kunnen als het goed is wat met jouw input.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:19

Ah geweldig, dat klinkt geruststellend. Ik was n beetje bang dat ik uiteindelijk met zon 13 in n dozijn plaatje zou eindigen omdat ik zelf nul inspiratie zou hebben, maar dat hoeft dus helemaal niet, yayyy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:40

Oef, dat is mij als motorrijder ook is gebeurt... Ik kwam er gelukkig met wat krasjes vanaf (lang leven motorkleding), sterkte! :(:)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 09:27

Had ook m’n motorkleding aan hoor... vest, broek, helm, handschoenen en schoenen. Dat helpt alleen niet zo veel tegen beenbreuken -O-