[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:43

Zou gewoon morgen nog eens kijken :j

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 23:19

Ja anders rijdt ik gewoon naar Breda :p

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 05:53

Op dit moment staat alles online en voorradig!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:47

Ik vind het echt een gefaalde collectie :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:24

Het doosje ziet er wel mooi uit iig:)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:15

Ik vind de collectie ook vrij teleurstellend. Hoewel de kwasten wel echt awesome zijn.
Palette vind ik mwah, vond de Alice in wonderland toen gaver.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:39

Koop het ook puur als collector's item. En vind er persoonlijk een hoop gave kleuren in zitten, al is het geen praktisch palette qua verhouding matte en shimmer, maar ook niet om mee te nemen. Gelukkig heb ik nog iets van 20 andere palettes :Y)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:03

chimello schreef:
Ik vind het echt een gefaalde collectie :')

Eens. Volgens mij kijken ze geen GoT want de namen van veel shades zijn echt uit de lucht gegrepen door iemand die sporadisch een aflevering heeft gezien.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:38

Amen!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:17

De collectie vind ik ook niet fantastisch alleen de white walker lipstick! Die ga ik donderdag in de winkel halen.

Was vandaag ff naar de ici voor een nieuwe foundation en eigenlijk voor die lipstick maar alles is maar heel beperkt dus ik heb m maar gereserveerd. Ze swatchte m en hij is echt prachtig!!!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:31

Ik had nog korting liggen bij de ici paris dus heb het GoT palette nu voor 20 euro gehaald. Maar eerlijk is eerlijk, anders had ik 'm ook laten liggen. Krijg er idd echt een beetje het gevoel van dat er geen 'passie' achter zit, kwestie van op wat shades die ze nog hadden liggen GoT naampjes zetten na 5 minuten research en nu lekker het geld binnenharken.

Heb 'm dus toch gehaald ivm die korting en de collectorsitem waarde voor mij. En omdat ik had gehoord dat deze qua formula echt anders is dan normaal van UD, mocht dat niet zo zijn dan gaat ie alsnog weer de deur uit :o

Nog even teruggelezen, hele mooie looks Kelly_J en Mondy <3 Leuke makeup hoekje ook, wil ik ook nog zooo graag.
Vind jouw looks altijd heel mooi Melati, lekker uitbundig en het staat je geweldig. Helemaal mijn ding.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:50

Dit is misschien een hele gekke vraag maar is er hier iemand die nog een oude set van Benefit heeft liggen met de oogschaduw Thanks A Latte erin?

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:53

MyWishMax schreef:
Even terugkomend op skin care. Welke spf gebruiken jullie? Degene die ik nu heb gaat heel erg rullen, maakt niet uit hoe weinig ik gebruik. Ik kan hem dus niet onder make up gebruiken, eigenlijk zelfs niet alleen Want zelfs dan gebeurt het. Ik had vorig jaar een hele fijne van payot, maar die is gejat en wel erg duur eigenlijk. Even kijken wat er nog meer is qua fijne opties.

Ik gebruik egt een super fijne dagcreme met SPF er in. Deze crème is ook nog eens speciaal ontwikkeld om huid veroudering tegen te gaan. Ik kan egt niet meer zonder deze créme!! Hij is ook nog eens dierproef vrij :-)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 16:06

Kan ik een concealer gebruiken onder een cc-cream? Of is een cc-cream daar niet dekkend genoeg voor? :o

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:33

Je kunt zelfs een concealer zonder iets gebruiken. Dus geen probleem.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 05:42

Hoi!

Ik ben nu in Amerika en wil graag wat make up en skin care meenemen! Heeft iemand echte aanraders?

:)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 06:51

Jellybeans schreef:
Hoi!

Ik ben nu in Amerika en wil graag wat make up en skin care meenemen! Heeft iemand echte aanraders?

Kat von D eyeliner
Tarte heeft fijne oogschaduw palettes.

Verder zou ik eens kijken naar merken die hier niet te krijgen zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:14

Ik zie altijd die butter? bronzers langs komen waar iedereen weg van is? Diegene die zo lekker ruiken. :') Is budget merk geloof ik.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:16

Jellybeans schreef:
Hoi!

Als je bij de Bath and Body een fles shower gel Beach mee zou willen nemen (die ik over kan kopen) zou ik je eeuwig dankbaar zijn.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:28

Farmacy Green Clean is een aanrader! Zou ook even kijken naar o.a. Sunday Riley, Fresh, Drunk Elephant en een paar andere merken

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:51

MyWishMax schreef:
Ik zie altijd die butter? bronzers langs komen waar iedereen weg van is? Diegene die zo lekker ruiken. :') Is budget merk geloof ik.

Physicians formula murumuru butter bronzer, mondvol :')

Verkopen ze bij boozyshop, de mooiste bronzer die ik tot nu toe gehad heb <3

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:53

Ik zou naar Ulta en Riley Rose gaan!

Milk Makeup, Blackmoon Cosmetics zijn merken die ik graag wil maar nog niet hier verkocht worden. Melt volgens mij ook maar deels via Beauty Bay en dan zijn er veel van die drugstore dingen zoals de Milani concealer die je bij Target krijgt en nergens anders. Colourpop krijg je ook bij Ulta. Juvia's place ook.

Waarom KVD en Tarte als je dat hier ook kunt bestellen? :+
Ik zou zelf geen skincare kopen dat ik niet opnieuw ergens kan bestellen tbh. Maar als merken die we hier hebben daar goedkoper zijn zou ik zeker wel iets kopen :D

Morgen naar Aken, even langs de nieuwe Tarte display van Sephora en TK Maxx, vorige keer hadden ze Stila en Illumasqua daar maar niks dat ik zou gebruiken.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:29

chimello schreef:
Ik zou naar Ulta en Riley Rose gaan!

Milk Makeup, Blackmoon Cosmetics zijn merken die ik graag wil maar nog niet hier verkocht worden. Melt volgens mij ook maar deels via Beauty Bay en dan zijn er veel van die drugstore dingen zoals de Milani concealer die je bij Target krijgt en nergens anders. Colourpop krijg je ook bij Ulta. Juvia's place ook.

Waarom KVD en Tarte als je dat hier ook kunt bestellen? :+
Ik zou zelf geen skincare kopen dat ik niet opnieuw ergens kan bestellen tbh. Maar als merken die we hier hebben daar goedkoper zijn zou ik zeker wel iets kopen :D

Morgen naar Aken, even langs de nieuwe Tarte display van Sephora en TK Maxx, vorige keer hadden ze Stila en Illumasqua daar maar niks dat ik zou gebruiken.

Kun je dat tegenwoordig hier bestellen? :+ Of moet dat via het buitenland komen?
Ik denk sowieso dat het in Amerika iets goedkoper is dan hier hoor. :+
Heb toendertijd ook Anastasia veel goedkoper kunnen halen dan hier in Nederland werd verkocht.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:43

Jellybeans schreef:
Hoi!

Producten van Milk en Glossier :j

En ik zou persoonlijk een oogschaduwpalette van Pat McGrath kopen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:59

Sephora.fr
cultbeauty.com (YOU15 is een 15% korting)
beautybay.com
qvcuk.com
feelunique.com

Paar winkels die gecombineerd vrijwel alle merken verkopen :) Tarte krijg je ook in de Sephora winkels in Duitsland, mocht je daar in de buurt wonen. Die in Aken verkoopt Fenty, Huda, Tarte, Too Faced, Marc Jacobs, KVD, Smashbox bijvoorbeeld in de fysieke winkels. De niet proefdiervrije merken weet ik niet van buiten, sorry.