Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuke makeup hoekje ook, wil ik ook nog zooo graag.MyWishMax schreef:Even terugkomend op skin care. Welke spf gebruiken jullie? Degene die ik nu heb gaat heel erg rullen, maakt niet uit hoe weinig ik gebruik. Ik kan hem dus niet onder make up gebruiken, eigenlijk zelfs niet alleen Want zelfs dan gebeurt het. Ik had vorig jaar een hele fijne van payot, maar die is gejat en wel erg duur eigenlijk. Even kijken wat er nog meer is qua fijne opties.
Is budget merk geloof ik. 

chimello schreef:Ik zou naar Ulta en Riley Rose gaan!
Milk Makeup, Blackmoon Cosmetics zijn merken die ik graag wil maar nog niet hier verkocht worden. Melt volgens mij ook maar deels via Beauty Bay en dan zijn er veel van die drugstore dingen zoals de Milani concealer die je bij Target krijgt en nergens anders. Colourpop krijg je ook bij Ulta. Juvia's place ook.
Waarom KVD en Tarte als je dat hier ook kunt bestellen?
Ik zou zelf geen skincare kopen dat ik niet opnieuw ergens kan bestellen tbh. Maar als merken die we hier hebben daar goedkoper zijn zou ik zeker wel iets kopen
Morgen naar Aken, even langs de nieuwe Tarte display van Sephora en TK Maxx, vorige keer hadden ze Stila en Illumasqua daar maar niks dat ik zou gebruiken.
Of moet dat via het buitenland komen?
Tarte krijg je ook in de Sephora winkels in Duitsland, mocht je daar in de buurt wonen. Die in Aken verkoopt Fenty, Huda, Tarte, Too Faced, Marc Jacobs, KVD, Smashbox bijvoorbeeld in de fysieke winkels. De niet proefdiervrije merken weet ik niet van buiten, sorry.