[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 19:41

Dit geeft een beetje een beeld.

Afbeelding

Zelf heb ik een 8mm erin :)
Afbeelding

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 22:22

Ik heb al jaaaren een tongue web piercing maar laatst met schoonmaken denk ik net te ruig geweest want hij was daarna een beetje geïrriteerd. Heb nu een hele ontsteking zitten en alles aan die kan is flink gezwollen ;( iemand verdere tips? Ik ben nu aan het spoelen met zout en probeer er vanaf te blijven. Hopelijk trekt het weer weg want was niet van plan om hem snel weg doen -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:01

Ik zit toch te neigen naar tweede gaatjes in beide oren plus een flat piercing boven mijn conch.

Alleen ik zoek nog een goede piercingshop. Ben er bij twee geweest en ben bij beiden niet super tevreden.

In de hoek Zwolle, Harderwijk en Apeldoorn het liefst. Maar een stukje rijden vanaf Noord-Veluwe mag ook (uurtje ofzo).

Jester_

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:56

Je hebt in apeldoorn noord studio het loo zitten. Kleinschalig maar een hele kundige vrouw

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Als Ede te doen is: Mastilo!

Daar ben ik door bokkers uit dit topic terecht gekomen en rij ervoor heen en weer. Ik ben door Lina geholpen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Goldwynn schreef:
Als Ede te doen is: Mastilo!

Daar ben ik door bokkers uit dit topic terecht gekomen en rij ervoor heen en weer. Ik ben door Lina geholpen.

Dit! Luna is echt superfijn <3

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Hi! Ik heb gisteren na lang wikken en wegen een 2e en 3e gaatje laten piercen in 1 oor. Ik heb in een ver verleden een keer 2e gaatjes laten schieten en dat wilde toen niet genezen, dus ik ben er vrij huiverig voor dat dat nu weer het geval gaat zijn.
Qua nazorg is schoonmaken met zoutoplossing geadviseerd. Doe ik dat sowieso dagelijks? Of alleen als het onrustig wordt? Ik douche sowieso dagelijks dus dan spoel ik ze ook af.