MarlindeRooz schreef:Moet ik dan maar net zo lang wachten met afvallen tot ik drastisch overgewicht heb? Je kan beter op tijd in grijpen... Anders weeg ik straks 100+ kilo en dan is het weer "waarom nu pas".
dat is ook een beetje uit de context gerukt. Ik zeg toch ook, vet kan je altijd wegwerken. Natuurlijk moet je niet wachten tot je overgewicht hebt en +100kg weegt. Maar ik was gewoon verbaasd over de modellen van sommige. En dat bedoelde ik dan in de positieve zin.

Meer zo'n klein onderkruipsel haha en door je berichten had ik je wel "zwaarder" verwacht maar dat klopt ook niet
en dat bedoel ik niet negatief
maar wel grappig om te zien dat mensen een beeld krijgen via internet door berichten etc en dat er dan totaal iemand anders achter schuilt 

maar natuurlijk wat vet kan je altijd ergens wegwerken ^^
Ik heb mezelf nooit anders gekend als naar mijn mening dik. Ik heb volgens de bmi record altijd overgewicht gehad. Ondertussen zijn er al wat kilo's af. Alleen (zoals jij ook al in een andere post aanhaalde), ik moet altijd naar mezelf kijken in de spiegel. En ik zie geen -6kg, en ik zie alleen met vet
Dat smaakdingetje haha
Verschil is iets van 27 kilo.