Jackieboy schreef:jaimy10 schreef:Wat leuk! Kom je hier ook uit de buurt?
Akersloot, kleine 20 minuten rijden
Ideaal! Leuk

Maar Thomas is een onwijs leuke gozer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jackieboy schreef:Ik was vanmiddag even langs gegaan. Dacht kan ik de shop meteen even zien. Super vriendelijk ontvangen en toen ik liet zien wat ik wou zei zijn collega idd dat ik bij Thomas moet zijn. Dus ik ben heel benieuwd!
Emmaa_ schreef:Pijn is zo persoonlijk. Ik vond de binnenkant van m'n bovenarm echt hell op aarde, buitenkant vond ik niks aan. Binnenkant onderarm vond ik dan weer totaal niet pijnlijk. Iedereen ervaart het anders en het is ook nog eens afhankelijk van hoe je op die dag in je leven staat en hoe je je voelt.
Je kan je imo maar beter voorbereiden op het ergste en goed bedenken dat je er toch niets aan kan doen en dat je niet meer terug kan als de eerste lijn eenmaal staat. Maar for the love of god, communiceer met je artist. Als het echt heel veel zeer doet helpt het soms om bv van positie te veranderen of om even 5 minuten pauze te nemen voor een dextro. Artists gaan vaak ook gewoon op in hun werk dus nooit er vanuit gaan dat zij wel vragen of merken hoe het gaat.
Courses schreef:Emmaa_ schreef:Pijn is zo persoonlijk. Ik vond de binnenkant van m'n bovenarm echt hell op aarde, buitenkant vond ik niks aan. Binnenkant onderarm vond ik dan weer totaal niet pijnlijk. Iedereen ervaart het anders en het is ook nog eens afhankelijk van hoe je op die dag in je leven staat en hoe je je voelt.
Je kan je imo maar beter voorbereiden op het ergste en goed bedenken dat je er toch niets aan kan doen en dat je niet meer terug kan als de eerste lijn eenmaal staat. Maar for the love of god, communiceer met je artist. Als het echt heel veel zeer doet helpt het soms om bv van positie te veranderen of om even 5 minuten pauze te nemen voor een dextro. Artists gaan vaak ook gewoon op in hun werk dus nooit er vanuit gaan dat zij wel vragen of merken hoe het gaat.
Mee eens. En daarbij zit er wel een verschil tussen 3 woordjes of een piece van 3,5 uur, full color of black/white enzovoort