[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:36

Jackieboy schreef:
jaimy10 schreef:
Wat leuk! Kom je hier ook uit de buurt? :j

Akersloot, kleine 20 minuten rijden :)

Ideaal! Leuk :j Hij zal wel vragen waar je vandaan komt haha doet ie bij iedereen.
Maar Thomas is een onwijs leuke gozer!

Jackieboy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:19

Ik was vanmiddag even langs gegaan. Dacht kan ik de shop meteen even zien. Super vriendelijk ontvangen en toen ik liet zien wat ik wou zei zijn collega idd dat ik bij Thomas moet zijn. Dus ik ben heel benieuwd!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:26

Jackieboy schreef:
Ik was vanmiddag even langs gegaan. Dacht kan ik de shop meteen even zien. Super vriendelijk ontvangen en toen ik liet zien wat ik wou zei zijn collega idd dat ik bij Thomas moet zijn. Dus ik ben heel benieuwd!

Ja Jeff is wat grover werk! :j Zijn allebei leuk, kunnen ook lekker banketstaaf vind ik wel fijn als ik een paar uur zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 01:46

Pijn is zo persoonlijk. Ik vond de binnenkant van m'n bovenarm echt hell op aarde, buitenkant vond ik niks aan. Binnenkant onderarm vond ik dan weer totaal niet pijnlijk. Iedereen ervaart het anders en het is ook nog eens afhankelijk van hoe je op die dag in je leven staat en hoe je je voelt.
Je kan je imo maar beter voorbereiden op het ergste en goed bedenken dat je er toch niets aan kan doen en dat je niet meer terug kan als de eerste lijn eenmaal staat. Maar for the love of god, communiceer met je artist. Als het echt heel veel zeer doet helpt het soms om bv van positie te veranderen of om even 5 minuten pauze te nemen voor een dextro. Artists gaan vaak ook gewoon op in hun werk dus nooit er vanuit gaan dat zij wel vragen of merken hoe het gaat.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:51

Ik vind het zo lastig, wil heel graag iets rond mijn pols. Nu spreekt de stijl van Blackbear mij heel erg aan maar ik kan zelf niet tekenen en heb een soort moodboard omdat ik niet precies weer hoe ik het wil hebben.
Hoe deden jullie dat van te voren met het uittekenen. Ging je eerst voor een ontwerp en er later weer terug of direct zetten of kreeg je ontwerp via de mail?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:53

Meestal is een moodboard genoeg voor een artist :j Ik stuur ook vaak plaatjes ter inspiratie mee wanneer ik mijn afspraak maak. Ik zou in jouw geval vooraf even langsgaan om het te bespreken en een indicatie geven van wat je graag hebt, en dan kan je het samen met de artist bekijken.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:30

Tieneke: succes en veel plezier! Je moest geloof ik vandaag weer op de pijnbank niet? :)
En natuurlijk foto-update dit weekend :D

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 12:53

Ik heb ook net nog even gemaild naar mijn artiest om de afspraak zeker nog eens te bevestigen en om te polsen naar het ontwerp, dat ik heel benieuwd ben, nu dat het stilaan dichterbij komt. Ik mag 15/02 gaan. En heb haar ook nog even gezegd dat ze heel vrij is in het ontwerp, dat mijn foto's echt maar als voorbeeld en inspiratie dienden.
Ben super benieuwd waar ze mee gaat komen!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:03

Emmaa_ schreef:
Pijn is zo persoonlijk. Ik vond de binnenkant van m'n bovenarm echt hell op aarde, buitenkant vond ik niks aan. Binnenkant onderarm vond ik dan weer totaal niet pijnlijk. Iedereen ervaart het anders en het is ook nog eens afhankelijk van hoe je op die dag in je leven staat en hoe je je voelt.
Je kan je imo maar beter voorbereiden op het ergste en goed bedenken dat je er toch niets aan kan doen en dat je niet meer terug kan als de eerste lijn eenmaal staat. Maar for the love of god, communiceer met je artist. Als het echt heel veel zeer doet helpt het soms om bv van positie te veranderen of om even 5 minuten pauze te nemen voor een dextro. Artists gaan vaak ook gewoon op in hun werk dus nooit er vanuit gaan dat zij wel vragen of merken hoe het gaat.

Mee eens. En daarbij zit er wel een verschil tussen 3 woordjes of een piece van 3,5 uur, full color of black/white enzovoort :)

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:09

Courses schreef:
Emmaa_ schreef:

Mee eens. En daarbij zit er wel een verschil tussen 3 woordjes of een piece van 3,5 uur, full color of black/white enzovoort :)

Klopt inderdaad, ik heb geen kleur of grote tattoos, maar heb ook nooit écht heel veel pijn gehad. Ik heb:
- een op mijn heupbeen onderaan mijn buik, die deed nog het minste pijn, het pitste enkel serieus echt op het bot.
- een op mijn enkel (van boven de enkel tot aan de aanzet van mijn tenen): daar deden het enkelgewricht en aan de tenen het meeste pijn, maar voor de rest niet oncomfortabel
- een aan de binnenkant van mijn bovenarm: daar heb ik wel van afgezien, ookal had ik dat eigenlijk niet echt verwacht op die plaats.

Ik stel me ook wel voor elke afspraak de ergste pijn mogelijk voor, dan valt alles daarna best wel mee :D

De volgende 2 komen op de binnenkant van mijn onderarm en op mijn... geen idee eigenlijk, daar ben ik nog niet helemaal uit :+

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 15:42

Ik mag voorlopig nog geen tattoo laten zetten....
Aangezien ik nog borstvoeding geef...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:10

Jeuk |( Maar echt van die geniepige, dat ik al aan het krabben ben voor ik het door heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:11

Beetje een slechte foto maar deze heb ik eergisteren laten zetten! Heb de artist veel vrijheid gegeven in het design omdat ik zelf niet echt voor ogen had wat ik nou precies wilde. Staat op m'n bovenarm.
Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:15

Wat was jou idee dan om te zetten? Had je wel een idee wat je ermee wilde zeggen?
Vind het opzich wel mooi, heel apart want het lijkt wel een potloodtekening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:21

Het heeft geen diepe betekenis nee, maar dat hebben de rest van m'n tattoos ook niet. Ik wist dat ik een vrouwelijk lichaam wou, maar had er zelf nog niet echt richting aan gegeven. Artist heeft super met me mee gedacht, juist door de bloemen er zo in te verwerken die in de rest van m'n tattoos ook terugkomen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:38

Vind hem wel heel erg mooi!! Alleen die tepel zit een beetje op een rare plek. Of is het geen tepel? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:39

Haha ja is wel een tepel, ze heeft inderdaad erg jeugdige borsten :+ Maar het stoort me op zich niet

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:51

Vind de stijl erg tof maar ik zou zelf nooit een naakt persoon op m'n lichaam laten zetten, niet mijn smaak :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:53

Mooi Emma! D'r haar is heel tof gedaan. Ben benieuwd naar hoe hij is als hij geheeld is!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:04

Heel tof Emma! Ik hou er van, maar goed ik heb zelf ook een vrouw op m'n schouder staan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:07

Ik vind het ook heel gaaf, juist het naakte sprak mij heel erg aan in het ontwerp.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:49

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:59

Jeetje Marjooow.. wat een idioot zeg -:(-

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 19:00

Gaaf Emma!
Ik wil ook ooit nog een vrouwen 'portret', het spreekt me gewoon aan :)
Wel van Madeleine Hoogkamer als het even kan :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 19:01