Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:51

SteffiiY schreef:
Weten jullie een goede site om stempels te bestellen?

Bedoel je die met een siliconen stempel en zo'n metalen plaatje waar je met een schraper nagellak op moet doen*? Die heb ik bij E-bay vandaan. De plaatjes heb ik per veiling gewonnen (sommige maar 30 ct incl. verzendkosten) en de stempel incl. schraper heb ik voor - niet liegen - 2 euro samen incl. verzendkosten gekocht. Moet er wel bij zeggen dat de ene stempellak beter werkt dan de andere. Sommige kleuren zie je helemaal niet, dus pak ik gewone nagellak of gel lak en dat werkt net zo goed.

* Nagellak erop en met de schraper 'eraf'.

SteffiiY

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:52

Ja die bedoel ik inderdaad, ga ebay wel even kijken :D

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:56

SteffiiY schreef:
Welke heb je besteld :D?

Deze heb ik besteld!
Voor dat geld maakt het niet uit als het een beetje tegenvalt :')

Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:57

Shenavallie schreef:
SteffiiY schreef:
Weten jullie een goede site om stempels te bestellen?

Bedoel je die met een siliconen stempel en zo'n metalen plaatje waar je met een schraper nagellak op moet doen*? Die heb ik bij E-bay vandaan. De plaatjes heb ik per veiling gewonnen (sommige maar 30 ct incl. verzendkosten) en de stempel incl. schraper heb ik voor - niet liegen - 2 euro samen incl. verzendkosten gekocht. Moet er wel bij zeggen dat de ene stempellak beter werkt dan de andere. Sommige kleuren zie je helemaal niet, dus pak ik gewone nagellak of gel lak en dat werkt net zo goed.

Oh ik had gelezen dat het met gellak niet zou lukken.. Fabeltje Dus?

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:15

Shenavallie schreef:
nikilover schreef:
Anne, ik denk dat er meer bedoeld wordt dat je dan beter kunt overstappen op gellak.
In het topic worden gellak en 'nep gellak zonder lamp' nog weleens door elkaar gehaald, en daarom wordt er waarschijnlijk UV vermeldt, zodat het duidelijk is dat de gellak met lamp bedoelt wordt. Zonder lamp is officieel ook geen gellak, maar het wordt wel vermeld op de potjes :)

Inderdaad, dat bedoelde ik. De nep gel lak kun je zonder lamp zetten, maar is bijna net zo beroerd als de gewone nagellak: is er ook vrij snel af (helaas).

Ah!! Had er niet bij stil gestaan dat t onder beide lampen kon :D was oprecht benieuwd waarom UV beter was, haha

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:59

Ik koop mijn stempelplaten via alie van het merk born pretty.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:33

Konad lak is voor het stempelen erg fijn vind ik!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 07:02

Celiien schreef:
Essence, en essence :') <3 Ben er echt dol op, zeker omdat ze mooi houden en veeeeeeul kleurtjes hebben O:)

Vanmorgen even heeeeel snel een essence-je erop gekwakt :')
Zag dat de andere lak die ik erop had echt niet nog een dag mee kon :+

Afbeelding

Konad stempelset heb ik trouwens ook nog ergens liggen... fijn werken met die set :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:08

nikilover schreef:
SteffiiY schreef:
Welke heb je besteld :D?

Deze heb ik besteld!
Voor dat geld maakt het niet uit als het een beetje tegenvalt :')

[ [url=m/9xt8dH.png]Afbeelding[/url] ]

<3

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:10

nikilover schreef:
Shenavallie schreef:

Oh ik had gelezen dat het met gellak niet zou lukken.. Fabeltje Dus?

Ik heb het gewoon geprobeerd en de ene kleur pakt wel, de andere niet. Je moet alleen wat voorzichtiger zijn met het stempelen zelf, omdat de gel lak nog wat kan uitlopen als je het er te snel afhaalt. En vooral goed schrapen, anders zit het er te dik op en loopt het uit (krijg je dikkere lijnen die in elkaar overvloeien). Maar gewone nagellak werkt bij mij het beste.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:11

Remark schreef:
Ik koop mijn stempelplaten via alie van het merk born pretty.

Precies, diezelfde heb ik ook. Alleen dan van een andere site. Soms heb ik mazzel en win ik ze voor 30 ct per stuk. En anders zijn ze 1 euro als je op 'nu kopen' drukt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:12

kusvoorjou schreef:
Konad lak is voor het stempelen erg fijn vind ik!

Die zag ik laatst in Nail Design Magazine staan. Heb meegedaan aan de prijsvraag, dus hopelijk kan ik het een keer uitproberen! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:39

Bij prettypolish en alie bestel ik dat soort dingen, een aanrader is om een doorzichtige stamper te nemen, vroeger altijd drama want je ging altijd mis :') dat heb je nu niet meer

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 11:09

Ik heb 1 van mijn nagels beschadigd een aantal dagen geleden..
Was de resten weg aan het vijlen, maar voordat ik doorhad dat ik de verkeerde kant van de vijl aan het gebruiken was, voelde ik al dat het pijn deed.
De lak is er net dus ook in 1 geheel vanaf gekomen..
Er zit ook echt 1 rood plekje op m'n nagel.

Vanavond ga ik toch maar weer nieuwe erop doen, als er nu iets tegen aan komt doet het pijn, met lak erop niet.
Helaas ook geen deel wat ik eruit kan vijlen, moet echt nog even groeien.

Ach voortaan ben ik extra voorzichtig.. En nu blijf ik er in ieder geval mee bezig. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 11:25

Dit is het setje dat ik (tot nu toe) heb.

Afbeelding

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 11:26

Ik heb tot nu toe alleen nog de stempellak van merk-onbekend gebruikt. Die van BP heb ik nog niet geprobeerd. Kijken of ik die eens bij een veiling op de kop kan tikken voor weinig.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:40

Oei Nikilover, dat lijkt me geen fijn gevoel! Ik gebruik geen gel of gellak, maar ik denk ook niet dat ik zou durven vijlen. Hopelijk willen je nagels een beetje vlot groeien en groeit de kapotte plek snel uit!

Stempelen lijkt me ook tof om eens te proberen. Had al eens gezocht naar mooie stempelplaten, maar ben nogal kieskeurig. Vind ze gauw te druk of maar één plaatje van een plaat mooi en vond het daarom te duur. Bedankt voor de Born Pretty tip, ga na mijn vakantie eens wat aanschaffen. Heb al wat moois gezien en voor die prijs is het niet zo'n ramp als ik de helft op de plaat niks vind. :P

Net vijf OPI lakjes binnengekregen die ik heb overgenomen van een bokker. Dankjewel Leys! Na een boel ienemienemutte zit de eerste op mijn nagels. Heerlijk knalkleurtje: OPI I'm All Ears.

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:43

Oh, dat is echt een waanzinnig mooie kleur!!!! <3 <3 <3 <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:43

Bundle Monster heeft ook super leuke plates. Volgens mij bij Pretty Polish te koop.

Ik heb ook nog een stuk of 10-15 plates liggen. Van Konad, Essence, BM en nog wat. Als er interesse voor is kan ik ze wel eens opzoeken en een prijsje maken. Ik gebruik ze echt nooit :=

En ik heb ook nog steentjes en van dat fimo spul etc, doe ik ook niks mee.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:45

Wauw wat een mooie kleur! Ik heb toch wel opi fan hoor!

Met stempelen gebruik ik konad. Heb een paar plaatjes van ali, maar die heb ik nog niet gebruikt. Konad gebruik ik ook echt te weinig. Zonde eigenlijk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:08

Ik lees al een hele tijd mee hier, mag ik ook meedoen? :D

Die OPI hierboven is mooi! Hou van rood <3

Heb altijd gewone nagellakjes op eigenlijk. Heb er een aantal van Rimmel want die drogen zo lekker snel O:) en verder veel Hema lakjes.
Ik zit op het moment met een hersenschudding en nagel lakken kost weinig hersencapaciteit _O- dus heb gisteren een watermarble gedaan met Hema lak (alleen de witte is Rimmel) dus nu zijn m'n nagels zo:

Afbeelding

Groen is Vondelpark Green.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:16

Ik meld me ook weer eens, leuk dat het topic weer een beetje gaat leven. Ik heb gelnagels tegenwoordig, ben gisteren weer wezen opvullen:
Afbeelding

Edit: voor de nagels niet de meest florisante foto maar ze zijn echt netjes. :') ging me meer om de flamingo :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:40

gaaf die flamingo :+:

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 15:49

Michje schreef:
Oei Nikilover, dat lijkt me geen fijn gevoel! Ik gebruik geen gel of gellak, maar ik denk ook niet dat ik zou durven vijlen. Hopelijk willen je nagels een beetje vlot groeien en groeit de kapotte plek snel uit!

Stempelen lijkt me ook tof om eens te proberen. Had al eens gezocht naar mooie stempelplaten, maar ben nogal kieskeurig. Vind ze gauw te druk of maar één plaatje van een plaat mooi en vond het daarom te duur. Bedankt voor de Born Pretty tip, ga na mijn vakantie eens wat aanschaffen. Heb al wat moois gezien en voor die prijs is het niet zo'n ramp als ik de helft op de plaat niks vind. :P

Net vijf OPI lakjes binnengekregen die ik heb overgenomen van een bokker. Dankjewel Leys! Na een boel ienemienemutte zit de eerste op mijn nagels. Heerlijk knalkleurtje: OPI I'm All Ears.

[ [url=m/9dvNQb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave kleur!! :oo

Het afweken was bij mij dus echt drama..
Vijlen ging hartstikke goed, omdat ik toch builder gebruik en dan zit je niet 1,2,3 op je eigen nagel. Maar als je dan in een serie zit en er ondertussen op los vijlt met de verkeerde kant van je vijl... :+
Tja. Ik hoop ook dat het er snel uitgroeit.
Gelukkig doet het met een laag gel geen pijn in ieder geval.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:57

Warboel schreef:
Ik lees al een hele tijd mee hier, mag ik ook meedoen? :D

Die OPI hierboven is mooi! Hou van rood <3

Heb altijd gewone nagellakjes op eigenlijk. Heb er een aantal van Rimmel want die drogen zo lekker snel O:) en verder veel Hema lakjes.
Ik zit op het moment met een hersenschudding en nagel lakken kost weinig hersencapaciteit _O- dus heb gisteren een watermarble gedaan met Hema lak (alleen de witte is Rimmel) dus nu zijn m'n nagels zo:

[ [url=m/oKU8Rv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Groen is Vondelpark Green.

Super gaaf gedaan! En inderdaad, je hebt weinig hersencapaciteit te verspillen voor het lakken. :D Lekker verstand op nul!