Romy, ik snap je.... Maar vind de 'praat'regel wel een mooi handvat om niet over je grenzen te gaan.
Ik loop idd al paar jaar, maar ben nooit definitief over de 10km grens terecht gekomen. Sukkel meestal weer terug naar 5/6 km per rondje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwi_ schreef:Hoi hardlopers,
Ik loop sinds april echt fanatiek hard en lees hier af en toe wel eens wat mee. In principe gaat het lopen prima, ik heb alleen last van een best wel vervelend probleem. Als ik in de avond loop, loop ik heel makkelijk en de 10 km ook ruim binnen een uur. Ga ik echter in de ochtend, dan is het na de eerste 4/5 km echt een gevecht om door te lopen. Ik krijg last van enorme steken en taai slijm (of iets wat daar op lijkt). Best wel frustrerend, omdat ik weet dat ik het 's avonds zo makkelijk loop. Tussen het ontbijt en lopen reken ik altijd zo'n 1,5 uur. Heeft 1 van jullie een idee waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen? Ik wil uiteindeljk wedstrijden gaan lopen, en die zijn meestal toch meer in de ochtend dan avond.
Alvast bedankt!
Kelly_ann schreef:Maar ze zijn multifunctioneel en ze lopen lekker licht. Ideaal voor al je uitstapjes en ook onder jurkjes staan ze hartstikke goed….Dan tien dagen vakantie, ik moet van mezelf proberen om mijn loopschoenen erin te proppen, met slechts 10 kg handbagage wordt het kiezen of delen