Hier was het folie er net af. Dus je ziet een aantal kleine bloedplekjes
Er waren stukken bij die verrot zeer deden maar ook stukjes die easy waren vond mezelf heel stoer dat ik dit heb gedaan met m'n naaldenfobie
Sharona95
Geplaatst: 29-10-13 16:30
Ik had een pagina terug laten weten dat ik ook een tattoo had laten zetten, dit is hem! maar ben nog niet helemaal tevreden dus we gaan nog weer terug voor aanpassingen, maar pas als het is genezen.
quera
Geplaatst: 29-10-13 16:31
Mooi nog een speciale betekenis? Denk het wel door de tekst
Mooi nog een speciale betekenis? Denk het wel door de tekst
Dankjewel! Ja, ik heb deze gezet voor mijn moeder die 2 jaar terug is overleden! die van jou is ook mooi zeg, met dat blauw! vind hem er nu al niet echt geïrriteerd meer uitzien!
Ja precies, zo voelt het voor mij nog steeds, heel beurs haha. Die van mij stond er in 15/20 min op, scheen de snelste tattoeerder van NL te zijn. Die van jou duurde vast een stuk langer? Ik was blij toen die klaar was, heb geen lage pijngrens maar dit deed me wel echt zeer haha
quera
Geplaatst: 29-10-13 17:35
Kwart voor 11 begonnen met tekenen. 5 over 11 begonnen met tattooeren en kwart voor 1 klaar
mooie dingen allemaal weer hoor ! @Sharona deed die plek niet ontzettend zeer ? Ze heeft wel snel getattoeerd zeg , mijn kleine vlinder op mn arm deed ze een half uur over , wel incl schaduwen en beetje glossy effect..
Ja, en ik heb al niet zoveel vetjes daar haha dus je voelde hem gewoon over je rib rollen zeg maar! Was inderdaad heel snel, mijn vogeltjes hebben ook wit en details etc, dus verbaasde me ook Zo quera dat is nog best lang!!
lonneke_
Geplaatst: 29-10-13 18:49
Mooie dingen komen hier weer voorbij! Met een beetje geluk ben ik binnen 3 weken aan de beurt, spannend!
@ lonneke, haha dat zeg ik ool altijd, die Polen en Roemenen hebben me een talent zeg
kellykeuhh
Geplaatst: 29-10-13 20:57
Morgen is het zover! Dan moet ik voor mijn enkel-tattoo.. Ik ben ontzettend zenuwachtig. Dit is mijn 1ste tattoo en heb eigenlijk geen idee waar ik me aan moet verwachten. Mijn vriend gaat met me mee om me eventueel wat af te leiden, of mijn been stil te houden als die uit zichzelf begint te trillen.. Ook heb ik de tip gekregen iets mee te nemen met suiker.
Vandaag heb ik het voorlopig ontwerp aangekregen, dat wordt morgen nog wat aangepast en dan gaat die erop. Het is de bedoeling dat de vlinder boven mijn enkel komt en de lijntje meer een de zijkant van mijn voet komen te staan (net boven het randje van pumps) . Dit laatste moet morgen dus nog aangepast worden want dat is nog niet het geval op de foto. http://img30.imageshack.us/img30/3140/4do.JPG