[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 19:32

Mooi Emma en Lieveli! :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:35

Emma, ik dacht dat je het wit wilde houden. Dat was je doel, toch?
Staat je erg leuk. Zoiets heb je al gehad ooit, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:07

Haha ja, maar ik ga naar een festival dit weekend dus vond het wel leuk om even met een semi permanent kleurtje er overheen te gaan. Denk dat het er met twee wasbeurten uit is, bovenop is het best roze maar onder heeft het niet echt denderend gepakt

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:31

Weet iemand toevallig waar ze z'n staart verkopen? Of heeft iemand zoiets in het blond over?

Afbeelding

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:35

Kruidvat als ik dat krantje zo zie?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:02

Iemand ervaringen met Brainwash vs. Yes kappers qua verven? Ik heb blond haar maar wil het lichter. Ik krijg het zelf niet mooi voor elkaar met een pakje, maar wil het ook weer niet te duur maken. Heb weleens highlights laten zetten bij de Brainwash, dat was wel okay maar ik wil het echt mooi lichtblond hebben dus wellicht heeft hier iemand ervaringen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:07

Niet zulke goede verhalen gehoord over Brainwash. Ligt er denk ook aan welke vestiging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:05

Brainwash zou ik niet doen. Voor lichter zou ik naar Kinki Kappers gaan, zij zijn imo toch nog steeds wel de enige kappers in NL die écht ervaring hebben met haar heel erg licht bleken en speciale kleurtjes

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 13:09

Brainwash heeft mijn haar al twee keer verprutst met verven. Ga ik niet meer naar toe.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:07

Tips voor kappers in omgeving Arnhem/Ede/Veenendaal zijn ook welkom. Wat ik wel echt wil weten is van te voren een prijs. Ik zie namelijk veel vanaf staan, maar aangezien ik mijn haar op de lengte van mijn onderrug heb zullen daar aardige toeslagen bijkomen. Puur gericht op het verven/blonderen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:09

Gezocht

ik zoek haarverf in de kleur rood of aubergine, de kleur moet duidelijk rood of aubergine zijn, maar niet te fel. ik wil mijn haar niet bleken en heb gevoelig haar.

Welke verf raden jullie aan, liefst met linkje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:12

Nessie schreef:
Tips voor kappers in omgeving Arnhem/Ede/Veenendaal zijn ook welkom. Wat ik wel echt wil weten is van te voren een prijs. Ik zie namelijk veel vanaf staan, maar aangezien ik mijn haar op de lengte van mijn onderrug heb zullen daar aardige toeslagen bijkomen. Puur gericht op het verven/blonderen.

Kinki zit door het hele land :)

En blonderen is nooit goedkoop. Bij Kinki Kappers kan je ervoor kiezen om het met Olaplex te blonderen, dat is een speciaal goedje wat ze door de verf gooien waardoor je haar niet beschadigd raakt (of in ieder geval minimaal) van het blonderen. Dit is echt wel duur, en ik zou dus ook zeker kijken of je het nodig gaat hebben. Als jij super sterk en gezond haar van jezelf hebt en je laat het door een goede kapper doen dan is het niet nodig, als je haar al broos/dun/gevoelig van zichzelf is zou ik het wel weer doen. Met haar tot je onderrug zal je ook wel uitkomen op een flinke prijs, maar ik zou persoonlijk eerder wat meer geld neertellen en weten dat het goed gaat dan dat je naar de goedkoopste gaat en vervolgens met verpest haar naar buiten komt. Ik heb het zelf gedaan, wat al helemaal stom was, maar ik zie regelmatig vriendinnetjes die dit laten doen door de eerste beste goedkope kapper op de hoek en die uiteindelijk ontzettend veel spijt hebben omdat het niet goed gebeurd is. Het is echt een super delicaat proces namelijk..

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:13

Hier ook slechte ervaringen bij brainwash met kleuren en knippen helaas, een enkele keer met knippen redelijk tevreden thuis gekomen maar dat was mischien 1 van de 5 keer dus ik ben er klaar mee.
Licht er mischien idd ook aan in welke filiaal je gaat maar als je hier een kleur op de kaart aanwijst die je wilt ze altijd een andere kleur zeggen omdat die volgens hun meer met je wensen over een komt en weigeren dan ook gewoon de kleur te doen die je zelf kiest. Nu met hun nieuwe verf merk is het helemaal een hel ik heb het 5 weken terug laten verven en nog steeds geeft het enorm af, dit heb ik zelfs mijn mijn uitwasbare verf nog nooit gehad, conclusie .. het geld niet waar en zeker alle kleeren die je kan weggooien niet, want uit je kleding krijgen doe je het niet ( overgens weet ik dat sommige kleuren vaak wat afgeven vlak na het verven maar vind dat het na 5 weken nog afgeeft of ik onder verf douch ga wel erg extreem)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 17:49

Ja ik heb ook slechte ervaringen met Brain wash. Ik heb daar een keer 5 uur bij de kapper gezeten, omdat ze volgens hun mijn rode haar wel blond konden krijgen met een spoeling.
Ook al zei ik dat dat niet ging werken, het werd toch geprobeerd. Natuurlijk totaal geen resultaat, waardoor het daarna alsnog geblondeerd en geverfd moest worden. Lekker zonde van m'n haar en m'n tijd. Heb uiteindelijk wel maar 1 verfbehandeling betaald.

En zo hebben ze mijn haar ook al vaker echt verkeerd geknipt, of er opeens veel meer afgehaald dan ik zei. Nee, ik kom daar ook niet meer.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 19:48

De laatste keer dat ik ging knippen vroeg ik bij brainwash of er 3 cm af kon dat vond ik wel prima. Ze gaf toen aan dat mijn haar veel meer dan 3 cm beschadigd was, angegeven dat ik dat wist omdat ik wit haar had maar als ik alle schade in een keer er af haal is mijn haar nog maar 8 cm lang. Dat snapte ze en ze ging knippen toen ze klaar was en de achterkant liet zien was ik geheel in shock ( ze was zo aan het kletsen dat het me niet opviel) ze heeft serieus gewoon 15 cm van mijn haar eraf geknipt en ik was nog maar een paar maandjes verwijderd van de lengte waar ik naar toe werkte ( zelfs toen giga dure extentions gehad om rot lengte te overbruggen waar ik nu dus weer op zit.. daar gaat dan 300 euro) Ik was zo in shock en zij wel dat ik het veel te kort vond toen kreeg ik als reactie dat mijn haar er zooo mooi en gezond uitzag zo... toen ik thuis kwam werd ik pas echt boos maar geen zin om stennis te schoppen je krijgt dan toch al die grietjes over je heen dat je haar er zoo mooi uitziet blah blah ik ga er gewoon niet meer heen, dan maar wat meer betalen maar als er gewoon gedaan word wat hun willen dan heeft het geen zin kan ik net zo goed nit zeggen wat ik wil.

Overgens ook in keer gezeten en er was een meisje met haar zus de zus wouw schouder lengte haar het meisje gaf al aan dat ze zelf gewoon 5 cm er af wouw ( ze had echt haar tot haar stuitje en super mooi) Ze hebben haar zo omgepraat dat ze uiteindelijk in tranen met een korte bob de winkel verliet.. vond ik al zooo enorm erg ..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 21:53

Tsja goedkoop is duurkoop... :+ Ga met weinig geld dan liever naar de Graduates. Die meiden zijn dan wel pas nog begonnen maar weten tenminste wat ze doen. :)

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 22:43

Heeft hier iemand ervaring met je haar laten knippen bij Toni&Guy?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 09:18

Vroeger was Toni&Guy heel goed. Nu weet ik het niet. Ze worden een beetje overschaduwd door SalonB en RobPeetoom heb ik het gevoel.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:26

Hier weer de haren kort gewiekt. Hing erg zwaar en naar voren. Nu een bob laten knippen, pony stuk korter en naar achteren gezwiept. Niet verkeerd denk ik zo :D Beetje afgekeken van Emma :o Wie weet volgende keer pixie?

AfbeeldingAfbeelding

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:27

Staat je heel leuk!

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 13:28

Hoi! Ik heb hier ooit een bericht geplaatst dat ik mijn haar rood wilde verven. Nu heb ik al een half jaar rood haar en ben er erg tevreden mee. Het enigste nadeel is dat ik er niet mee kan zwemmen in zwembaden omdat het anders roze wordt :') Daarom gaat het over een paar weken bruin worden. Misschien laat ik de de puntjes zilver worden. Dat lijkt me echt gaaf :D

Hier wat foto's

Afbeelding

Afbeelding

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 03:32

Clip ins 55 cm echt haar kost 90,- is dit dan ook echt echt haar of zo goedkoop dat het te mooi us om waard te zijn. Waar kam ik echt haar 55 tot 65 cm vinden (slag)
Maximaal 95 euro

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 06:28

Bralindy in Maureen, tof haar allebei!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 07:41

Beiden erg gaaf zeg! Ik heb het ook zo rood gehad maar ik vond het erg veel werk om te onderhouden. En voegen in de douche werden ook zo rood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 11:32

Ik heb eens semipermanente verf gebruikt....Mijn haar kwam er volgens mij gezonder uit dan voor het verven :') Ga dit blijven doen tot ik al het rood heb uitgegroeid denk ik. Heb er nu 5.1 in gedaan dus rode tint is wel al ver "opgeheven" door dat blauwe. Maar ja het wast uit natuurlijk :) Al duurt dat uiteindelijk net zo lang als permanente verf bij mij :')