Nessie schreef:Tips voor kappers in omgeving Arnhem/Ede/Veenendaal zijn ook welkom. Wat ik wel echt wil weten is van te voren een prijs. Ik zie namelijk veel vanaf staan, maar aangezien ik mijn haar op de lengte van mijn onderrug heb zullen daar aardige toeslagen bijkomen. Puur gericht op het verven/blonderen.
Kinki zit door het hele land
En blonderen is nooit goedkoop. Bij Kinki Kappers kan je ervoor kiezen om het met Olaplex te blonderen, dat is een speciaal goedje wat ze door de verf gooien waardoor je haar niet beschadigd raakt (of in ieder geval minimaal) van het blonderen. Dit is echt wel duur, en ik zou dus ook zeker kijken of je het nodig gaat hebben. Als jij super sterk en gezond haar van jezelf hebt en je laat het door een goede kapper doen dan is het niet nodig, als je haar al broos/dun/gevoelig van zichzelf is zou ik het wel weer doen. Met haar tot je onderrug zal je ook wel uitkomen op een flinke prijs, maar ik zou persoonlijk eerder wat meer geld neertellen en weten dat het goed gaat dan dat je naar de goedkoopste gaat en vervolgens met verpest haar naar buiten komt. Ik heb het zelf gedaan, wat al helemaal stom was, maar ik zie regelmatig vriendinnetjes die dit laten doen door de eerste beste goedkope kapper op de hoek en die uiteindelijk ontzettend veel spijt hebben omdat het niet goed gebeurd is. Het is echt een super delicaat proces namelijk..