Toch lekker even 5km meegepakt Samantha.
Namiro, ik was in de duitse vogezen. Onderweg naar Slovenië. Niet heel hoog gelegen nog maar dus wel heel mooi!
Supervixen schreef:Leonie wat ziet dat er mooi uit! Stoer van je om alleen op pad te gaan en ook nog herten spotten. Lucky you!
zeg jij na dat filmpje op insta
Wat zijn jullie bikkels ieris en Suliko. Komt zeker helemaal goed die 56km maar dat wist ik al natuurlijk! En 1000hm in nederland! Gewoon echt mega.
Mijn benen voelen goed vandaag ieris. Eigenlijk nergens last van
. Blijf dat toch bijzonder vinden.
muppetmayo, goed dat je weer bent gaan lopen. Horloge moet je echt niet te veel naar kijken. Mijn horloge vind mij sinds de 26km in Groesbeek ook niet productief. Ook niet na gister, het maakt hem weinig uit. Achja, misschien is het ook wel niet productief, maar zolang je bezig blijft, is het altijd progressie. (tenzij je overtraind bent maar dat is een ander verhaal)
Lang verhaal kort, goed bezig!
Suliko
Ja het was echt heel gaaf en zo mooi! jij zou het ook geweldig gevonden hebben.
Maar echt hoor, de afstanden die jij in 6 dagen even wegloopt. Bizar gewoon. Heel even weer rust voor jou hoor
en dan lekker een rondje gaan fietsen.
Heerlijk Goof, lekker 6 weken in de natuur. Spam ons vooral met mooie plaatjes.
Nouja ik had dus nergens last van vandaag. Iig niet van mijn lijf, wel van de file op de weg.
Mijn route zou 6 duren maar dat werden er bijna 9 helaas. Na aankomst direct omgekleed en gaan wandelen. Toch nog perongeluk bijna 12km gelopen met 400+hm. De omgeving komt recht uit een film, zo mooi zo idyllisch. De route an sich was niet heel spannend en gewoon een breed grindpad maar dat mocht de mooie uitzichten niet drukken. Gister wel echt gruwelijk open geschuurd, ik denk door regen. Dat is wel iets minder tof. Morgen maar even wat vaseline smeren...