Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gaan jullie nog weg?
Ik hoop dat er iets relatiefs simpel uit je bloedtest komt. Wat schattig van dat poesje onderweg
Heeft een eigenaar zich al gemeld?
Dat is wel een voordeel zeg van in het onderwijs, zo lang vakantie. Al vakantieplannen?
Klinkt echt wel als een heel pittige trail zeg, dat hoogte profiel ook
Lijkt me echt heel spannend zo met al die losse stenen waar je overheen moet. Ik zou het lopend al spannend vinden denk ik. Heel veel plezier daar nog!
En ook bijna vakantie, heerlijk! Nog een paar dagen volhouden! Zo'n gedenkbos klinkt wel als een heel mooie plek.
Moet vast een geweldig gevoel zijn om daar te lopen en dat je dat zo zelf allemaal gedaan hebt, echt top!
En dan ook nog die hoogtemeters erbij. Echt heel erg knap!
(Waarschijnlijk is dat van de week als het weer warmer wordt gelijk weer over, maar hey, dan weet ik iig waar het aan ligt)
Ziet eruit als echt een geweldige trail! Gaaf ook dat je een edelhert hebt gezien. Top dat je ook nog energie over had. Volgende keer maar een langere afstand, ik zal voortaan wel geen verstandig advies geven.
We hebben ook wel echt relaxt gelopen, zeker niet langzaam hoor, maar wel beide met lage hartslag. De laatste steile klimmen waren taai en gingen niet meer rennend, toch zag ik in garmin dat we maar 8:55 min hebben gewandeld, dat is echt weinig!

Supervixen schreef:zeg jij na dat filmpje op instaLeonie wat ziet dat er mooi uit! Stoer van je om alleen op pad te gaan en ook nog herten spotten. Lucky you!
. Blijf dat toch bijzonder vinden.
en dan lekker een rondje gaan fietsen.
Mijn route zou 6 duren maar dat werden er bijna 9 helaas. Na aankomst direct omgekleed en gaan wandelen. Toch nog perongeluk bijna 12km gelopen met 400+hm. De omgeving komt recht uit een film, zo mooi zo idyllisch. De route an sich was niet heel spannend en gewoon een breed grindpad maar dat mocht de mooie uitzichten niet drukken. Gister wel echt gruwelijk open geschuurd, ik denk door regen. Dat is wel iets minder tof. Morgen maar even wat vaseline smeren...

Die onderbroek doe ik dus ook nooit meer aan op een lange afstand.
.
.
Knap gelopen, wauw!

Maar kijk hoe snel je opbouwde, stapjes vooruit gaan ook met af en toe een stapje terug. Ik snap heel goed dat dat kan knagen en helemaal niet leuk voelt, maar je bent echt goed bezig! Negeer die data lekker (lees wie dit zegt
) en gewoon lopen!
Geweldig! Jullie zijn beide zulke sterke lopers, echt heel knap. De route ziet er heel mooi uit. Gaat helemaal goed komen met die ultra! Eerst maar even herstellen.
Die 56 km komt echt meer dan goed!
Wel echt flink balen van die schuurplek
Het heerst volgens mij echt aan alle kanten..
Schuurplekken zijn echt heel naar... Jou benen zijn wel echt goed in vorm
. Het eerste stuk van de route was wat saai maar ook redelijk vlak dus kon ik prima rennen. Tot ik van het brede pad af ging, de berg op. In 3km ruim 700hm. Ik weet niet of er mensen daar omhoog kunnen rennen, maar ik iig niet! De mensen die er liepen, haalde ik één voor één in maar zeker niet rennend
.
. Gewoon nog een paar bergen met sneeuw

:
Lekker slim....