Jessix schreef:Ik zag net RTL nieuws over Italië en daar nu toch ook jongere mensen, ook zonder dat ze in de risicogroep vallen.
Jongeren die tijd ziek zijn, in het ziekenhuis of overleden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnexUdith schreef:Jessix schreef:Ik zag net RTL nieuws over Italië en daar nu toch ook jongere mensen, ook zonder dat ze in de risicogroep vallen.
Iedereen wordt er ziek van de kans dat als je als jongere overlijd is kleiner. Het is niet zo dat mensen t/m 20 jaar helemaal niet ziek worden.
Jessix schreef:Ik zag net RTL nieuws over Italië en daar nu toch ook jongere mensen, ook zonder dat ze in de risicogroep vallen.
Ladybird schreef:Zullen we dit topic niet ook helemaal gaan vullen met grappen/memes? Het topic gaat al zo snel
LadyMadonna schreef:[ [url=m/J5oBrC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jessix schreef:Deze uitzending heb ik gezien. Vanaf 13.30 gaat het over Italië. Iemand van het ziekenhuis verteld over de jongere patiënten die er afgelopen week bij zijn gekomen.
https://www.rtlnieuws.nl/video/uitzendi ... s-1930-uur
SusanH schreef:Ik kreeg net via de app een hele checklist doorgestuurd. Had deze eerder ook al in dit topic gezien was dit nu een hoax of niet? Het is zo lastig om wat waar is en wat niet uit elkaar te houden. Gaat er oa om dat je veel moet drinken. Dat het virus niet boven de 26 graden kan overleven etc.
SusanH schreef:Ik kreeg net via de app een hele checklist doorgestuurd. Had deze eerder ook al in dit topic gezien was dit nu een hoax of niet? Het is zo lastig om wat waar is en wat niet uit elkaar te houden. Gaat er oa om dat je veel moet drinken. Dat het virus niet boven de 26 graden kan overleven etc.
Arabesk schreef:SusanH schreef:Ik kreeg net via de app een hele checklist doorgestuurd. Had deze eerder ook al in dit topic gezien was dit nu een hoax of niet? Het is zo lastig om wat waar is en wat niet uit elkaar te houden. Gaat er oa om dat je veel moet drinken. Dat het virus niet boven de 26 graden kan overleven etc.
Hoax: https://nos.nl/artikel/2327023-warm-wat ... orona.html
Photograph schreef:“Vandaag naar de Jumbo geweest om wc-papier te halen. Toen ik daar kwam zag ik iemand staan met zijn armen vol met 6 pakken toiletpapier waar 12 rollen inzaten. Ik zei tegen diegene dat hamsteren niet nodig was, wees hem op zijn asociale gedrag en heb hem uitgescholden. Uiteindelijk vroeg de persoon of die verder mocht gaan met vakkenvullen.”
Hilary schreef:rockwitch schreef:Waar is dat dan?
Libera woont in Washington State. En ze werkt in de zorg...