Ik lees hier bij meerdere mensen dingen over cola ofzo meenemen. Kan ik daar ook iets van vruchtensap voor nemen? Ik lust absoluut geen frisdranken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluisje1998 schreef:Hij komt op mijn bovenarm, ongeveer handgrootte, misschien iets groter. De artist denkt er zo'n 3 a 4 uur mee bezig te zijn.
Ik lees hier bij meerdere mensen dingen over cola ofzo meenemen. Kan ik daar ook iets van vruchtensap voor nemen? Ik lust absoluut geen frisdrankenja, als er geen of heel weinig suiker inzit, maar ja, dat heeft dan geen nut.
Pluisje1998 schreef:Hij komt op mijn bovenarm, ongeveer handgrootte, misschien iets groter. De artist denkt er zo'n 3 a 4 uur mee bezig te zijn.
Ik lees hier bij meerdere mensen dingen over cola ofzo meenemen. Kan ik daar ook iets van vruchtensap voor nemen? Ik lust absoluut geen frisdrankenja, als er geen of heel weinig suiker inzit, maar ja, dat heeft dan geen nut.
Annet_Dottie schreef:Jeetje ik ben echt verbaasd dat je dus van sommige shops niks weer hoort.
Ik had dus ook het idee dat een week al wel een beetje lang was voor een reactie, maar ben dus niet de enige..
Ik heb een tijd/paar jaar geleden ook contact met deze shop gehad toen ben ik er ook geweest maar was het meer dat ik zelf niet zeker wist wat ik wou. Wel een leuk mens, bereid tot mee denken, neemt echt de tijd dus ik ben ook verbaasd dat ik nog niks heb gehoord.
Toch staat ze al wel een paar jaar bovenaan mijn lijstje dus denk ik dat ik het nog een paar dagen geef
Ontzettend bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Air schreef:Clair Obscura toevallig?
Haar reactietijd is echt extreem lang, zelfs als je al mailcontact hebt krijg je erg laat pas antwoord.
Ik was van plan om toen een tattoo door haar te laten zetten maar dat is uiteindelijk ook niet doorgegaan. Het vreemde was ook dat in die periode een andere bokker wel binnen een paar dagen contact met haar had![]()
Ik ben uiteindelijk voor Tattoostudio 2222 gegaan bij Hedde, daar zit nu ook Hika Zord, ik geloof 1 dag in de week. Zij zet ook kleur(als dat is wat je zoekt).
Air schreef:Bij 2222? Ik heb hem nou een paar keer meegemaakt en vond hem juist heel chill en aardig. Dus kan me daar niet direct iets bij voorstellen.
Annet_Dottie schreef:Nou ik sta een beetje te kijken.
We zijn 1,5 week verder sinds ik de shop gemaild heb, nog altijd niks gehoord maar ik kijk net op Instagram en er zijn vandaag meerdere foto's geupload en ook in de story staat een foto of iets..
Ik heb daar dus maar gereageerd dat ik heb gemaild, kreeg net gelijk reactie dat ze me terug zou mailen maar ben eigenlijk wel benieuwd hoelang dat nog duurt
__Sannne schreef:Annet_Dottie schreef:Nou ik sta een beetje te kijken.
We zijn 1,5 week verder sinds ik de shop gemaild heb, nog altijd niks gehoord maar ik kijk net op Instagram en er zijn vandaag meerdere foto's geupload en ook in de story staat een foto of iets..
Ik heb daar dus maar gereageerd dat ik heb gemaild, kreeg net gelijk reactie dat ze me terug zou mailen maar ben eigenlijk wel benieuwd hoelang dat nog duurt
Social media onderhouden is ook gewoon deel van het werk hoor. Vooral bij hele gewilde drukke artiesten duurt het nou eenmaal lang. Zij hebben ook gewoon hun vrije tijd en werk tijd apart.