Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Laat het dan duidelijk zijn dat we in dit topic elkaar in hun waarde laten en we elkaar steunen, maar ook zeker elkaar erop aanspreken als iets anders kan.
Wat je had kunnen zien als je al even meeleest of teruggelezen hebt.
Dilan93 schreef:Dan verbrand je zekee heel veel
Ik heb mn horloge niet heel de dag om, zit meestal tussen 1600 en 1800, maar precies weet ik het natuurlijk niet
vec schreef:Dilan93 schreef:Dan verbrand je zekee heel veel
Ik heb mn horloge niet heel de dag om, zit meestal tussen 1600 en 1800, maar precies weet ik het natuurlijk niet
Werkt dat ook? Ik wil op mijn werk geen 'sport'horloge aan en heb weleens gedacht om een FitBit oid na het werk om te doen.
Of is dat een beetje zinloos?
Maanlicht schreef:Wow, da’s echt mega veel! Hoe doe je dat joh? Als ik 5 km hardloop en krachttraining zit ik echt op max 650 kcal verbrandt volgens mij.
vec schreef:Mijn vriend heeft inderdaad ook een TomTom en draagt deze heel de dag.
Heel begrijpelijk natuurlijk dat het eigenlijk alleen goed werkt bij de gehele dag dragen.
Zal eens uitzoeken of een Fossil of Michael Kors hetzelfde kan. Die kan ik zeker heel de dag dragen.
MarlindeRooz schreef:vec schreef:Mijn vriend heeft inderdaad ook een TomTom en draagt deze heel de dag.
Heel begrijpelijk natuurlijk dat het eigenlijk alleen goed werkt bij de gehele dag dragen.
Zal eens uitzoeken of een Fossil of Michael Kors hetzelfde kan. Die kan ik zeker heel de dag dragen.
Die zijn minder nauwkeurig in slaap meten / hartslag. En waarom kan je die niet hebben met werken? De Versa lijkt heel erg op de Apple watch. En in rosé goud is toch een beetje chique!