Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb een aantal weken niet gelopen. Eerst deed mijn knie lastig en dat wou ik goed laten rusten. En toen werd het echt heel erg druk (met leuke dingen) en vond ik het ook prima. Maar nu wel weer zin in dus even kijken of ik het er weer bij kan passen
Mandyy schreef:Die zwijnen!! Wat gaaf!!
Ik heb van de week een nieuw persoonlijk record gelopen op de 4 km.
).Supervixen schreef:Gem, ik loop al mijn hele leven in het bos en heb heel veel groepen zwijnen en zwijnen in hun eentje van dichtbij gezien en het valt allemaal wel mee hoor. Ze schrikken zich altijd de pleures als ze me zien.
Misschien was het gewoon een keer dikke pech.
.
Die wou ik al een tijdje hebben maar geen reden voor gehad. En dit vond ik wel een perfecte reden om een paar te bestellen. 
Maar kan best zijn dat ik toch nog een extra duwtje nodig heb. Ik ben nog erg zoekende wat 'juist' is voor mij qua voeding.
En tips worden alleen maar gewaardeerd!
lekker consistent ook, ben ondertussen wel op een punt dat het steeds beter lukt om me er niks van aan te trekken of er een leuk antwoord op te verzinnen. Als je vraagt of ze snappen hoe een lichaam werkt zij ze er zo mee klaar
Supervixen schreef:Oh ja als je je uitstrekt in bed ja, heb ik ook wel eens gehad. Zo verrekte pijnlijk!
Genoeg water drinken helpt mij ook.
Als ik te weinig drink krijg ik snel kramp.
.
. Niks ergs aan.