Gefeliciteerd Emma!

En hoe bevalt je detox Jierga

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xNavatu schreef:Oeh ziet er lekker uit!
Gefeliciteerd Emma!![]()
En hoe bevalt je detox Jierga
Samblabla schreef:SteffiiY schreef:Hero fruit ontbijt bevat vrij veel suiker en weinig eiwitten Samblabla dus ik zou voor meer resultaat dit vervangen door iets anders.
Tonijn en sla etc. is natuurlijk wel prima!
Ja dat weet ik maar ik ben echt een moeilijke eter 's ochtends en ik eet geen havermout. Ook wil ik geen boterham of cracker eten. Ik haal daar geen voldoening uit. En de ontbijt drank geeft mij dat wel. Ik sport 's ochtends en voordat ik ga sporten drink ik dat.
Tenzij je natuurlijk iets anders weet wat ik wel eet en mijn behoeftes vult? Want dan hoor ik het graag.
Romeo2007 schreef:Ik probeer ook altijd in de sportschool zo effectief mogelijk cardio te doen. Ik gebruik het als opwarmer voor mijn krachttraining. Ik doe dan fietsen, op het zwaarste niveau en dan ook staand. In 24 minuten verband ik dan 500 kcal.
Na deze opwarmer ga ik dan beginnen met mijn krachttraining. Ik word begeleid door iemand met trainen. Daarna doe ik vaak ook nog cardio, meestal op de loopband met helling. Maar dit wordt vaak dan teveel en dan stop ik ook. Althans, ben er dan gewoon klaar mee en wil naar huis.![]()
Dus mijn tip: zet alles een tandje zwaarder en breng je hartslag wat omhoog. Wel even kijken wat jouw beste hartslagzone is, dan verbrand je het meeste vet.
Kayleigh_ schreef:Romeo2007 schreef:Ik probeer ook altijd in de sportschool zo effectief mogelijk cardio te doen. Ik gebruik het als opwarmer voor mijn krachttraining. Ik doe dan fietsen, op het zwaarste niveau en dan ook staand. In 24 minuten verband ik dan 500 kcal.
Na deze opwarmer ga ik dan beginnen met mijn krachttraining. Ik word begeleid door iemand met trainen. Daarna doe ik vaak ook nog cardio, meestal op de loopband met helling. Maar dit wordt vaak dan teveel en dan stop ik ook. Althans, ben er dan gewoon klaar mee en wil naar huis.![]()
Dus mijn tip: zet alles een tandje zwaarder en breng je hartslag wat omhoog. Wel even kijken wat jouw beste hartslagzone is, dan verbrand je het meeste vet.
Verbrandde kcal weet je alleen als je een hartslagmeter draagt. Wat dat apparaat aangeeft is slechts een indicatie. Mede daardoor overschatten mensen soms wat ze verbranden
Ook trainen in een bepaalde zone verbrandt niet meer vet. Het beste is gewoon intensief trainen, je lichaam blijven prikkelen (waardoor je lichaam harder moet werken om te herstellen) en minder binnen krijgen dan je verbruikt.
Of je dat kcaltekort dan bereikt door langzaam wandelen met een rustige hartslag of je rent je helemaal het leplazarus met een hoge hartslag maakt niet uit.