Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Dit topic via t andere nageltopic gevonden.
Sinds kort kan ik weer nagellakjes dragen zonder dat mijn nagels naar de galemiezen gaan, yay.
Mijn nagels nu:
[ [url=m/m2mDkU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Terra Coppa van Sally Hansen.
_Friemel schreef:Bij mij werkte de base idd ook niet, verloor alles in een uur, ook de base plus. Potver, Mn nagels toch maar weer met tips doen, mis veel zijkant, ze sluiten dus niet goed aan zie ik net onder t felle licht.
Nik welke lamp heb jij? Ik dus die van pink gellak maar zit te denken om toch in een betere te investeren.
Qua nagels heb ik t zelfde probleem als ik ze niet vijl dan lopen ze enorm wijd uit, kan t niet uitleggen maar morgen wel ff foto's maken hoe ik ze vijl? Ik vijl ze schuin vanaf de zijkant met een bananen vijl, heel zachtjes en rustig
_San87_ schreef:Oh die matte lak is mooi!
Vraagje, Sally Hansen heeft blijkbaar ook een topcoat die aangeraden wordt om de lak helemaal af te maken. Blijft de nagellak daardoor ook daadwerkelijk beter zitten? Of is het meer een verkooptrucje? En in het geval van die eerste, werkt dat beter blijven zitten dan ook bij gewone nagellak?
Cer schreef:Oeh die lichtblauwe lak, wat een goeie kleur![]()
Ik heb net weer de base gel vervangen, en een gellak gedaan. Besluit ik op t laatste moment met Mn domme hoofd iets met glitters te doen maar geen idee hoe dat moet natuurlijknu zit er een soort schuur rand langs Mn nagels omdat die glitters erop liggen. T moet waarschijnlijk in de gel ofzo ipv in de lak. Rete irritant, morgen gaat t eraf denk
[ [url=m/SPKhDS.jpg]Afbeelding[/url] ] iemand enig idee wat je ermee moet?
zorro schreef:_Friemel schreef:Potver, Mn nagels toch maar weer met tips doen, mis veel zijkant, ze sluiten dus niet goed aan zie ik net onder t felle licht.
Had ik in het begin ook, nu let ik er op en gaat het wel goed. Was in het begin teveel gefocust op de vorm en dekking en vergat dan de zijkant.
Shenavallie schreef:Wet van Murphy: als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal zo.![]()
Geen idee of dit ook opgaat voor deze vraag, maar dit schoot me gewoon te binnen.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:Wet van Murphy: als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal zo.![]()
Geen idee of dit ook opgaat voor deze vraag, maar dit schoot me gewoon te binnen.
De wet van Murphy is dat als iets vaak genoeg gedaan wordt, het een keer fout moet gaan.
If there is any way they can do it wrong, they will.
Maar zonder topcoat gaat de gellak ook super, dus ik laat t wel zo.
Frummels schreef:_San87_ schreef:De wet van Murphy is dat als iets vaak genoeg gedaan wordt, het een keer fout moet gaan.
Ik kruip even onder de meeleessteen vandaan: ik gebruik wel altijd de topcoat van sh bij de gewone "gel"lak. (Je bedoelt die in het zwarte potje met de witte dop denk ik, toch?)
Weet niet of het langer blijft zitten, want heb het nog nooit zonder gebruikt, haha.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:Wet van Murphy: als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal zo.![]()
De wet van Murphy is dat als iets vaak genoeg gedaan wordt, het een keer fout moet gaan.
Shenavallie schreef:KittyDylan schreef:Resultaat na een halve dag werken..
Nagel afgescheurd en nagellak er vrijwel af.. balen. Wordt dus even niet meer lakken deze zomer ..
Mijn advies: stap over op UV gel lak. Dat blijft wel goed zitten, het slijt niet zo makkelijk en geeft nog een lichte versteviging ook.
c_alsemgeest schreef:van welke merken hebben jullie de basecoatings? (gewone nagellak) en welke vinden jullie het prettigste in gebruik?
AnneJ1995 schreef:Shenavallie schreef:
Mijn advies: stap over op UV gel lak. Dat blijft wel goed zitten, het slijt niet zo makkelijk en geeft nog een lichte versteviging ook.
Waarom UV? Ik gebruik led gellak en ben daar heel tevreden over
Mijn nagels worden nu eindelijk lang door de versteviging van gellak ipv altijd te scheuren/breken/dubbel klappen etc bij de paarden. En een verademing dat t twee weken blijft zitten.
nikilover schreef:Anne, ik denk dat er meer bedoeld wordt dat je dan beter kunt overstappen op gellak.
In het topic worden gellak en 'nep gellak zonder lamp' nog weleens door elkaar gehaald, en daarom wordt er waarschijnlijk UV vermeldt, zodat het duidelijk is dat de gellak met lamp bedoelt wordt. Zonder lamp is officieel ook geen gellak, maar het wordt wel vermeld op de potjes