Boontjes gaan tegenwoordig ook al vrij goed en met fruit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ik doe nu level 1 van Ripped en vind 'm niet lastiger dan level 3 van de shred. Misschien wel iets makkelijker... voor mij maakt het in ieder geval niet zo veel uit. En op die manier bouw je Ripped natuurlijk ook weer rustig op.
Sok schreef:k krijg fruit/groente ook amper weg hoor..Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit.........Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
Jildau schreef:Jeetje heb veel pagina's bijgelezen en schrik ervan hoe weinig jullie eten. Probeer de eetlijstjes enzo over te slaan want ik voel me echt een enorme dikke ongezonde koe als ik dat lees en als ik zelf mee ga doen met lijstjes word ik obsessief en gaat het verkeerd.
Maar zijn er hier ook mensen die meer dan 1400 calorieën eten en niet alleen leven op yoghurt, fruit en droge crackers?
sannx94 schreef:Heb een heerlijk ontbijt gehad. Een appel, banaan en een handje frambozen en bosbessen. Enige probleem...... ik zit helemaal niet vol...