Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:43

Ik ben idd aan het oefenen :o
Boontjes gaan tegenwoordig ook al vrij goed en met fruit

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:02

Kel2004 schreef:
Aranel schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die dat schema volgen die door Jilian gemaakt is? :) Daarin doe je alle levels van de 30 day shred, banish fat en no more trouble zones afwisselend.

Ik vind 'm best zwaar :=

Elke dag een andere?

Ja :j Ook weer 30 dagen. Die afwisseling is wel leuk!

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:08

Dag 2 van level 1 zit er ook weer op. Wordt alleen uitgelachen op mijn werk omdat ik amper kan lopen van de spierpijn :')

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:30

Aranel schreef:
Kel2004 schreef:

Elke dag een andere?

Ja :j Ook weer 30 dagen. Die afwisseling is wel leuk!

Dat is wel iets voor na de shred :j

Maar misschien ga ik eerst ripped doen (al heb ik die bekeken en dat lijkt me toch wel gruwelijk zwaar :o )

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:35

Ik doe nu level 1 van Ripped en vind 'm niet lastiger dan level 3 van de shred. Misschien wel iets makkelijker... voor mij maakt het in ieder geval niet zo veel uit. En op die manier bouw je Ripped natuurlijk ook weer rustig op.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:38

Heb een heerlijk ontbijt gehad. Een appel, banaan en een handje frambozen en bosbessen. Enige probleem...... ik zit helemaal niet vol...

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:39

Annash schreef:
Ik doe nu level 1 van Ripped en vind 'm niet lastiger dan level 3 van de shred. Misschien wel iets makkelijker... voor mij maakt het in ieder geval niet zo veel uit. En op die manier bouw je Ripped natuurlijk ook weer rustig op.

Ja dat is waar, als ik nu de video kijk lijkt het me zwaar, maar ik heb het nu ook zwaar met level 2 van shred, moet ook eerst makkelijker worden

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:47

Ik vind level 1 van ripped ook makkelijk dan 3 van de shred. :j

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:48

Ik heb level 2 van Ripped net even gekeken. Dan piep ik wel anders vrees ik... :D
Nog twee dagen level 1 en dan vol goede moed naar level 2, ben heel benieuwd.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:12

Ben vandaag precies op de helft van de 30 Day Shred *\o/*
Moet zeggen dat het me steeds iets makkelijker afgaat, al heb ik het nog wel zwaar. Zie al goed resultaat, dus ga vol goede moed door!
Heb me voorgenomen om na de Shred Ripped te gaan doen en daarna een combi van een aantal programma's, zoals 6 week Six pack, killer Buns & thighs, cardio kickbox, extreme Shed & Shred, banish fat en kickbox Fastfix.

Ik ga dus nooit meer stoppen met sporten, nu ik zie wat het voor mijn lichaam doet! :):)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:13

Zijn er bij Ripped ook 3 levels, en ieder level ook 10 dagen? Zelfde principe als de Shred?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:14

Britt90 schreef:
Zijn er bij Ripped ook 3 levels, en ieder level ook 10 dagen? Zelfde principe als de Shred?

Vier levels, week per level, 1/2 rustdagen per week toegestaan. Half uurtje, net als de Shred.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:17

Ok! Ik ga vanavond eens op YouTube spieken. Kan mij herinneren dat ik al eens een stukje had gezien en het er behoorlijk heftig uit vond zien. :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:27

Jeetje heb veel pagina's bijgelezen en schrik ervan hoe weinig jullie eten. Probeer de eetlijstjes enzo over te slaan want ik voel me echt een enorme dikke ongezonde koe als ik dat lees en als ik zelf mee ga doen met lijstjes word ik obsessief en gaat het verkeerd.

Maar zijn er hier ook mensen die meer dan 1400 calorieën eten en niet alleen leven op yoghurt, fruit en droge crackers? :P

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:30

Sok schreef:
k krijg fruit/groente ook amper weg hoor.. := Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit......... %) Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten :=

Ik denk ook dat dit een allergie is Sok. Om die reden eet ik bijvoorbeeld niet graag een appel. Heb dan niet direct heel erge jeuk, maar voel het wel opzetten. Mijn lichaam geeft dan aan dat het niet goed voor me is. Zo ben ik ook (sinds een jaar ofzo) allergisch voor de meeste noten. Cashew noten uitgezonderd tot dusver :D. Ben gek op noten, maarja... -O-

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:32

Jildau schreef:
Jeetje heb veel pagina's bijgelezen en schrik ervan hoe weinig jullie eten. Probeer de eetlijstjes enzo over te slaan want ik voel me echt een enorme dikke ongezonde koe als ik dat lees en als ik zelf mee ga doen met lijstjes word ik obsessief en gaat het verkeerd.

Maar zijn er hier ook mensen die meer dan 1400 calorieën eten en niet alleen leven op yoghurt, fruit en droge crackers? :P

1600-1700 (en laatst een uitschieter naar 2500 :o ). Ik eet lekker zelfgemaakte pizza's, toast met driedubbel beleg en 's avonds nootjes of wat snoepjes/paaseitjes :9 Ik eet gewoon alles, maar dan wel vaak de gezonde (zelfgemaakte) variant en alles met mate. Als ik mezelf dingen ga ontzeggen, word ik bloedchagerijnig en geef ik er binnen 3 dagen de brui aan :=

Iemand de extreme Shed & Shred al kunnen vinden trouwens? Die lijkt me ook leuk om te doen!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:35

Ik zit ook altijd boven 1400 Jidau! Ruim daarboven, meestal dichterbij de 2000 en in het weekend soms ook wat meer.
Ik drink 's avonds ook graag een boreltje, dat tikt ook altijd aan.

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:35

WoeHoe, stapte vanochtend uit bed, na gister mijn eerste dag geshred te hebben, en had amper spierpijn, was er op voorbereid dat veel dingen pijn zouden gaan doen, maar dat viel dus reuze mee
nu zometeen maar dag 2 level 1 gaan doen, misschien vanavond nog een kleine workout

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:37

sannx94 schreef:
Heb een heerlijk ontbijt gehad. Een appel, banaan en een handje frambozen en bosbessen. Enige probleem...... ik zit helemaal niet vol...

neem dan eens iets van noten als ontbijt, dan zit je niet echt vol, maar je hebt dan vaak geen honger meer :D

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:41

Ik heb net gesnackt met walnoten! Zal ze morgen bij t ontbijt doen :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:47

Ah fijn om te horen! Ik let heus wel op enzo maar als ik eens zin heb in een pizza dan neem ik een pizza en ik ga dus niet met groente in de bioscoop zitten want ik ga niet dagelijks naar de bioscoop dus die keer dat ik ga neem ik lekker een bak popcorn want dat hoort erbij. Zondag dagje weg geweest naar de huishoudbeurs en ik denk dat de meesten hier spontaan gaan kotsen bij het zien van mijn eetlijst :') :

- Ontbijt 3 plakjes suikerbrood met boter.
- In de bus onderweg een muslibol en drop/fruit winegums.
- Tussen de middag patatje en broodje kroket.
- Eind van de middag voordat we terug gingen een pizza slice.
- 's Avonds thuis turks brood met kaas, wordt, sla en tomaat.

Haha maar dit is dus niet alledaags hoor. Toch eet ik wel gewoon altijd een paar boterhammen per dag en zie dat hier heel veel mensen niet echt boterhammen enzo eten. Is dit door de koolhydraten?

Ik shred dus wel en ben daar erg gedreven in maar ik kan niet leven op alleen maar zo gezond en clean mogelijk. Ben erg gesteld op af en toe iets lekkers!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:51

Maar dat moet toch ook gewoon kunnen? Voor mij tenminste wel! Ik eet ook zeker meer dan wat ik hier voorbij zie komen op de lijstjes. Yoghurt kan ik sowieso niet verdragen dus dat komt al helemaal niet voor op mijn lijstje.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:56

Ik eet indd niet veel brood door de koolhydraten. Die krijg ik al genoeg binnen doordat ik veel fruit eet. Nu merk ik wel dat ik veel vezels mis. Maar ik las dat je gewoon een zakje kan kopen. Dit kan ik dan door bijvoorbeeld een fruitshake mengen.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:58

Hoe pakken jullie het shredden eigenlijk aan als je ziek bent of net ziek bent geweest?

Ik heb nu al last van het 2e griepje dit jaar en ik heb echt 0 energie. Dus ik heb een pauze ingelast. Ik merk dat het nogal een klap is voor mijn lichaam en ik zie mezelf over een paar dagen niet gelijk heel level 1 doen. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:59

sannx94 schreef:

Je kunt beter een boterham erbij nemen.
volkorenbrood langzame koolhydraten zodat je de dag begint met genoeg energie en geen honger hebt zodat je de rest van de dag geen drang naar suikers krijgt.