Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nameless schreef:Waar halen jullie die motivatie vandaan haha, na 3 of 4 kilometer heb ik het helemaal gehad, maar aangezien ik in september de 4 mijl in Groningen ga lopen moet er nog wel het één en ander gebeuren
Supervixen schreef:nameless schreef:Waar halen jullie die motivatie vandaan haha, na 3 of 4 kilometer heb ik het helemaal gehad, maar aangezien ik in september de 4 mijl in Groningen ga lopen moet er nog wel het één en ander gebeuren
Mijn motivatie is dat ik vooruitgang merk en merk dat ik lekkerder in mijn vel zit als ik 2 of 3 keer per week loop. Ook vind ik het fijn om mijn hoofd leeg te maken. Dat motiveert me genoeg.
Kelly_ann schreef:Romyv schreef:Waarom moet je kunnen praten tijdens het lopen dan...?
Het stadium 'buiten adem zijn' houd je namelijk niet lang vol. Je hartslag is te hoog en je krijgt geen zuurstof meer.
Voor een sprintje kan het, maar duurlopen niet.
Kelly_ann schreef:Mallootje schreef:Ja, ik ben samen met mijn vriend geweest en we hebben de hele weg gewoon gepraat. Was natuurlijk wel wat buiten adem maar ik kon verder normaal praten
Knap hoor, goede conditie dan!
mirriezz schreef:Mijn motivatie ligt ook bij het hoofd leegmaken en dat ik merk dat ik gewoon lekkerder in mijn vel zit als ik regelmatig wat doe. Hardlopen is het makkelijkst, want dat kan waar en wanneer je wilt.
Kelly_ann schreef:En laat ik nou in de categorie beginnend loper vallen