[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:34

_Micha_ schreef:
Volgens mij was het niet zo aanvallend bedoeld als jij het nu opvat Francis :=

Ik vat het ook niet aanvallend op, ben het alleen niet eens met de woordkeus en de conclusie dat ze er een trip naar Praag voor over moet hebben. Dat zeg ik nl. nergens ;)
Ik geef meerdere voorbeelden hoe ze een toch wel erg zwart ontwerp minder zwart zou kunnen krijgen, aangezien ze aangeeft geen 'zwarte vlek' te willen en daarbij geef ik na een reactie van iemand anders aan dat Adam daar idd wel wat mee zou kunnen, inclusief nog een voorbeeld. Maar volgens mij zeg ik nergens dat ze maar naar Adam moet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:53

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:08

Annett1990 schreef:
Annett1990 schreef:
Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten met een tekst.
Iets met I won't give up on me/myself what doesn't kill you makes you stronger..
Ik zou alleen niet goed weten wat een mooie plek is voor zo'n tekst tattoo. Geen ervaring mee. Iemand een idee? Of iemand hier die een tekst tattoo heeft en waar heb jij die? :)
Heb al tattoos op mn linkerpols/onderarm, sleutelbeen, schouderblad en achter mn oor (maar daar past toch geen tekst :P)

Inspiratie wat jullie van de tekst vinden of hoe jullie hem zouden doen / wijzigingen mag ook, ga hem voorlopig toch nog niet laten zetten en kies uiteindelijk echt wel zelf maar ideeën zijn altijd welkom :)

Iemand hier nog een idee o.i.d voor ? :)

Ik vind persoonlijk teksten wel mooi onder je behabandje zeg maar, in je zij. Of op je onderarm :) moet het niet te lang zijn natuurlijk.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:13

Joolien schreef:
Adam <3

Zo portrettatoeerders, eat this!!
[i mg]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1006304_634487336594625_21641818_n.jpg[/img]

Wow, wie is dit?! Doet hij/zij ook zwart/wit? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:22

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Marshaha

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 11:27

ik wil kleurenportretten zien over een paar jaar.. zo net gezet is het super
maar geloof niet dat het mooi blijft. imo dus geen goede tattoos

er zit te weinig contrast in, wanneer straks alles een beetje afgevlakt is houd je niet genoeg over

ik vind het zeker knap gezet hoor, daar niet van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 19:59

Ik zit ook weer over een tattoo te denken! Wil iets van mijn eigen pony (eerste pony, zelf gekocht, m'n soulmate) en aquarel-tattoo's spreken me erg aan! Hoop dat mn pen-pal een mooi ontwerp kan maken! Extra bijzonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:55

Weer rondgesneupt in dit topic , dat poot afdrukje op de voet is erg mooi. Ik wil nog steeds mijn kat op mijn lichaam , ze is in november al 10 jaar in mijn leven. Ik dacht aan ronde tekst met Muis dan haar portret en een pootje (even overtrekken op papier dat het echt die van haar is). Alleen heb geen geld boom :') , maar hoeft geen kleur eigenlijk want ze is cypers met wit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:56

Takkie wat een leuk idee !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:57

Heb echt lang nagedacht erover , ben er ook nog niet over eens of ik de tekst rond doe :P . Het is toch iets wat je altijd op je lichaam hebt... En weet de plek ook niet , denk de schouder omdat die ook al rond is en er niet echt vel zit wat flubberen kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 00:59

De artist kan je helpen met de tekst :) die hebben vaak toffe ideen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:02

Ja :) , mijn zus kwam met het slimme idee eerst te tekst en haar poot neer te zetten en dan haar portret op den duur bijvoegen... Maar moet echt even sparen hihi , denk dat dit al rond de 80 euro zit. En dan haar portret nog op den duur pff :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:06

takkie_muis schreef:
Ja :) , mijn zus kwam met het slimme idee eerst te tekst en haar poot neer te zetten en dan haar portret op den duur bijvoegen... Maar moet echt even sparen hihi , denk dat dit al rond de 80 euro zit. En dan haar portret nog op den duur pff :')

Ik zou op meer rekenen... Mijn infinity sign was al $80,- dus ongeveer €65,- ofzo ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:10

Marjoow schreef:
takkie_muis schreef:

Ik zou op meer rekenen... Mijn infinity sign was al $80,- dus ongeveer €65,- ofzo ;)

Dan reken je toch minder? , maar ik weet dat Joy wel goed is uit mijn dorp maar mega wachtlijst :P . (zit mooi dichtbij denk 3 straten verderop naast mijn laptop zijn dokter :') )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:12

Euh nee, want mijn tattoo is waarschijnlijk een heel stuk kleiner als dat wat jij wilt ;) Dat verschil gaat geen 15 euro zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:17

Oh nu snap ik hem :P , dure hobby in wording :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:19

Een tattoo is niet goedkoop nee :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:21

Goedkoop = duurkoop.

Kijk maar naar de engelenvleugels van jongen en meisje uit aflevering 4(?) Van tattoo stories.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:33

Ja ik wil ook niet goedkoop :P , heb liever duurder en kwaliteit!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 01:33

Haha ja die was echt verschrikkelijk in die afleverling !
Ik mag morgen weer, dan word me adelaar ingekleurd,
En issie eindelijk klaar!

Dan ligt m'n volgende ontwerp nog klaar voor op me onder arm, dan is die ook helemaal klaar.

En dan was ik vanavond al bezig met schetsen voor volgend ontwerp... voor op me onderbuik :D
Ik leer het ook nooit af :o

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 08:35

Een klein half jaar terug mijn eerste tattoo genomen (ook geshowd hier) Nu al weer 2 nieuwe ideën wat ik ook nog wil wat allemaal een betekenis heeft voor mij. Wil graag een soort yin yang van een hond en een kat, op een lijn/tribal/gestyleerde manier. Maar ook nog een zin Things are meant the way they are, met Navi het elfje uit Zelda. Maar vind lastig om te bedenken waar het mooist zou staan... Lastig lastig.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:00

NoiRaM schreef:
Gewoon rustig blijven .. tattoo dicht op het bot voelt apart maar als je een kleintje neemt zijn ze zo klaar :-D

Angeliquee18 schreef:
@ darah, er van uit gaan dat het verschrikkelijk word. Dan valt het uiteindelijk altijd mee :p

Thanks, ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de pijn :')

Ik heb gisteren bevestiging ontvangen dat ik volgende week terecht kan :D
Was een vrij 'last minute' idee, anders had ik gewoon eentje in Nederland moeten laten zetten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:35

Ik zit nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:37

oehhh spannendddd.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:38

succes quera! Wat ga je laten zetten? :D

Ik heb de afspraak voor het eerste portret van de 3 die een halve sleeve gaan vormen verzet van januari naar 8 maart... precies in het weekend dat ik geprikt zou worden is er een bijscholingsweekend van Zumba en daar wil ik heel graag heen... er zit een instructor training bij die bijna niet in NL wordt gegeven als het goed is.. dus die kans ga ik met beide handen aangrijpen :D