Ik heb laatst mn wishlist perongeluk gewist -.- Ik weet dat Relentlessly red & Russian red erop stonden maar het gaat me te ver om weer een rode te doen want dat zou al de 3e rode maclipstick deze maand worden
Van Mac alleen nog maar Ruby Woo en True Red.. Dan van YSL Rouge Volupte Nude Beige en dan nog een zooi Rimmel Kate Moss (geen idee al die nummers maar die heb ik er een stuk of 7) En nog een nude kleurtje van Maybeline, nog een 2 rode van Catrice, nog een my-lips-but-better van Estee Lauder en dan nog wat shizzle dat ik nooit gebruik
Ik hou altijd wishlists bij in mijn telefoon... een paardenspullen wishlist, make-up wishlist, kleding/schoenen wishlist, tattoo/piercing wishlist en een aparte MAC wishlist
Ja die hou ik ook in mn telefoon.. maar ik heb mn telefoon op icloud staan (want dan heb ik die lijstjes ook gelijk op mn macbook en imac en ipad) maar laatst zat ik te falen en heb ik alles uit mn icloud gewist
Oehh dat grote pallet Ik vind dat grijs van de verpakking alleen ontzettend lelijk en cheap overkomen
ontherun
Geplaatst: 09-08-14 22:51
xNavatu schreef:
Oehh dat grote pallet Ik vind dat grijs van de verpakking alleen ontzettend lelijk en cheap overkomen
Dat was ook mijn eerste gedachte! Ik vind het zwart toch een heel stuk mooier moet ik zeggen. Maar toch wil ik hem wel hoor, mag zelfs zonder strikje opgestuurd worden
Oke ik ben eruit, ik ga Velvet Teddy bestellen Die komt volgens mij het dichts in de buurt bij mn favo -op het moment van mn Kate lipstickjes Angel enz is me op dit moment toch net ietsje te licht..
08 is op dit moment mijn favo Ook een beetje een my lips but better kleurtje, maar dan wat bruiniger (:
Jezus ik ben echt erg.. ik wilde naar 105 kijken want die heb ik ook maar ook die is in rook opgegaan Ik had er 7 van Kate en nu heb ik er nog maar 3.. DUS IK BEN ER fiets 4 KWIJT *huilt*
Beetje roze/nude achtig. Gewoon my lips but better Ik moet zeggen, vind het fijne lipsticks. Blijven toch goed zitten met een dagje werken. Stift ik wel wat plekjes bij omdat ik wel kleur op mn lippen wil hebben, maar het is er niet af na een uurtje.