Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tessa_brian schreef:Even een vraagje...
Ik ben nu al heel wat jaartjes aan de pil. Daarvoor standaard 5 dagen ongesteld waarvan de eerste 3 dagen heel heftig.
Toen ik begon met de pil nog steeds 5 dagen ongesteld maar niet zo heftig meer. Sinds ongeveer een jaar worden de bloedingen in mijn stopweek langzaam weer steeds heftiger en duren ze ondertussen 7 dagen![]()
![]()
Iemand hier ervaring mee?
_Denise_ schreef:Wat betaal je normaal Gianti? Voor mij was dat de druppel om te stoppen met de ring trouwens. Mijn laatste pakje was inderdaad 42 euro.
Palmera schreef:En in een ander topic werd ik zowat uitgelachen toen ik zei dat anticonceptie belachelijk duur is. Zie hier weer eens het bewijs.Quebelle schreef:Ik denk dat de prikpil nog geen 2 euro is per 3 maand
Kijk, dit is goedkoop. Maar niet iedereen verdraagt de prikpil.
Palmera schreef:En in een ander topic werd ik zowat uitgelachen toen ik zei dat anticonceptie belachelijk duur is. Zie hier weer eens het bewijs.Quebelle schreef:Ik denk dat de prikpil nog geen 2 euro is per 3 maand
Kijk, dit is goedkoop. Maar niet iedereen verdraagt de prikpil.
Quebelle schreef:Kijk, dit is goedkoop. Maar niet iedereen verdraagt de prikpil.
Mars schreef:Ik heb idd 160 euro betaald voor mijn Mirena,kan me idd voorstellen dat niet iedereen dat zomaar even neerlegt. Vind het ook belachelijk hoe duur anticonceptie is... Maar goed, een kind is duurder denk ik dan maar.
Quebelle schreef:Ik lach echter niet uit, ik heb geen idee waaruit je dat concludeer maar ik neem aan dat het een misformulatie moet zijn.
Ik geef enkel aan wat de kost is van de prikpil, en net zoals ieder andere anticonceptie methode zijn er voor en tegenstanders aan. Voor mij werkt het, voor anderen misschien niet.
Sem_ schreef:180 euro voor een koperspiraal? Ik heb vorig jaar 40 euro betaald voor een Flexi-T 300 koperspiraal (laten zetten bij de huisarts).