Supervixen schreef:Ik zal wel wat foto's spammen.
Leonie jouw twee rustdagen zijn voor de meeste mensen hun sportdagen. Wel goed om je benen even wat rust te gunnen als ze zo zwaar voelen.
Ja zeker spammen!
Mijn benen zijn nog zo zwaar van de bootcamp van woensdag denk ik. Die hakt er altijd wel in.
Wel fijn dat je nu zoveel ontspannener bent en ook meer energie hebt. Zou je niet eens kunnen overwegen een andere baan te zoeken (weet het je werkt hier nog niet zo lang) maar misschien gewoon iets heel anders? Of denk je dat het komende schooljaar al beter zal zijn?
Omg dat uiltje

Suliko

Geniaal ook dat Onno zegt, ga je 70 lopen? joh ik loop wel mee

Ach Ieris, jij een Suliko gaan redelijk samen op hoor. Denk dat jullie veel aan elkaar zullen hebben!

Ah ja Namiro die abbo is 1 van de redenen dat ik er zelf nooit naar gekeken heb. Ken toch wel lopers die ook off road gebruiken (hoewel die niet zo goed kan zwemmen heb ik al gehoord) maar ik kan me idd voorstellen dat hij op de weg het meest betrouwbaar is. Ik moet nog steeds mijn benchmarkrun ermee doen

Samantha, meestal is zo een groep niet zo gek duur toch? En het is wel heel leuk om eens wat anders te doen en met andere mensen.
Nou mijn 5km poging is er 1 om snel te vergeten hoewel ik wel een PR heb gelopen. De nacht was bagger (8x eruit geweest voor mijn dochter), de oppas per ongeluk voor morgen geregeld ipv vandaag, dus zonder man op pad

Zoals gewoonlijk ging ik te hard weg maar ik vond het geen ramp aangezien ik er echt voor wilde gaan. Maar na 1,5 km dacht ik al, ik ga het niet halen. Tempo lag ook minder hoog dan de vorige keer toen ik bij 4 gestopt ben en ik voelde me ook minder sterk. Bij 3km zat mijn ademhaling echt te hoog, was ik misselijk, duizelig en die zijsteek was doorgetrokken naar mijn maag. Aangezien het een probeersel was, ik er niet echt voor getraind had en ik geen zin had om out te gaan ben ik gaan wandelen. Heel even, werd wel gelijk ingehaald door 2 mensen (ik liep 3de (niet dat het wat uitmaakt bij een parkrun). Daarna mijn run hervat en uitgelopen in 22:51. Nog altijd een nieuw PR. Garmin zegt 22:11 omdat ik hem heb gepauzeerd met wandelen dus al met al 40 seconde gelopen maar dat is dus niet de echte tijd.

Het concept parkrun vond ik wel echt heel leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Als je er een in de buurt hebt, echt heel leuk om laagdrempelig en gratis MET tijdsregistratie, te lopen. en vooral, om leuke nieuwe mensen te leren kennen.
Helaas niet het resultaat waar ik op gehoopt had, dus.... het moet nog een keer