Boedjang, inderdaad,mooi zo,die kleurtjes bij elkaar.
Noordje heeft een interessante steen gevonden.
Bootsiebob,ook mooie wolkenluchten. Ik vind dat indrukwekkend.
gaucho
Geplaatst: 11-09-25 17:24
Toffe foto’s van iedereen. De wolken en de lepelaars springen er voor mij uit
Wij hadden een fantastische dag met heerlijk weer tussen de imposante rots reuzen van de Catinaccio. We zijn s ochtends eerst naar de lift in Vigo gelopen, en vanaf het berg station naar de Vajolet hut. Vanaf daar een pad terug langs de rotswand. Daar zaten wat spannende stukje in maar het uitzicht het Fassatal in, op de Marmolada en het Sella Massief was echt fantastisch.
Faringo fijn dat gaucho je er door heeft kunnen helpen want wat super mooi he. Lizard mooie maan
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-09-25 06:39
Ik vind de omgeving prachtig daar maar die spannende stukjes, brrr. Ik snap wel dat je dat spannend vond. Heb in Oostenrijk ook zo'n paadje gelopen dat was niet helemaal gepland. De beloning ( het uitzicht) en trots zijn op jezelf maakt het meer dan goed.
Lizard een recht pad kan ik best waarderen op zijn tijd. Mooi die luchten.
Bootsiebob jij had ook mooie luchten.
DideH
Geplaatst: 12-09-25 11:19
Wat een gave fotos Faringo en Gaucho! Veel plezier!
gaucho
Geplaatst: 12-09-25 12:54
Vandaag hebben we gekozen voor een wat simpelere wandeling, over de Viel de Pan. De uitzichten zijn er niet minder om. Langkofel massief, sella massief en de Marmolada met gletsjer. Wolken en zon wisselen elkaar af. Dag begon wat minder met een gems die in een net vastzat, waarschijnlijk al de hele dag. Andere wandelaars hebben m los gesneden, maar hij was helemaal in shock. Hopelijk overleefd ie het.