Wat had jij lekker weer BeFunny. Hier heel erg grijs
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-10-23 13:44
Noordje is Nala nu weer ok?
Befunny mooie vliegenzwam.
Goof ook heel mooi gevonden.
Hier gisteren kort rondje. Vandaag niet wandelen, of ook kort, Coco is vanmorgen mee naar de hondenschool geweest en nu is het kwartje even echt op bij haar ze ligt al vanaf dat ze thuis is te pitten.
BeFunny
Geplaatst: 22-10-23 13:47
Ja was echt heerlijk. Wel veel door bagger en plassen maar dat heb je nou eenmaal. Tijdens het lopen zelfs erg warm.
SusanH prachtig die paddestoelen
Ik heb er ook echt heel veel gezien maar ze hadden de vaart erin dus kon die niet vastleggen. De laatste heuvel heb ik gewandeld en daar stond net die rode zwam dat ik dacht daar maak ik toch even een fotootje van
Goof
Geplaatst: 22-10-23 13:55
Lekker Befunny. Ik had ook zon vanmorgen, heerlijk. Jammer alleen dat het bos dan weer volstroomt met toeristen....
Bootsiebob
Geplaatst: 22-10-23 14:02
Wel een hele mooie vliegenzwam BeFunny. En een goede training
Ook mooie vondsten Susan Coco lekker uitrusten
En prachtige sfeer Goof, jammer inderdaad die drukte Hier breekt nu de zon door
Ik heb net een nieuwe hiking legging besteld met flinke korting. Heb wel een winter softshell broek met verstevigde knieën en bips, maar die is te warm in de zomer. En aangezien ik vaak op mijn achterste zittend van steile rotsen ga of mijn knieën stoot, vind ik dat zo zonde van mijn dunne zomerbroeken. Dus dit wordt mijn nieuwe oplossing:
lizard
Geplaatst: 22-10-23 14:19
Mooie foto's weer van befunny,en Susan,en ook van goof!.
Bootsiebob,ook weer nieuwe outfit.
En inderdaad,toen ik kwam, stonden er twee auto's op de parkeerplaats. Toen ik wegging was het vol.
lizard
Geplaatst: 22-10-23 14:31
Ik heb gewandeld ergens tussen lochem,en vorden.
Ging Niet Lekker vandaag. Vooral het eerste stuk erg last van mijn knie.
Misschien omdat ik gisteren mijn nieuwe wandelschoenen uitgeprobeerd heb op een wat rotsig,en glad terrein.
Maar goed,. Kleine paddestoelen. Grote paddestoelen. Eenzame paddestoel. Klein slakje.
Goof
Geplaatst: 22-10-23 14:34
Nice Boots. Ik heb ook 2 wandelleggingen + 1 gevoerde voor in de winter en vind ze erg fijn!
Ah, die Coco. Mijn lab was ook altijd uitgeteld na een uurtje hondenschool. En gisteren na een ujr spelen in het bos met zijn vriend stortte hij ook in, hij heeft de hele avond liggen snurken haha.
Mooi Lizard, je hrbt een paar hele mooie paddenstoelenfoto's ertussen zitten.
lizard
Geplaatst: 22-10-23 14:35
En ik vergeet helemaal dat ik ook nog naar het sluizencomplex eefde geweest was
Boots mooie broek. Ik heb twee hiking tights lang, 3 broeken en die zijn allemaal van revolution race. Daar heb ik ook een korte van en ook nog twee korte van Bever.
Dat zijn met recht "rood met witten stippen" paddenstoelen
gaucho
Geplaatst: 22-10-23 18:54
Mooi Mandyy, bij het Henschotermeer?
Hier vandaag alleen hardgelopen vanochtend vroeg en net nog ff een rondje te paard.
Bij Tongeren, erg mooi altijd.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-10-23 18:56
Iizard balen van je knie. Wel mooie foto's.
Bootsiebob mooie broek lijkt me heerlijk.
Goof toeristen zijn jammer, sommige plekken zijn zo druk. Coco is normaal niet moe van de hondenschool maar de combi van week vakantie, dag op jacht en nu vanmorgen nog hondenschool was wel vermoeiend. Maar ze is weer helemaal uitgerust
Mandyy wat een mooie paddestoelen heb je gevonden.
Wat een mooie foto's! Ik mis de parken en bossen bij Arnhem. Hier in de klei willen de paddenstoelen niet zo erg. Wel gek want water en dood hout is er zat.