Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Supervixen schreef:Als ik wandel is mijn hartslag rond de 74. Ik heb gewoon een erg lage hartslag, al was 120 gemiddeld voor mij ook erg laag. Zou normaal zo rond de 130 zijn bij dat loopje. Mijn lijf genoot gewoon van de kou denk ik.
Met pijn lopen kan, maar tot een bepaald punt. Als je er anders van gaat lopen is het een no go en moet je eigenlijk niet verder willen. Als jij dus na 5.5km anders gaat lopen door de pijn, moet je eigenlijk stoppen. Ook omdat je door het anders lopen op andere plekken in je lijf blessures kunt oplopen. Wees gewaarschuwd.
Supervixen schreef:Wolfheze is leuk, al hebben ze een paar mooie paden afgesloten. Tip: kijk of je langs de Wodanseiken kunt lopen. Daar gaat ook een route langs. Zijn een aantal eiken van honderden jaren oud.
Germie in rust is mijn hartslag gemiddeld 42. Als ik op de bank zit ook rond de 45.
BeFunny schreef:Je zult om in balans te komen dus moeten afwisselen Germie, tussen hoog aerobe dus hoge hartslag en dan zul je dus meer moeten sprinten of met andere sporten dat zien te bereiken en dat Hiit doen . Op mijn langzame loopje van eergister was mijn gemiddelde hartslag ook 147. Maar mijn benen willen vaak net wat sneller. Ik heb dus te veel hoog aerobe hoge hartslag en moet dus mezelf echt een halt roepen nu en dus dat tempo laten varen (al ben ik al niet snel maar kom snel in rood) als ik er een goede balans in wil. Bij jou is dat precies andersom. Ik zou als ik jou was eerst focussen op een snellere 5k waarbij je rood ook opzoekt. En Supervixen heeft heel goed advies gegeven. Pijn is Ho.
Zo vertrekt mijn eerste trein. Ik ben opweg naar Arnhem. De treinen rijden nu wel weer gewoon. En ga een run Hike trail doen. Dat is tenminste de bedoeling. Ik hoop uit te komen bij Wolfheze of Ede wageningen. Even kijken hoe het gaat. De laatste keer bos was de Veluwse trail runDus werd weer een keer tijd.