Kan ze er geen second skin overheen kleven? Dan is het probleem meteen opgelost want dat blijft 24-48u zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noblesse_ schreef:Als iemand tips heeft om mn hand in te wikkelen in folie, shoot. Artieste heeft aangeraden de tattoo twee dagen in folie te houden, maar deze wel een paar keer per dag wisselen. Enkel krijg ik op geen mogelijke manier een folie op mn hand getaped die blijft zitten EN waardoor ik mn hand nog kan bewegen.
Annet_Dottie schreef:Hooi,
Ik heb even een vraagje, hoelang vinden jullie het normaal om te wachten op reactie van een tattoo shop als je een mailtje met alleen een korte vraag hebt gestuurd?
Ik wil graag een nieuwe tattoo laten zetten, heb voorkeur voor een shop maar ik heb vorige week gemaild en nog niks gehoord.
Het heeft opzich geen haast maar puur uit nieuwsgierigheid hoelang zouden jullie wachten op reactie, of misschien beter gezegd wat vinden jullie een normale termijn om iets te horen?
De laatste keer is alweer een paar jaar geleden dus ik zit niet meer zo in dat wereldje
Noblesse_ schreef:Als iemand tips heeft om mn hand in te wikkelen in folie, shoot. Artieste heeft aangeraden de tattoo twee dagen in folie te houden, maar deze wel een paar keer per dag wisselen. Enkel krijg ik op geen mogelijke manier een folie op mn hand getaped die blijft zitten EN waardoor ik mn hand nog kan bewegen.
savieralover schreef:wow super gaaf!! vind van wat ik kan zien je shirt ook gaaf trouwens
Noblesse_ schreef:Hier zijn we gekomen. Deze avond nog paar uurtjes gewerkt maar werd laat, ik was moe en artieste was ook moe na drie dagen conventie. Dus laat ik dit even rustig genezen en maak ik volgend jaar eens een citytripje richting Barcelona om hem af te werken![]()
[ [url=m/aUAIjU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluisje1998 schreef:Ik mag volgende week eindelijk, heb er superveel zin in. Het design was ook precies wat ik in gedachte had![]()
Heb alleen een probleempje, het is een flink eind rijden (anderhalf uur). Nou is dat heen geen probleem. Maar aangezien het mijn eerste tattoo is, en ik dus totaal niet weet hoe ik er fysiek op ga reageren zit ik dus een beetje met de terug weg. Nou verwacht ik dat het allemaal wel zal gaan en dat ik desnoods nog even daar wacht als ik me toch niet zo top voel voor ik terug rijd. Ik heb namelijk niemand om mee te gaan. Ja 1 iemand, maar zij rijd een automaat en kan dus sowieso mijn auto niet terugrijden en haar auto meenemen is geen optie want die stinkt zo erg dat ik met een half uur doodziek ben ivm wagenziekte. Mijn ouders willen niet mee.
Nou is mijn vraag eigenlijk, hoe groot is de kans dat je er zo beroerd van word dat autorijden niet verstandig meer is? Iemand dat wel eens meegemaakt?
OV is helaas geen optie, dan ben ik 3 uur onderweg enkele reis.
Yasmine schreef:Pluisje1998 schreef:Ik mag volgende week eindelijk, heb er superveel zin in. Het design was ook precies wat ik in gedachte had![]()
Heb alleen een probleempje, het is een flink eind rijden (anderhalf uur). Nou is dat heen geen probleem. Maar aangezien het mijn eerste tattoo is, en ik dus totaal niet weet hoe ik er fysiek op ga reageren zit ik dus een beetje met de terug weg. Nou verwacht ik dat het allemaal wel zal gaan en dat ik desnoods nog even daar wacht als ik me toch niet zo top voel voor ik terug rijd. Ik heb namelijk niemand om mee te gaan. Ja 1 iemand, maar zij rijd een automaat en kan dus sowieso mijn auto niet terugrijden en haar auto meenemen is geen optie want die stinkt zo erg dat ik met een half uur doodziek ben ivm wagenziekte. Mijn ouders willen niet mee.
Nou is mijn vraag eigenlijk, hoe groot is de kans dat je er zo beroerd van word dat autorijden niet verstandig meer is? Iemand dat wel eens meegemaakt?
OV is helaas geen optie, dan ben ik 3 uur onderweg enkele reis.
Hoe groot is de tattoo en waar laat je hem zetten op je lichaam?
Ik ben zelf ook al alleen naar [plaats] en weer terug naar huis (België) gereden voor een tattoo. Was 2,5-3u rijden en ging prima. Zolang je niet 8u moet zitten voor een sleeve of backpiece lukt het prima. Zorg gewoon dat je wat Cola en een Mars of Snickers bij de hand hebt voor moest je wat flauw worden op de rit naar huis.