Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:46

Laura82 schreef:
Ik zie hier een paar prachtige meiden voorbij komen met figuren om jaloers op te zijn, maar goed, ik weet natuurlijk ook wel dat dat niet automatisch betekent dat jullie maar tevreden moeten zijn.
Ik heb niet echt een duidelijke foto van mezelf geloof ik, zal eens gaan kijken. Heb er wel 1 in ondergoed maar die gaat niet online :+ die is voor mezelf, om te vergelijken :D

Net weer gesport en geloof dat ik toch wat omvang kwijt raak, mn sportbroek (net een maand oud) zakte bijna van mn kont :+

Heel verstandig!

Ik deed het op m'n oude telefoon ook, telkens foto's maken in ondergoed. Maar op die telefoon kon ik het verbergen en op mijn nieuwe telefoon wil dat niet meer :( Wel erg jammer...

MarlindeRooz

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:48

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:50

Maar die foto's heb ik ook niet op mijn mobiel _O-

Helaas heb ik een Samsung Galaxy S6 Edge... Daarvoor de S4... Dus wel gek...

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:04

Foto's maken in ondergoed wil ik ook wel eens doen, maar deze is met kleding. Van carnaval :') :')
Afbeelding
Ik ben nu al best slank, wil alleen nog een beetje het buikje wegtrainen met sporten.

Lijstje van vandaag is *kuch* erg goed *kuch*. Weinig slapen 's nachts in combinatie met vroeg opstaan is geen goede combi. Daarom erg veel gevreten.
O: twee boterhammen met speculoos crunchy en pure chocoladepasta en een kop thee.
T: water.
L: twee boterhammen met kip kerrie salade en hagelslag, volkoren cracker met hazelnootpasta en een sesamcracker met appelstroop en een beker melk.
T: soort smarties.
T: havermoutkoekjesdeeg en ander koekjesdeeg (gewoon wat snoepen, niet dat ik een heel deeg opeet :') )
T: drie zelfgemaakte havermoutkoekjes.
A: drie scheppen chili con carne.
T: stukjes zelfgemaakte havermoutkoekjes. En wss ook nog wat andere koekjes en een kop thee.
B: uur gestaan bij optocht, paard gepoetst, half uur gestapt op paard. Middag in de keuken gestaan om allerlei koekjes te bakken.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:18

Verbergen heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar ze zelf zo online gooien op bokt of bijv facebook, nee dat doe ik maar niet, ook niet in bikini trouwens :+ misschien als ik 20 kg lichter ben :')

Geen staande foto en ook niet erg charmant, maar het toont wel heel goed mn grootste problemen :')

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:29

Laura82 schreef:
Verbergen heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar ze zelf zo online gooien op bokt of bijv facebook, nee dat doe ik maar niet, ook niet in bikini trouwens :+ misschien als ik 20 kg lichter ben :')

Geen staande foto en ook niet erg charmant, maar het toont wel heel goed mn grootste problemen :')

[ [url=m/glyJgL.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://www.google.nl/search?q=fitness+ ... 59#imgrc=_

Misschien vind je dit leuk om te doen? Kost weinig moeite en zelf had ik er best wel veel profijt van wat betreft mijn buik (en vooral mijn muffin).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:30

Laura82 schreef:

Ik vind je prachtig, zo gelukkig op de foto!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:32

Emma wat lief van je <3

Janine, ik heb het overwogen (en doe ik nog steeds wel) maar ben er nog een beetje bang voor :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:35

Laura82 schreef:
Emma wat lief van je <3

Janine, ik heb het overwogen (en doe ik nog steeds wel) maar ben er nog een beetje bang voor :+

Bang voor een hoepel???

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:40

Voor de blauwe plekken die ik bij mensen gezien heb :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:42

Leuke foto juist Laura! :D
Ik vind jullie allemaal een mooi figuur hebben.

Janine, hoe lang doe je dat dan? Lijkt me zo saai worden na... Een minuut :')

Ik heb wel gewoon foto's in ondergoed op m'n telefoon maar das inderdaad voor mezelf. Snap het heel goed als mensen ze wel delen maar ik doe het zelf liever niet.

Ik was deze week ineens anderhalve kilo afgevallen, sinds vrijdag. Snap er niks van, hoewel ik vrijdag wel juist weer een halve kilo was aangekomen tov de week ervoor :+ Ik heb net even snel een foto gemaakt, hoewel ik echt net heb gegeten haha:

Afbeelding

Ik ben best tevreden al maar ben vooral heel benieuwd wat ik nog kan bereiken :)

Lijstje uiteindelijk:

O: 200 gram 0% vet Griekse yoghurt met 18 gram Whey en een banaan (origineel haha)
L: sandwich met pesto, kip en avocado en wat wortels met hummus
T (na sporten): 15 gram chocolate brownie whey met 250 ml melk en 150 gram wortels met 30 gram rode paprika humus <3
A: thai green kippensoep met een wit broodje met boter

B: halfuur krachttraining, ik wilde nog cardio doen maar m'n training was zo zwaar dat ik de auto niet eens normaal in kon dus heb maar even overgeslagen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:45

Laura82 schreef:
Voor de blauwe plekken die ik bij mensen gezien heb :')

Oooh dat is even doorzetten. Voor mij bijna 3 jaar geleden, maar ik heb het daarna nooit meer gehad. Ook niet als ik een half jaar niets heb gedaan.

Eulogy, wat een prachtig figuur! _/-\o_
Ik moet echt nodig weer beginnen :+ Maar meestal ongeveer een kwartier, 20 minuten... In de winter bij de tv met een korte afspeellijst op Youtube en in de zomer met de ipod op de oren in de tuin :P

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:51

Ik vind dat jullie allemaal een mooi figuur hebben! Mijn grootste probleem zijn mijn benen vind ik zelf. Mijn bovenbenen zijn echt dik en mijn kuiten ook. Mijn kuiten zijn heel hard omdat het allemaal spier is, maar mijn bovenbenen zijn nog lang niet strak.

O: cup a soup met een bruine boterham met kipfilet
M: drie kleine worstenbroodjes uit de oven
T: schaaltje chips
A: witte pasta met spekjes, champignons en ham

B: uur paardrijden
D: thee, water, Spa&Fruit light

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:21

Yanou hou op met me hoor. Prachtig mens <3
Ik ben aan de ene kant heel gelukkig met mijn figuur (slanke taille, grote borsten, grote billen) maar de cellulitis en vetjes die er nu bij komen kijken zijn niet zo leuk. Daarom train ik ook zo veel, in de hoop dat ik m'n billen nog een beetje in vorm kan houden maar toch kan afvallen
Mijn dagje voor vandaag:

O: 2 weetabix met melk en een scheutje honing
L: Een think thin eiwitreep en een cliff bar chocolate chip
A: Pasta met pesto, klein beetje courgette, parmezaan en pijnboompitjes
T: Een Rude Health sweet potato cacao bar (blegh, niet de moeite waard :+ )

Zit in totaal rond de 1800 volgens mij, maar heb de pasta aardig ruim gerekend. Hou het hier in ieder geval even bij.. Morgen sporten dus dan eet ik weer wat meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:31

Mooi dagje zeg Emma! :j

Ik wil juist eerst kijken wat er met mijn billen en benen gebeurd zonder te sporten. Ben bang dat ik alsnog enorme benen houdt. Had ik namelijk ook toen ik hockeyde. :x
En ik woon 3 hoog met flinke trappen zonder lift, dus billen trainen doe ik wel. 15+ trappen per dag is geen uitzondering.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:35

Bedankt Janine & Emma :* Ik ben momenteel ook echt al wel tevreden haha maar ik wil binnenkort echt gaan bulken dus eerst nog even wat vet kwijt :)

Net lijstje Emma! Je avondeten klinkt echt heel lekker <3
Marlinde, ik heb ook in verhouding echt forse benen en daar doe je niet zo heel veel aan in mijn ervaring. Vandaar dat ik ze dan maar liever gespierd heb, dan zijn ze tenminste breed voor een reden :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:36

Ja gewoon normaal gespierd blijven ze wel denk ik, aangezien ik alles op de fiets doe etc. :P

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:31

Wat ziet iedereen er goed uit zeg!
Ik ga nu geen foto plaatsen, schaam me een beetje haha. Totaal geen gezond weekend gehad: vrijdag hamburger, zaterdag pizza, zondag mcd, vandaag friet met snacks.. tussen de middag tosti / broodje met kipsatésalade.. ontbijt geen, behalve op zaterdag, toen luxe ontbijt met croissantjes etc omdat we in een hotel sliepen xD.
Het is echt niet te doen om volop te klussen en nog eens op je eten te letten Haha. Morgen verhuizen, hopelijk kan ik daarna de draad weer oppakken. Hopelijk heb ik genoeg gesjouwd/bewogen dat m'n gewicht niet te erg is toegenomen :o

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:49

Eulogy schreef:
Leuke foto juist Laura! :D
Ik vind jullie allemaal een mooi figuur hebben.

Janine, hoe lang doe je dat dan? Lijkt me zo saai worden na... Een minuut :')

Ik heb wel gewoon foto's in ondergoed op m'n telefoon maar das inderdaad voor mezelf. Snap het heel goed als mensen ze wel delen maar ik doe het zelf liever niet.

Ik was deze week ineens anderhalve kilo afgevallen, sinds vrijdag. Snap er niks van, hoewel ik vrijdag wel juist weer een halve kilo was aangekomen tov de week ervoor :+ Ik heb net even snel een foto gemaakt, hoewel ik echt net heb gegeten haha:

[ [url=m/XMd6ds.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben best tevreden al maar ben vooral heel benieuwd wat ik nog kan bereiken :)

Lijstje uiteindelijk:

O: 200 gram 0% vet Griekse yoghurt met 18 gram Whey en een banaan (origineel haha)
L: sandwich met pesto, kip en avocado en wat wortels met hummus
T (na sporten): 15 gram chocolate brownie whey met 250 ml melk en 150 gram wortels met 30 gram rode paprika humus <3
A: thai green kippensoep met een wit broodje met boter

B: halfuur krachttraining, ik wilde nog cardio doen maar m'n training was zo zwaar dat ik de auto niet eens normaal in kon dus heb maar even overgeslagen

Waaauuuw, wat heb jij een prachtig lichaam! Echt jaloersmakend gewoon _/-\o_
Ik voel mij nu echt een klein, dik propje haha :o

@ mjwb: Mijn kuiten ook, zucht, drama.. Ik pas geeneens normale laarzen omdat ze zo enorm gespierd zijn. Ik denk van bijna 15 jaar aan paardrijden. Soms krijg ik zelfs amper een normale spijkerbroek over mijn kuiten heen. Of Paardrijsokken, die zitten bovenaan ook vaak te strak.

En putjes en striae heb ik ook overal. En zo kan ik nog wel even doorgaan :Y)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:59

Er komen echt streeflichamen voorbij, ik wacht nog even met mijn foto's :')

Goed bezig iedereen!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 08:41

Yanou jij bent echt zo strak! Goals voor mij

Jullie zien er allemaal goed uit!

Het hoelahoepen is trouwens best te doen, muziek op en telefoon in de hand.
Kan dan tussendoor gewoon doelloos door instagram/app etc scrollen :+

Gisteren samen met de jongens uit huis gesport in het krachthonk. Vond het echt heel leuk!
Lijstje was wel een beetje anders geworden, avondeten was minder en als toetje na het sporten nog een stuk rijstevlaai gehad. Alsnog binnen mijn kcal doel van 1700 gebleven.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 09:14

Vandaag:
O: Havermoutpap met halfvolle melk
T: peer
L: soepje en broodje uit het restaurant (tijd tekort vanochtend :') )
T: worteltjes
A: onbekend (bij moeder)

B: veel lopen

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 09:18

Die foam roller is enkel om je spieren los te rollen, het kan wel helpen als je spieren vocht vasthouden misschien, maar anders zie ik daar niet echt in hoe die roller kan helpen om je benen gladder te krijgen :D

lijstje vandaag:
O: Overnight oats (banaan) + thee
T: Kiwi
L: Salade
T: Appel
A: Bloemkoolrijst met kip en appel

sport: wat wandelen met paard :)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:12

Wat leuk om een beeld te hebben bij iedereen! :) Ik zal eens kijken of ik binnenkort foto's kan maken.

The Cat: Ja dat dacht ik ook idd, toch hoor ik van meerdere dat striae ook minder werd. Maar nogmaals, heb er zelf geen ervaring mee haha.

Lijstje vandaag:
O: 150 gram alpro yoghurt vanille met 3 el zonnatura muesli
T: appel
L: 150 gram magere kwark met een banaan
T: 1 ei + 2 eiwit met wat tomaatjes gebakken
A: gegrilde kipfilet, prutje van tomaat, paprika, knoflook, ui, champignons :9
T: zakje MadeGood® Muesli Minis, halve smart bar

B: 5 km hardlopen, half uur krachttraining
D: Thee, water

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:16

Emmaa_ schreef:
Laura82 schreef:

Ik vind je prachtig, zo gelukkig op de foto!

Hier sluit ik mij bij aan :j