[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:07

Haha, ik heb er ook geen zin in, in die zin dat ik op zie tegen de pijn. Het wordt mijn eerste en weet dus ook niet wat ik kan verwachten.
Af en toe komen er ook weer twijfels omhoog. Ik weet wel zeker dat ik het mooi vind, vind de tekst ook nog steeds mooi, maar is een tattoo nou echt wat voor mij??

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:10

Dat had ik bij mijn eerste ook. Ik was echt superzenuwachtig. Ik ben steeds minder zenuwachtig, maar nog steeds heb ik dat als ik bij de shop kom dat de zenuwen toeslaan, tot het moment dat de naald erop gaat :+ Ik zou het wel met de artiest bespreken, dan kan hij/zij daar rekening mee houden.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 11:56

Bij elke tattoo die ik laat zetten heb ik de zenuwen :')
M'n eerste tattoo heb ik zelfs gehuild van de zenuwen haha.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:30

Ik was bij mijn eerste sessie ook heel zenuwachtig, bij de tweede en derde niet meer. Had ik beter wel kunnen zijn, want de eerste deed het minst pijn en bij de twee andere werd het alleen maar erger ;)

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 12:45

Bij mij is het de 5e, dus geen zenuwen ofzo, maar heb er gewoon niet echt zin in :+ heel raar

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:02

Ik ben wel wat nerveus, en twijfels die toeslaan :+ Maar dat had ik bij mijn eerste ook, alleen deze is een stuk groter.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:13

Ik mag de 28e weer, voor mijn 5e.. en ja, ook ik ben altijd weer zenuwachtig. Voornamelijk als ik naar de shop toe rij.. voor mij zijn het dan voornamelijk gezonde zenuwen, van die kinderlijke zenuwen. :D
Je wilt het heel graag, en bent dan ook erg benieuwd naar het eind resultaat.. wordt het uiteindelijk zoals het in mijn hoofd zat.. dat soort dingen.
Het is nog nooit tegen gevallen.. het eind resultaat dan.. de pijn viel wel eens tegen. :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:18

Ik had er ook heel veel zin in, maar vooral in dat het klaar was haha. Het was ergens zo fijn geweest als ik gewoon naar binnen zou kunnen gaan en vijf minuten later weer helemaal klaar naar buiten O:)

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:20

Jibbel schreef:
Haha, ik heb er ook geen zin in, in die zin dat ik op zie tegen de pijn. Het wordt mijn eerste en weet dus ook niet wat ik kan verwachten.
Af en toe komen er ook weer twijfels omhoog. Ik weet wel zeker dat ik het mooi vind, vind de tekst ook nog steeds mooi, maar is een tattoo nou echt wat voor mij??

Dat had ik ook... Ik kwam daar... ging zitten.. zegt meneer: " Heb je parkinson, heb je 't koud, of ben je gewoon doodzenuwachtig?"

:')

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 13:23

Balou: knap hoor! Benieuwd als je sleeve af is!

Ik moet nog 4 maanden wachten, heb er superveel zin in, maar ook die gezonde zenuwen :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:03

Ja die zenuwen heb ik ook, idd vanaf het moment dat ik de afspraak maak. Dan zakt dat weer een beetje weg tot een paar dagen van tevoren en dan begint het weer. Gelukkig is dit nu mijn tweede en het is niet op mn ribben, maar op mn schouderblad. Ik verwacht dat dat wel minder pijn zal doen. Daarbij wordt deze kleiner en ik weet nu wat me te wachten staat. Al met al heb ik er dus vooral heel veel zin in en zie ik er amper tegenop.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:04

Wat vinden jullie van deze shop?

http://www.studioremi.nl/tattoo/gallery

Ik woon nu tijdelijk in Utrecht en loop regelmatig langs deze shop. En dan kriebelt het heel erg om weer een tattoo te laten zetten.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:16

Persoonlijk spreekt zijn stijl me niet zo aan, maar smaken verschillen uiteraard!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:36

Hm ik vind vooral de tattoos in kleur niet zo netjes gezet en alle andere tattoos spreken me eigenlijk ook niet aan. Ik zou het niet aan durven.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 15:54

Te kleine gallerij en naar mijn smaak ook geen nette tattoo's. Sowieso ben ik geen fan van de stijl, maar ik vind het werk wat ik nu zie geen 'Go' om er iets te laten zetten. Je hebt de Ink Society ook hier in de binnenstad zitten, die maken een stuk netter werk.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:30

Jibbel schreef:

Gaat wel weer over.
En dan wil je er nog één.

En nog één.

En nog één.

Ah well :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:33

Courses schreef:
Te kleine gallerij en naar mijn smaak ook geen nette tattoo's. Sowieso ben ik geen fan van de stijl, maar ik vind het werk wat ik nu zie geen 'Go' om er iets te laten zetten. Je hebt de Ink Society ook hier in de binnenstad zitten, die maken een stuk netter werk.

Precies wat ik ook wilde zeggen :o

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:36

Jibbel schreef:

Op zien tegen de pijn gaat echt averechts werken. Ik weet niet wat je laat zetten en hoe lang, maar mijn eerste was een zit van 4.5 uur. Het gaat sowieso pijn doen, one way or another. Als je je gewoon mentaal goed voorbereid (ik ga door de grond heen, het gaat echt extreem veel pijn doen) kan het alleen maar mee vallen. Door de juiste mindset ben ik ook zingend door mijn sternum piece heen gegaan, wat een van de pijnlijkste plekken is om iets te laten zetten (en dat was m'n tweede :+ )

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:30

Ja helemaal mee eens courses! Mijn eerste was dus op mn ribben en ik ging erheen met het idee dat het èn heel veel pijn ging doen èn dat het heel lang ging duren. Daardoor was de pijn goed te doen, pas het laatste uur (van de 4) had ik er moeite mee.
Je moet ook wel gewoon realistisch zijn, ze gaan nou eenmaal met een naald in je huid... that hurts

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:04

Ik vind het vooral weer eng omdat het zo definitief is :Y) Ook omdat deze een stuk groter is en op een zichtbare plek.
Werd vanmiddag gebeld dat er een uitvaller was en het ook komende dinsdag kon, hallo stress :')

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 21:51

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 22:11

Ik twijfelde ook aan die shop. Het is er ook nooit druk. Mijn eerste heb ik bij Tattoo palace laten zetten. Daar ben ik erg tevreden over. Denk dat ik dan toch daar weer heen ga.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 07:33

_Rianne_ schreef:
https://liquidsky.nl

Mag ik jullie mening vragen over deze shop?

Esmee is mijn artiest! Werkt heel fijn en zet strakke lijnen! :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 09:30

Courses schreef:
Jibbel schreef:

Op zien tegen de pijn gaat echt averechts werken. Ik weet niet wat je laat zetten en hoe lang, maar mijn eerste was een zit van 4.5 uur. Het gaat sowieso pijn doen, one way or another. Als je je gewoon mentaal goed voorbereid (ik ga door de grond heen, het gaat echt extreem veel pijn doen) kan het alleen maar mee vallen. Door de juiste mindset ben ik ook zingend door mijn sternum piece heen gegaan, wat een van de pijnlijkste plekken is om iets te laten zetten (en dat was m'n tweede :+ )

Ik krijg hem in m'n zij, op mn ribben zeg maar. En ik ben ook nog eens behoorlijk bottig daar. Ik ga pijn krijgen..

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 09:39

Pijn doet het toch.. zoals mijn tattooartiest zegt..
Mijn 1 na laatste was een zit van 4 uur.. heb toen wel een beetje vals gespeeld. Heb van te voren paracetamol in genomen en ben aan de appelsap gegaan.. (wat schijnt te helpen) Zit ook altijd aan de dextro's, aangezien mijn suiker nogal eens wisselend is bij dit soort pijnlijke dingen.
De eerste 3 uur waren goed te doen, het laatste uur had ik het pittig.. andere tattoo's waarvoor ik ongeveer 1 tot 2 uur moest zitten waren ook goed te doen.

Ik denk vaak ook altijd: Pijn doet het toch.. probeer me daar dan ook niet druk over te maken. Je kan er toch niets aan veranderen. De pijn ben je al snel weer vergeten en dan wordt de volgende waarschijnlijk alweer gepland. :+