Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Haha, ik heb er ook geen zin in, in die zin dat ik op zie tegen de pijn. Het wordt mijn eerste en weet dus ook niet wat ik kan verwachten.
Af en toe komen er ook weer twijfels omhoog. Ik weet wel zeker dat ik het mooi vind, vind de tekst ook nog steeds mooi, maar is een tattoo nou echt wat voor mij??
Jibbel schreef:Haha, ik heb er ook geen zin in, in die zin dat ik op zie tegen de pijn. Het wordt mijn eerste en weet dus ook niet wat ik kan verwachten.
Af en toe komen er ook weer twijfels omhoog. Ik weet wel zeker dat ik het mooi vind, vind de tekst ook nog steeds mooi, maar is een tattoo nou echt wat voor mij??
Courses schreef:Te kleine gallerij en naar mijn smaak ook geen nette tattoo's. Sowieso ben ik geen fan van de stijl, maar ik vind het werk wat ik nu zie geen 'Go' om er iets te laten zetten. Je hebt de Ink Society ook hier in de binnenstad zitten, die maken een stuk netter werk.
Courses schreef:Jibbel schreef:Haha, ik heb er ook geen zin in, in die zin dat ik op zie tegen de pijn. Het wordt mijn eerste en weet dus ook niet wat ik kan verwachten.
Op zien tegen de pijn gaat echt averechts werken. Ik weet niet wat je laat zetten en hoe lang, maar mijn eerste was een zit van 4.5 uur. Het gaat sowieso pijn doen, one way or another. Als je je gewoon mentaal goed voorbereid (ik ga door de grond heen, het gaat echt extreem veel pijn doen) kan het alleen maar mee vallen. Door de juiste mindset ben ik ook zingend door mijn sternum piece heen gegaan, wat een van de pijnlijkste plekken is om iets te laten zetten (en dat was m'n tweede)