Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blubblabhoi schreef:Hoe bevalt de Estée Lauder Kyrseltje?
Ben aan het denken om hem vanmiddag ook te halen i.v.m. de korting
DnT schreef:Overigens vind ik je wenkbrauwen zo al wel echt stukken mooier dan hoe je ze eerst had!
_Friemel schreef:Eight, ik zou de bocht onderin niet zo vol tekenen als je snapt wat ik bedoel![]()
Ik ben blond en heb hele lichte wenkbrauwen, ik gebruik juist een iets donkerder product omdat je anders duidelijk ziet dat het getekend is. Ik heb de browdefiner van anastasia in blonde! Als ik die een kwartslag draai tekent ie zachterIk heb dezelfde kleur wenkies als jou (ietsie lichter zelfs) denk dat dit ook echt een goede voor jou zou zijn als je weer blond bent
elkee schreef:Ik heb ook bijna geen wenkbrauwen. Teken ze altijd, al sinds mn 15e. Ik vind het juist fijn, want daardoor kan ik de vorm zelf bepalen
Als ik een bitchface wil teken ik bitch wenkbrauwen, als ik een open blik wil teken ik iets 'vriendelijkere' brows haha.
Ik vind je wenkbrauwen inderdaad iets too much Eight. Ik vind je blonde lichtere wenkies mooier. Staat meer bij je style.
En Lino, ik ben fan van je.
Ies_ schreef:Ik herken je wenkbrauw struggles echt enorm Eight! Van mezelf heb ik min of meer geen wenkbrauwen, gewoon echt spierwit (net als mijn haar) en ik heb het ook al een aantal jaar zo donker. Zou best wat minder willen, maar je raakt er zo aan gewend. Echt stomme dingen die wenkbrauwen.
Even gauw een foto met een prachtig werkshirt![]()
[ [url=m/x9oubS.jpg]Afbeelding[/url] ]