Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Ontvet je de nagel wel goed? Laat je de nagelriemen vrij van lak? Soms helpt een goede basecoat. Gebruik je wel een topcoat? Niet alle gel lak blijft goed zitten zonder een goede topcoat.
nikilover schreef:Yenni schreef:Met mijn Pink gellac gebruik ik primer omdat het anders los laat maar mijn lak blijft echt geen 2 weken zitten. Hij laat los aan de achter kant bij de nagelriemen. Iemand tips? Vaak haal ik 1 week nog niet..
Heb je een stappenplan en een foto van een net gelakt setje?
Yenni schreef:[quote="nikilover
Remark schreef:Ik heb sinds kort een topcoat van sally hansen (kon de aanbieding niet weerstaan) en ben er echt niet blij mee. Het is de argan oil topcoat.
Elke keer als ik hem gebruik lijkt het alsof hij mijn kleurlaagje aantast.
De eerste keer dacht ik ooh mijn kleurlaag is nog niet droog, maar dat is het dus niet. Je moet dus een dikke laag doen want anders krijg je strepen. Echt flut!
Cer schreef:Oeh die lichtblauwe lak, wat een goeie kleur![]()
Ik heb net weer de base gel vervangen, en een gellak gedaan. Besluit ik op t laatste moment met Mn domme hoofd iets met glitters te doen maar geen idee hoe dat moet natuurlijknu zit er een soort schuur rand langs Mn nagels omdat die glitters erop liggen. T moet waarschijnlijk in de gel ofzo ipv in de lak. Rete irritant, morgen gaat t eraf denk
[ [url=m/SPKhDS.jpg]Afbeelding[/url] ] iemand enig idee wat je ermee moet?
Yenni schreef:nikilover schreef:
Mijn vollegorde is:
-nagelriemen terug duwen
-in vorm vijlen
-op ruwen
-ontvetten
-primer 10 sec
-base2 15 sec
-kleur 1 min
-kleur 1 min
-shine 2 min
[ [url=m/9A01Do.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerste keer gellac gezet.
c_alsemgeest schreef:laag blanke lak er overheen? dan komt het er meer 'in' te zitten?
nikilover schreef:Hmm de stappen zijn gewoon goed. Ik zie wel dat de lak terug getrokken is, maar dat is op de toppen.
Heb je dunne/beschadigde/flexibele nagels? Was jij het niet die pas zei de nagels wat had beschadigd met afhalen? Dat was voor mijn gellak echt funest namelijk.
Als dat zo is kun je proberen 2 of 3 laagjes base te gebruiken en deze 20 seconden uitharden.