Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:01

Ben redelijk fris en fruitig wakker geworden, onverwacht! Maar blijf toch nog ff liggen...... Extra vrije dag dus moet er van genieten!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:04

Ik vind dat je echt veel te weinig eet Ssenna.
En als je wel een shake kan ontbijten, waarom dan geen smoothie? Lekker wat fruit met yoghurt en eventueel wat andere dingen die je lekker vind er doorheen. Of wat Optimel peer/caramel met een appel, een peer en wat kaneel, echt lekker is dat! :9

Voor jou zou een smoothie ook een optie kunnen zijn Joanne, je kan het allicht eens proberen.

Hoeveel calorieën je baco heeft hang af van je samenstelling qua bacardi en cola. Op http://www.valtaf.nl kan je dat wel zien. Ik denk dat je schrikt. :D

Joanne1987

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:06

Ja kan niet tegen dat gevoel in m'n mond, ik weet heg klinkt echt super belachelijk :o

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:07

Dat heb ik nog nooit gehoord :D En heb je dat al altijd gehad? En bij alle soorten eten?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:08

Welk gevoel?
In een smoothie is fruit heel anders dan een hap van een stuk fruit. Een soort van fruitige milkshake.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:09

Dat heb ik met sommige dingen ook hoor Joanne. Kan het nog zo lekker smaken, maar soms heeft iets een bepaalde structuur en dan vind ik het zoo smerig dat ik het echt graag gelijk uit wil spugen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:10

Ja, alleen als kind in mindere mate en onbewuster
Ik weet ook niet waar het vandaan komt, ik probeer nu wel echt m'n best te doen...

Die structuur idd en het geluid en gevoel ban het kauwen... Brrrr

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 10:17

Ik kijk maar niet naar de calorieen denk ik...... Als vriendlief zo weg is maar ontbijten en naar stal. Kan ik vanmiddag thuis sporten!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:03

Zo, mijn een-na-laatste dag zit erop. :D

Zelf kan ik echt alles eten en ik vind ook bijna alles lekker. Kan me heel slecht voorstellen hoe dat dan moet zijn, dat je daar niet tegen kan.. Hopelijk gaat het steeds ietsje beter in ieder geval!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:16

Stral; Allez ? :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:17

Vanmiddag eerste keer level 3! Ik hoop zo dat er geen burpies inzitten en minder planks.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:19

Diane_ schreef:
Zelf kan ik echt alles eten en ik vind ook bijna alles lekker. Kan me heel slecht voorstellen hoe dat dan moet zijn, dat je daar niet tegen kan.. Hopelijk gaat het steeds ietsje beter in ieder geval!

Idem. Ik ben opgegroeid met het motto: eten wat de pot schaft, niet zeuren! Dus ik eet alles zonder mokken, ook dingen die ik niet lekker vind.
Ik denk dat het belangrijk is gewoon te proberen steeds! Is het een idee om er gewoon op te kauwen en te wennen aan de smaak, om het vervolgens uit te spugen? Het kan een tussenstap zijn naar het gewoon eten ervan.

Vandaag druk dagje: 14 km fietsen, level 3 ripped en een level 2 shredje erna ergens. Zin innn *\o/* En ja, ik tel calorieën. Maar dat is om mezelf een rem aan te leren. Vroeger at ik zo een GROTE zak snoep van de Kruidvat leeg (a 3000 kcal, kwam ik achter) en een zak chips (tussen 2000 en 4000 kcal). Nu eet ik braaf 5 snoepjes of 15 gram nootjes. Gematigdheid is een deugd :)

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:20

Zo, heb net 2 dagen level 2 achter de rug.. Ik vind het ZWAAR!

Ik kan gewoon niet opdrukken, wat een drama. En ik zweet me het ongans, als ik aan het laatste blok cardio begin denk ik dat ik doodga, ik hoop dat het snel makkelijker word. Geen spierpijn, dat dan weer niet...

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:22

NeverGiveUp schreef:
Stral; Allez ? :')

Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'? :') Of lach je mij nu gewoon uit? :')

Zitten er in level 2 nog steeds push-ups? -O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:25

Zijn er hier nog meer mensen die dat schema volgen die door Jilian gemaakt is? :) Daarin doe je alle levels van de 30 day shred, banish fat en no more trouble zones afwisselend.

Ik vind 'm best zwaar :=

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:27

Ik had vroeger ook wat jij had Joanne, met gehakt... Maar toen was ik echt heel jong :j Gelukkig nu geen last meer van

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:28

Er zitten veel planks in level 2, ik doe dan ook niet opdrukken maar gewoon in plank positie en zak tot halverwege

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:28

Aranel schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die dat schema volgen die door Jilian gemaakt is? :) Daarin doe je alle levels van de 30 day shred, banish fat en no more trouble zones afwisselend.

Elke dag een andere?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:29

Stral schreef:
Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'? :') Of lach je mij nu gewoon uit? :')

Denk dat ze dacht dat je alles verkeerd schreef.. :P
Maar deze allez spreek je uit als alléé! :)) Goeie woordgrap!

Ik krijg fruit/groente ook amper weg hoor.. := Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit......... %) Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten :=

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:31

Achteruit eten???

Jeuk in je mond :D Zo grappig (ik ging weer allez typen :') )

Allez is op zen Frans, is dialect hier, en als Belgje leunt dat aan tegen het Frans hier ;) Vandaar dus de schrijfwijze zeker? Nog nooit over nagedacht ofzo :P

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:31

Kel2004 schreef:
Aranel schreef:

Elke dag een andere?

Oeh waar kan ik die vinden?

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:32

Sok schreef:
Stral schreef:

Denk dat ze dacht dat je alles verkeerd schreef.. :P
Maar deze allez spreek je uit als alléé! :)) Goeie woordgrap!

Ik krijg fruit/groente ook amper weg hoor.. := Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit......... %) Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten :=

Jeuk klinkt in mijn oren meer als een allergie :j En heel veel fruit soorten komen uit dezelfde allergeen 'familie'

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:33

Il ben ook allergisch, en heb een hekel aan pitjes in fruit haha ik ontleed alles voor ik het opeet!
Zit nu braaf aan een bakje muesli met magere yoghurt en bosbessen...... Laat ontbijt!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:35

Stral schreef:
Achteruit eten???

Jeuk in je mond :D Zo grappig (ik ging weer allez typen :') )

Allez is op zen Frans, is dialect hier, en als Belgje leunt dat aan tegen het Frans hier ;) Vandaar dus de schrijfwijze zeker? Nog nooit over nagedacht ofzo :P

Ik dacht het even subtiel te beschrijven zo op de vroege ochtend.. :') Maar bedoel dus overgeven..

Neeeeeee niet grappig.. := Echt een heel naar gevoel, aangezien ik er ook niet bij kan!

Kel2004 schreef:
Sok schreef:
k krijg fruit/groente ook amper weg hoor.. := Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.

Jeuk klinkt in mijn oren meer als een allergie :j En heel veel fruit soorten komen uit dezelfde allergeen 'familie'

Zou me niet verbazen... ^) Ben best gevoelig qua voedsel, dus dit kan er ook nog wel bij..

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 11:39

Ik denk blijkbaar nog niet goed na zo 's ochtends, juist ja, logisch :D

Ik heb geen echte overgeefreflex, raar hoe dat van mens tot mens kan verschillen, teveel bij mijn paarden gezeten misschien :+ Maar echt, tegen dat ik overgeef moet het al heel erg zijn, 2x gehad laatste 15 jaar ofzo...