Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En heb je dat al altijd gehad? En bij alle soorten eten? 
Diane_ schreef:Zelf kan ik echt alles eten en ik vind ook bijna alles lekker. Kan me heel slecht voorstellen hoe dat dan moet zijn, dat je daar niet tegen kan.. Hopelijk gaat het steeds ietsje beter in ieder geval!
En ja, ik tel calorieën. Maar dat is om mezelf een rem aan te leren. Vroeger at ik zo een GROTE zak snoep van de Kruidvat leeg (a 3000 kcal, kwam ik achter) en een zak chips (tussen 2000 en 4000 kcal). Nu eet ik braaf 5 snoepjes of 15 gram nootjes. Gematigdheid is een deugd
Gelukkig nu geen last meer van Stral schreef:Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'?Of lach je mij nu gewoon uit?
Zitten er in level 2 nog steeds push-ups?
Goeie woordgrap!
Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
Zo grappig (ik ging weer allez typen
)
Vandaar dus de schrijfwijze zeker? Nog nooit over nagedacht ofzo
Sok schreef:Stral schreef:Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'?Of lach je mij nu gewoon uit?
Zitten er in level 2 nog steeds push-ups?
Denk dat ze dacht dat je alles verkeerd schreef..![]()
Maar deze allez spreek je uit als alléé!Goeie woordgrap!
Ik krijg fruit/groente ook amper weg hoor..Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit.........Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
En heel veel fruit soorten komen uit dezelfde allergeen 'familie' Stral schreef:Achteruit eten???
Jeuk in je mondZo grappig (ik ging weer allez typen
)
Allez is op zen Frans, is dialect hier, en als Belgje leunt dat aan tegen het Frans hierVandaar dus de schrijfwijze zeker? Nog nooit over nagedacht ofzo
Maar bedoel dus overgeven..
Echt een heel naar gevoel, aangezien ik er ook niet bij kan! Kel2004 schreef:Sok schreef:k krijg fruit/groente ook amper weg hoor..Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit.........Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
Jeuk klinkt in mijn oren meer als een allergieEn heel veel fruit soorten komen uit dezelfde allergeen 'familie'
Ben best gevoelig qua voedsel, dus dit kan er ook nog wel bij.. 
Maar echt, tegen dat ik overgeef moet het al heel erg zijn, 2x gehad laatste 15 jaar ofzo...