Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diane_ schreef:Zelf kan ik echt alles eten en ik vind ook bijna alles lekker. Kan me heel slecht voorstellen hoe dat dan moet zijn, dat je daar niet tegen kan.. Hopelijk gaat het steeds ietsje beter in ieder geval!
Stral schreef:Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'?Of lach je mij nu gewoon uit?
Zitten er in level 2 nog steeds push-ups?
Sok schreef:Stral schreef:Allez ja, neen? Da's spreektaal hier, zo van 'komaan, allez'?Of lach je mij nu gewoon uit?
Zitten er in level 2 nog steeds push-ups?
Denk dat ze dacht dat je alles verkeerd schreef..![]()
Maar deze allez spreek je uit als alléé!Goeie woordgrap!
Ik krijg fruit/groente ook amper weg hoor..Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit.........Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
Stral schreef:Achteruit eten???
Jeuk in je mondZo grappig (ik ging weer allez typen
)
Allez is op zen Frans, is dialect hier, en als Belgje leunt dat aan tegen het Frans hierVandaar dus de schrijfwijze zeker? Nog nooit over nagedacht ofzo
Kel2004 schreef:Sok schreef:k krijg fruit/groente ook amper weg hoor..Met groente dwing ik mezelf nog om het te eten, dat gaat wel.
Maar fruit.........Van het meeste fruit krijg ik enorme jeuk in m'n mond en achter in m'n keel en met sommige soorten moet ik spontaan.. euh.. achteruit eten
Jeuk klinkt in mijn oren meer als een allergieEn heel veel fruit soorten komen uit dezelfde allergeen 'familie'