[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:46

wollie2004 schreef:
Ja indd, ik hoor ook vaker dat ze worden gegeten voor het hardlopen ofzo (meestal wel alleen met wedstrijden) nog nooit geprobeerd eigenlijk..

Ik wilde er ook nooit aan mijn mijn instructrische zei probeer het maar eens,
En ik merk als je het ee halfuurtje van tevoren eet dan heb je met een beetje meer.
E na de tijd heb ik een veel meer voldaan gevoel :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:34

Ach jee, sterkte Zilfstar. :(:)
De groene smoothie ziet er lekker uit.
Die optimel zal niet slecht voor je zijn wat betreft kcal en zo, maar let wel op dat er veel aspartaam in zit. Maar da's weer een andere discussie.
Leuk om te lezen dat jullie zo fanatiek sporten. :) Ik ging maandag al bijna tegen de vlakte na een paar rondjes in het mulle zand van de bak, snapte niet echt waar het aan lag want zo slecht is me conditie ook weer niet.
Ik ben vanmiddag naar de stad geweest en heb gaatjes laten schieten bij de juwelier. :D Dat wou ik al maanden en nu eindelijk was het zover. En mn hemd en ding er overheen :') is nieuw. Aanschouw...

http://i45.tinypic.com/jz9y5d.jpg
http://i49.tinypic.com/11biw43.jpg
Dus sinds een paar uur gaatjes in me oren:
http://i46.tinypic.com/14tgr8.jpg

Al het bovenkleding is maat S, yay. En en en heb ook nog een korte broek gekocht. Niet een héél korte maar gewoon boven me knie. Maat 34 en ik draag het nu :') :') :') vond het wel een goeie grap, ik pas geen 36 qua broeken. Maar goed had er maar één en die is 46, valt van me kont af.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:43

Zilfstar heel veel sterkte! :(:)

Oei negerzoen, lijkt me niet prettig, ook sterkte met je rug!

De groene smoothie zag er trouwens erg lekker uit!

Hannahaapje leuke kleren, staat leuk! Evenals de oorbellen. :D

Tot nu toe heb ik een goede dag maar oh wat heb ik een trek in ongezonde dingen, vanavond eten we ook nog eens onderweg dus ik hoop op iets van la place waar ze ook salade hebben.
Laatst bijgewerkt door Naoom_ op 17-04-13 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:43

wollie2004 schreef:
Ja indd, ik hoor ook vaker dat ze worden gegeten voor het hardlopen ofzo (meestal wel alleen met wedstrijden) nog nooit geprobeerd eigenlijk..

mijn dochter eet ze met zwemwedstrijden.
gaan er meestal 2 mee

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:44

hannahaapje schreef:
Ach jee, sterkte Zilfstar. :(:)
De groene smoothie ziet er lekker uit.
Die optimel zal niet slecht voor je zijn wat betreft kcal en zo, maar let wel op dat er veel aspartaam in zit. Maar da's weer een andere discussie.
Leuk om te lezen dat jullie zo fanatiek sporten. :) Ik ging maandag al bijna tegen de vlakte na een paar rondjes in het mulle zand van de bak, snapte niet echt waar het aan lag want zo slecht is me conditie ook weer niet.
Ik ben vanmiddag naar de stad geweest en heb gaatjes laten schieten bij de juwelier. :D Dat wou ik al maanden en nu eindelijk was het zover. En mn hemd en ding er overheen :') is nieuw. Aanschouw...

http://i45.tinypic.com/jz9y5d.jpg
http://i49.tinypic.com/11biw43.jpg
Dus sinds een paar uur gaatjes in me oren:
http://i46.tinypic.com/14tgr8.jpg

Al het bovenkleding is maat S, yay. En en en heb ook nog een korte broek gekocht. Niet een héél korte maar gewoon boven me knie. Maat 34 en ik draag het nu :') :') :') vond het wel een goeie grap, ik pas geen 36 qua broeken. Maar goed had er maar één en die is 46, valt van me kont af.

ik hoop na de zomer maat 40 aan te kunnen

hannahaapje

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:51

Naoom als je je wensen even vertelt aan de reisgenoten kun je vast langs la place. :P Want net als salades kun je ook patat en hamburgers e.d. eten dus voor ieder wat wils. En anders word het mcdonalds :')
Succes Dipstaartje.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:07

Toch nog 800 gram eraf! =) .. Nu - 10.8

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:08

poeh, even kort bericht, vanavond ga ik bijlezen.

Day 5 of shred completed 8-)
En ik begin het zelfs al een (inimini) beetje te merken! :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:36

Winner91 schreef:
Toch nog 800 gram eraf! =) .. Nu - 10.8

*\o/*

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:53

Hier na een fikse griep en de begin aan een nieuwe studie ook weer gewend. Inmiddels bewust meer fruit aan het toevoegen. Verder het sporten weer opgepakt. Ik ben begonnen met het minderen van brood eten omdat ik erg gevoelig ben voor koolhydraten als dikmaker. In ruil hiervoor eet ik in de ochtend een kommetje havermout smiddags een zelfgemaakte fruit smoothie en savonds (afgewogen) wat de pot schaft. In de tussentijd ben ik eindelijk weer wat agevallen niet veel maar het is een begin!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:03

Zilfstar, sterkte :(:)

Bonjoy, he dat ziet er best lekker uit zeg :D Enneh, goed bezig meid!

Mandy, misschien kun je de oefeningen wat aanpassen voor je knieën?

Monique, jammer dat je niet blijft maar ik kan het me wel voorstellen.. sterkte met alles meis en we
houden contact via FB he <3

Dankje Mootje :D

avaluna schreef:
Zit even in de meeleesstand en ben even zwaar jaloers dat jullie wel lekker kunnen sporten e.d. ;) -O-

Ik mag ook niet sporten maar vanaf 13 mei wel weer gelukkig.. ik wandel nu veel en ga wel is fietsen op de hometrainer :), of mag jij dat ook niet? :(:)

Hannahaapje, wat vervelend dat je ineens tegen de vlakte ging :(:), heb je dat vaker? Misschien is je
bloed(suiker) laten controleren?

Je gaat lekker Winner :D!

_Tarzan, super!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:15

Ik lees elke keer braaf mee, maar stop even met het dieten en reageren.
Momenteel echt te druk met mijn studie, moet bepaalde deadlines halen en heb veel projectdagen.
Daardoor totaal geen tijd om te sporten of met eten bezig te houden. Natuurlijk hou ik het wel in de gaten, niet te gek doen, maar stop even met alles om mij volledig te kunnen focussen op school.

voor een ieder: succes, je kan het! :D

:evaw:

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:19

Zilfstar :(:)
Dame :(:)
Winner & Tarzan :):)

Ik had vanmiddag mijn weegafspraak
De stand vanaf 14 feb is nu -10,5

Ga toch nog maar even door met shaken :))

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:23

Goed bezig Mandy!

Kan me voorstellen dat je het erg druk hebt SdaphneS, heel goed dat je nog wel op let :)!

Klein vraagje. Vanmiddag had ik 2 wraps (voor mij 2 en voor mijn moeder 2) gemaakt, met een dun laagje light roomkaas (16 kcal) + komkommer, tomaat en een gekookt ei. Is dit 'gezond'? Ik bedoel dus eigenlijk de wraps.. kun je dat zien als een soort brood vervangend iets?

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:25

Goede vraag, want bij ons staan ook wraps op het menu vanavond!
Volgens mij is het wel een soort brood vervanger. Je hebt ook meergranen wraps, die zijn gezonder dan de standaard witte wraps. :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:27

SdaphneS schreef:
Goede vraag, want bij ons staan ook wraps op het menu vanavond!
Volgens mij is het wel een soort brood vervanger. Je hebt ook meergranen wraps, die zijn gezonder dan de standaard witte wraps. :)

Ja precies, volgens mij kan het ook prima als vervanger voor een keertje :) maar ik twijfelde toch ergens haha :) bedankt!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:34

Even mijn lieve paard met jullie delen hoor, hij is nu bijna 2 en begint eindelijk prachtigmooi te worden, vind ik dan :D

Het filmpje is ook echt fijn!

http://youtu.be/n3epTvUQlOA

Afbeelding

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:10

Goede vraag van de wraps, zou het niet weten. Zit daar stiekem niet nog aardig wat vet in?
Negerzoen: Balen joh, beterschap!
Bonjoy: Ziet er lekker uit, al lust ik geen spinazie hihi
Roggebrood vind ik ook altijd wel lekker, doe er meestal gewoon een laagje boter op.
Zuivel drink ik eigenlijk helemaal niet, vind het helemaal niet lekker..
Liespower94: Wat doe je precies met bootcamp, klinkt wel uitdagend!

Vandaag is best goed gegaan, moet alleen zo opletten met het avondeten dat ik niet snel nog een extra schep neem.. 't is ook allemaal zo lekker.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:16

Even ter vergelijking met brood:

1 stuks tortilla wraps (ongevuld) bevat:
Energie 190 kcal
Vet 4,2 g
Verzadigd vet 0,8 g
Eiwit 5,7 g
Koolhydraten 31,5 g
Vezels 1,8 g

1 snee volkoren pompoenpittenbrood bevat:
Energie 89 kcal
Vet 1,9 g
Verzadigd vet 0,4 g
Eiwit 4,9 g
Koolhydraten 11,7 g
Vezels 2,7 g

Zit dus wel meer vet, eiwit en koolhydraten in. Maar of dat nu perse slecht is durf ik niet te zeggen?

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:14

Zo ik ben er weer en nu op de laptop, dus kan ik ook op iedereen reageren!

Jastiehorse, jammer dat je motivatie kwijt bent, maar kom op meid ook jij kunt het!
Inepeet, welkom!
Amytj, bedankt voor je uitleg over de jeneverbesolie!
Leuk trouwens dat je ook werkt bij de AH op de broodafdeling, ik ook 12u in de week, op dinsdag moet ik opstarten (van 6 tot 15u) dus dan ben je echt de hele dag ‘nt rennen haha, ik weet hoe het is!
You go girl :D
Brandnetel heb ik in de tuin gekweekt dus ga die maar eens plukken :Y)
Noa, tips wat eten betreft laat ik aan anderen over, wel vervelend dat je honger hebt!
Denice, hier hetzelfde probleem, dus maar flink sport erbij ‘nt doen!
Mooi paardje heb je daar zeg, leuk! Wat is het voor iets?
Winner, tsja naar zo’n reclames moet je ook niet kijken, daar wordt iedereen jaloers van :+
Is het gelukt met het nieuwe zadel? En ja ik stond nog haha, had een heel voldaan gevoel gisteren :D
Madeira, ik denk dat je vanzelf op een gewicht komt en denkt hier voel ik mij prettig bij! :)
Liespower, groene thee met citroen vind ik ook lekker, alleen jammer dat meer mensen op mijn werk dat drinken dus hij bijna altijd op is :(
Dame, heel veel sterkte :(:), lijkt mij echt vreselijk dus heel begrijpelijk dat je geen zin had in internet ed!
Wollie, dat vind ik dus ook van muntthee bah vind het al naar tandpasta ruiken laat staan drinken :x
Wat is het voor avondeten geworden? :D
Mootje, geen migraine, goed bezig dus, toppie :D Enne, succes met Jillian :P
Zilfstar :(:)
Negerzoen, door de rug gegaan, klinkt als een slecht voorteken :')
Bonjoy, ziet er lekker uit :9 en die peterselie peer klinkt ook lekker, hoe maak je die?
En goed bezig dus, top! Hoe gaat het nu met het niet meer shaken?
Ava, kop op :(:)
Hannah, je ziet er goed uit meid :D
Naoom, succes met gezond eten! :=

En zelf ben ik vandaag naast de shred dag 5 nog een ronde gaan hardlopen, paard heb ik vrij gegeven vandaag en had geen voldaan gevoel dus maar gaan hardlopen met de hond (die me op een gegeven moment niet meer bijhield, arm beest :'))
Nu ik meer sport motiveert het ook echt weer om niet te snaaien tussendoor dus voor mij werkt dit! :D
Al gaat mijn gewicht maar niet omlaag haha maargoed dat komt wel :j

Wollie, thnx voor het zuurvlees <3 Laat je even weten hoe het smaakte?
Enne thnx over mijn paardje en mij <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:16

Volgens mij gebruik ik TE veel smiley's :')
Maargoed ik barst nu ook weer van de energie na het hardlopen :):)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:39

Niet heel veel tijd om te reageren :o , maar probeer wel bij te lezen

Mooie resultaten overal :)

herkenbaar Tarzan.. sporten maakt je even moe, maar geeft daarna energie
en idd, als je weet wat je verbrand vind je het ook weer zonde om je moeite teniet te doen met verkeerd eten :)

Ik eet zeker wel banaan ed, maar dan met mate en evt in combinatie met sporten
Dat optimel zo ongezond is :oo , hoe zit dat dan eigenlijk met optimel vla en bijv halfvolle melk?

meergranen wraps lijkt me een goed alternatief, je eet het toch min of meer ipv aardappelen en niet zozeer ipv brood? Lekker met veel groene ertussen

Wat een verschil Madeira, respect hoor, wat zie je er goed uit.
Ik denk dat je vanzelf stabiliseert op een gewicht als je een hoeveelheid eten/sporten waar je je goed bij voelt (en dus ook blijft voelen)

Mooi paard Denice, wat voor ras is het?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:45

Welkom aan alle nieuwe mensen! Heb de afgelopen dagen wel gelezen, maar heb zeer weinig tijd om te reageren. Excuses daarvoor!

Zondag op maandag nacht teruggekomen van vakantie. Toch weer voor elkaar gekregen om 1,5kg af te vallen *\o/* ! Heb ter plekke ook elke dag (8 dagen totaal) gewandeld (variërend van 4.1km t/m 7.3km per keer) en 4x hardgelopen (5km-7km per keer).
Vanochtend op weegschaal gaan staan en nog 4 ons voor de magische -10kg *\o/* *\o/* *\o/* !!! Daarna nog 8kg te gaan en misschien daarna nog 5kg, maar dat is even afhankelijk van hoe het gaat!

Vanavond lekker op verzorgpony gereden! Kan het zijn dat ik jou ben tegengekomen jastiehorse? Op een fietspad bij stompwijk met je haflinger aan de hand en ik op een schimmel IJslander? Vond het paardje wat ik zag wel op jouw paard lijken. Durfde alleen niet ter plekke te vragen of het iemand van bokt betrof := !

ineminne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:55

Heyhey, hier ben ik weer :)
Ik lees vol interesse met jullie mee !

wat denken jullie van mijn plan ?
Ochtend: 1 snede brood met magere confituur( ik krijg 's ochtends echt geen kip etc binnen) een kommetje fruitsla en een potje magere yoghurt.
tussendoor : 1/2 magere krakotten( in Nederland noemt dat beschuiten denk ik ? )
middag: 2à 3 boterhammen met kip, ham of iets dergelijk
tussendoor : 1 of 2 wortels
avond: wat de pot schaft
Na 8u niet meer eten.

Verder ben ik terug begonnen met joggen! Ik merk wel dat ik heel snel conditie opbouw, dat is leuk! :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:30

Wat een leuk paardje Denice! :D

Chessie schreef:
meergranen wraps lijkt me een goed alternatief, je eet het toch min of meer ipv aardappelen en niet zozeer ipv brood? Lekker met veel groene ertussen

Wat een verschil Madeira, respect hoor, wat zie je er goed uit.
Ik denk dat je vanzelf stabiliseert op een gewicht als je een hoeveelheid eten/sporten waar je je goed bij voelt (en dus ook blijft voelen)

Dankjewel :D. Ik denk inderdaad dat ik gewoon moet kijken wanneer ik mij echt goed voel :)
Danseresje, wat goed hé!! Super bezig :D

Inepeet, ik zou je tussendoortje ('s morgens) iets groter maken denk ik.. dus echt 1 cracker ofzo nemen met mager beleg.. of nog een stukje fruit.. eventueel nog een x wat zuivel :)