[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drogon

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:52

Mijn sidecut is net ieeetsjes lichter denk ik, maar inderdaad, nu ik zo die foto zie ziet het er niet raar uit. Bedankt!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:00

Ik heb nu carnation pink van directions erin, wel met heeeel veel conditioner om pastel te krijgen. Dus ben benieuwd.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 19:35

Voor de mensen die trouwens de kokosolie willen proberen die eerder ter sprake kwam: nu 500 gram voor drie euro bij de Xenos :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 21:03

Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat de virgin versie en koudgeperst is. Voor die prijs is het waarschijnlijk de heet geperste en geurloze, die moet je niet in je haar doen! Dat maakt het alleen vet en misschien nog stuk ook, met alle troep die er verder nog in zit om het zo goedkoop uit de kokos te halen :o

Ik ga over twee weken mijn uitgroei weer blonderen en dan in de zomervakantie mijn haar pastelroze doen, m'n vriend zal er niet zo blij mee zijn, hij vond het geen goed idee. Maar ach, het zal niet lang blijven zitten en ik ben wel heel benieuwd hoe het staat.
Het is nu trouwens zilver, daar ben ik nu ook heel blij mee. Het enige dat raar is, is dat er altijd stukken in mijn haar zijn die blonder en donkerder blijven, ook al is alles even vaak en lang geblondeerd.

Is dat met een bleach wash weg te krijgen? En hoe moet ik een bleach wash doen? Zag het ergens in dit topic staan, maar waar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 23:51

Een bleach wash heb ik gedaan :j wel hoog volume gebruiken en echt oo nat haar, anders werkt het niet

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 23:55

Ik heb ook het langere gedeelte blond met paars en roze. Het opgeschoren deel is gewoon mijn eigen kleur.

Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 14:12

En dan is het gewoon blondeerpoeder en peroxide en dat mengen met shampoo?
Dan ga ik ook maar een keer blondeerpoeder en peroxide kopen, ik koop altijd blondeer van de drogisterij, maar volgens mij is dat in verhouding veel duurder en ook nog schadelijker.

Bonjoy dat vind ik ook heel mooi staan bij elkaar! Gave kleuren zo. Ik wil denk ik nog lichter, echt bijna wit- roze

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 14:47

ik heb mijn haar gisteren een ´kuur´van conditioner en een haarmasker gegeven. het is er redelijk van opgeknapt :)) in ieder geval het belangrijkste: ik heb weer krullen *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 15:45

De Aussie 3 minute miracle is in de aanbieding bij Kruidvat, 2 voor 10 euro.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:04

oohooooooo die ga ik inslaan morgen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:10

jasz schreef:
En dan is het gewoon blondeerpoeder en peroxide en dat mengen met shampoo?
Dan ga ik ook maar een keer blondeerpoeder en peroxide kopen, ik koop altijd blondeer van de drogisterij, maar volgens mij is dat in verhouding veel duurder en ook nog schadelijker.

Bonjoy dat vind ik ook heel mooi staan bij elkaar! Gave kleuren zo. Ik wil denk ik nog lichter, echt bijna wit- roze

Blondeer van de drogisterij is voor mij niet sterk genoeg, maar dat komt omdat ik heel donker was van mezelf := Ja, gewoon blondeerpoeder, peroxide en shampoo erbij. Hoe minder shampoo, hoe sterker het mengseltje, maar hoe meer het je haar ook weer beschadigd. Ik doe altijd gewoon even veel shampoo als bleekpoeder, dat werkt imo het beste.

Blondeer van de kapperswinkel is wel een stuk goedkoper. Ik betaal een paar euro voor een fles peroxide en hooguit 3 euro voor een grote zak blondeerpoeder. Kan daar echt maaaaanden mee vooruit :j

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:21

Zeg emma, als ik straks mijn haar grey heb laten verven, kan ik dan zelf mijn uitgroei telkens doen met blondeer poeder? Is dat verstandig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:22

Ja hoor, dat kan prima. Hou er alleen wel rekening mee dat om het echt witblond te krijgen je waarschijnlijk meerdere keren moet bleken. Ik krijg het in ieder geval niet in 1 sessie wit, hooguit gelig :')

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:24

Het hoeft niet witblond voor mij gelukkig :D
Ik ben alleen nog opzoek naar een mooie grijs tint (donker) die ik zelf ergens kan kopen

Oh Emma ik ga het toch wel met Olaplex de eerste keer helemaal laten blonderen ik zal ff voor en na foto's voor je maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:25

Verstandig :j Het heeft bij mij heel veel gescheeld in ieder geval. Jammer dat dat spul zo duur is, anders had ik zelf een fles gehaald :=

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:26

Ja het is echt belachelijk duur dat is zo jammer, ik wilde eerst ook zelf halen inderdaad....
van manic panic of la directions kan ik ook geen grijs vinden alleen zilver...

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:33

Hi,

Ik wil graag m'n haar verven(Niet helemaal maar dip-dye of een paar lokken) en ik vraag me een paar dingen af;
1. Is verven heel erg schadelijk? Dus wordt je haar daarna(Als het volledig is uitgegroeid etc.) niet meer mooi?
2. Hoe kan ik m'n moeder overhalen? :')
3. Welke kleur zou mooi bij mij staan? Ik ben zelf een enorme fan van turquoise en mint, maar of dat mij mooi staat..?(Ik kan als jullie willen betere foto's maken, als het moet met gezicht erop maar die doe ik dan liever via pb :j )

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Edit: Ik ga eventjes nieuwe foto's maken, doeii

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:36

Hi!
Verven is nooit heel goed voor je haar, maar het effect is nooit permanent: zodra het uitgroeit en je de geverfde plukken afknipt, is het ook weg.
En je moeder overhalen, pfoeh, vertel haar dat je eens wat anders wilt, dat je wilt zien wat bij je past blabla.
Over wat er bij je past, jij bedoelt denk ik meer de felle kleurtjes op he? Ik denk dat sowieso wat lichter bij je zou staan, dus ietwat blonderen. Ik heb geen goede kijk op felle kleuren, dus daar kan ik je niet in van advies voorzien :)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:37

http://stagerightlighting.com/dark-grey-hair-color
Deze heb ik wel kunnen vinden zijn er mensen met ervaring?

Nico_Lette
Wat een goede optie zou zijn is met haar krijt voor jou?
Dat is niet schadelijk en dat zal je moeder vast ook goed vinden.
Als je turkoois wilt zal je eerst jou haar moeten ontkleuren en dat is wel slecht voor je haar.
Ik zie dat je pas 12 jaar bent dus ik kan begrijpen dat je moeder dat niet zo fijn vind ;)

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:39

Jennifuur schreef:
Hi!
Verven is nooit heel goed voor je haar, maar het effect is nooit permanent: zodra het uitgroeit en je de geverfde plukken afknipt, is het ook weg.
En je moeder overhalen, pfoeh, vertel haar dat je eens wat anders wilt, dat je wilt zien wat bij je past blabla.
Over wat er bij je past, jij bedoelt denk ik meer de felle kleurtjes op he? Ik denk dat sowieso wat lichter bij je zou staan, dus ietwat blonderen. Ik heb geen goede kijk op felle kleuren, dus daar kan ik je niet in van advies voorzien :)

Bedankt!
Ik wil meer felle kleurtjes ja haha:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:42

Wat je wel zou kunnen doen is een potje Directions verf kopen en daar zelf een dipdye mee doen. Zo'n potje kost maar een paar euro en het is semi-permanente verf wat betekent dat het er weer uit spoelt onder de douche :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:43

Om de meer felle kleurtjes te krijgen moet je je haar eerst ontkleuren.
Daarna kun je het verven, maar zul je het zeer regelmatig bij moeten houden want die felle kleuren die vliegen eruit.

Het is best een werk, en al helemaal als je 12 bent, best een kostenplaatje. Ik kan me goed voorstellen dat jouw moeder daar niet op zit te wachten.

Misschien zou je eens een leuke kleurspoeling mogen gebruiken?

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:44

Emmaa_ schreef:
Wat je wel zou kunnen doen is een potje Directions verf kopen en daar zelf een dipdye mee doen. Zo'n potje kost maar een paar euro en het is semi-permanente verf wat betekent dat het er weer uit spoelt onder de douche :)

Is dat moeilijk te doen?

Iris82 schreef:
Om de meer felle kleurtjes te krijgen moet je je haar eerst ontkleuren.
Daarna kun je het verven, maar zul je het zeer regelmatig bij moeten houden want die felle kleuren die vliegen eruit.

Het is best een werk, en al helemaal als je 12 bent, best een kostenplaatje. Ik kan me goed voorstellen dat jouw moeder daar niet op zit te wachten.

Misschien zou je eens een leuke kleurspoeling mogen gebruiken?

Mijn tante is kapster dus het is sowieso al iets goedkoper :) Goed idee, misschien m'n tante maar 's raadplegen:P

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:08

Van m'n moeder mag ik trouwens geen kleurtje :')
Wat denken jullie wat me leuker zou staan? Lichter of donkerder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:19

Voor de zomer zou ik zeggen lichter :)