Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:En dan is het gewoon blondeerpoeder en peroxide en dat mengen met shampoo?
Dan ga ik ook maar een keer blondeerpoeder en peroxide kopen, ik koop altijd blondeer van de drogisterij, maar volgens mij is dat in verhouding veel duurder en ook nog schadelijker.
Bonjoy dat vind ik ook heel mooi staan bij elkaar! Gave kleuren zo. Ik wil denk ik nog lichter, echt bijna wit- roze
Jennifuur schreef:Hi!
Verven is nooit heel goed voor je haar, maar het effect is nooit permanent: zodra het uitgroeit en je de geverfde plukken afknipt, is het ook weg.
En je moeder overhalen, pfoeh, vertel haar dat je eens wat anders wilt, dat je wilt zien wat bij je past blabla.
Over wat er bij je past, jij bedoelt denk ik meer de felle kleurtjes op he? Ik denk dat sowieso wat lichter bij je zou staan, dus ietwat blonderen. Ik heb geen goede kijk op felle kleuren, dus daar kan ik je niet in van advies voorzien
Emmaa_ schreef:Wat je wel zou kunnen doen is een potje Directions verf kopen en daar zelf een dipdye mee doen. Zo'n potje kost maar een paar euro en het is semi-permanente verf wat betekent dat het er weer uit spoelt onder de douche
Iris82 schreef:Om de meer felle kleurtjes te krijgen moet je je haar eerst ontkleuren.
Daarna kun je het verven, maar zul je het zeer regelmatig bij moeten houden want die felle kleuren die vliegen eruit.
Het is best een werk, en al helemaal als je 12 bent, best een kostenplaatje. Ik kan me goed voorstellen dat jouw moeder daar niet op zit te wachten.
Misschien zou je eens een leuke kleurspoeling mogen gebruiken?