Lisitano, jee een lopersknie, gelukkig ben je er op tijd bij, goed dat je het lopen even op een laag pitje zet.
Roeien lijkt me een goede arm training!
Hoop dat je snel weer pijn vrij bent.
Heb je nog spierpijn van de trail, of valt dat mee?
Busy missy, bedankt voor de tip!
En toch gaan lopen, door de schop aan jezelf, goed gedaan!
Leonie, zo weer een mooie workout!
Ben ook benieuwd wat er uit je nieuwe speelgoed komt qwa data!
Goof, wat baalen zeg dat het niet zo lekker ging.
Wel knap dat je de 16km nog af hebt gemaakt!
Ik ben ook wel eens duizelig, maar niet zo erg dat ik het met dit weer koud krijg.
Geen idee waardoor dat komt.
Hier ging het vandaag ook niet echt soepel, ik denk dat ik gister wat te enthousiast gelopen heb, en in de ochtend te hard gewerkt, weet het niet precies.
Na het werk ging ik een rustig rondje lopen, maar de eerste 4km voelde echt mega zwaar, mijn benen voelde als lood.
Ik had het gevoel dat ik niet vooruit kwam, en dacht er over om te gaan wandelen.
Ik bedacht me dat ik een gelletje bij me had, en heb die genomen.
Veel water erbij gedronken, ik had 1liter bij me.
Wat vrij snel op ging, maar voelde me daarna wel weer wat fitter worden.
Ik sloeg een ander pad in dan waar ik normaal loop, en vond het best benauwd worden.
Ik dacht nog ik moet dit rondje niet te groot maken, dat red ik niet met mijn watervoorraad.
Opeens zag ik in de berm van een mountainbike pad waar ik op liep, iets blauws liggen.
Ik liep verder, en vroeg me af wat het was, even omgedraaid en goed gekeken, bleek het een flesje water te zijn!
Die nog helemaal vol was, waarschijnlijk uit iemand zijn bidonhouder gestuiterd.
Ik heb het opgepakt, en zag dat zelfs het dopje nog verzegeld was, het was gewoon een heel nieuw, nog niet gebruikt flesje!
Wat een geluk

Het flesje paste bijna niet in mijn zak, het was een 75cl maat, vrij groot dus.
Ik maakte het open, en het mineraal water proefde echt heerlijk.
Ik voelde me echt zo goed, en zo gelukkig, dit was precies wat ik nodig had, en kwam zomaar op mijn pad.
Ben heel rustig verder gegaan, met een big smile

En steeds wat water gedronken.
Na ongeveer 21km was ik weer thuis, dankzij dit flesje: